Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Jazz »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hancockin Joni-tribuutti
1
Sammo
25.09.2007 09:12:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uutukaista voi kuunnella ainakin just nyt täällä:
http://www.livedaily.com/herbiehancock
 
Parin ekan biisin perusteella kuullostaa siltä, että vaimokin tykkäisi ..
 
What do you get when you combine the heartfelt artistry of Joni Mitchell with the musical chops of jazz legend Herbie Hancock? The answer is River: The Joni Letters--the latest in Hancock's long catalog of acclaimed work. For River, Hancock and producer Larry Klein reinterpret some of Mitchell's most famous songs, striving to make the songwriters' lyrics remain the creative force behind the sound. Vocal are performed by a stunning array of talent including Norah Jones, Tina Turner, Corinne Bailey Rae, Luciana Souza, Leonard Cohen and Mitchell herself.
 
Preview the album in its entirety here, before its official release!
 
 
"Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true." - Homer S
Notefix
25.09.2007 11:43:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uutukaista voi kuunnella ainakin just nyt täällä:
http://www.livedaily.com/herbiehancock
 
Parin ekan biisin perusteella kuullostaa siltä, että vaimokin tykkäisi ..


Joo, toi meni hankintaan, sekä Jonin uusi levy. Joni on meikän kirjoissa yksi kovimmista ikinä.
 
"Layers of layers of shit!"
Kikolaa
25.09.2007 20:46:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jo vähän aikaa sitten hankintapäätös tehty. Kiitos linkistä.
 
AGSEN
Kikolaa
13.10.2007 18:37:08 (muokattu 13.10.2007 18:37:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin, nyt on sitten levy kuunneltu. Aivan mainiota, pistänpä toisen kierroksen.
E: Super Jewel casessa tuli. Ajattelin vain mainita...
 
One O'Clock Jump
sub zero
05.11.2010 22:19:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no oliko hyvä keikka eilen?
 
en ole kännissä, en elä huumeessa, kirjoitan vaan viestini kovassa kuumeessa / rölötysketjut ovat mulle aika vaikeita, aina ei voi aavistaa moderaattorin aikeita
sub zero
24.11.2010 23:27:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sub zero: no oliko hyvä keikka eilen?
 
Tais olla paska show, kun ei kerran yhtään kommenttia irtoa
 
a gypsy woman told my mother before i was born you have a boy chile comin' gonna be alemman tason mies
Chunga
25.11.2010 09:02:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ainoa mitä itse kuulin paikallaolleilta: eka biisi oli Actual Proof, joten ei se ihan metsään oo voinu mennä...
 
batteries included - no strings attached
_teemu_
25.11.2010 19:00:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkä mä vastaan kun muut ei vastaa, Herbien keikka oli ihan vtun hyvä ! Pirun kova bändi ja ite diggailin siitä että ne soitti aika paljon muutakin kun sitä popkamaa, en mä siitä popjutusta oikeen pitänyt...
 
SnowCrow
26.11.2010 21:57:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

_teemu_: Ehkä mä vastaan kun muut ei vastaa, Herbien keikka oli ihan vtun hyvä ! Pirun kova bändi ja ite diggailin siitä että ne soitti aika paljon muutakin kun sitä popkamaa, en mä siitä popjutusta oikeen pitänyt...
 
Actual Proof, Watermelon Man, Cantaloupe Island, Chameleon.. Ja taustanauhalta keikan jälkeen vielä Rockit. :D
Oli kyllä erittäin hyvä keikka, paitsi sen Herbien 20-minuuttinen soolopianosoolo oli kyllä vitun puuduttava.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «