Fisher 26.08.2010 13:26:53 | |
---|
Muita ehdotuksia? Kokemuksia? Mikä tekee tuosta Cordialista niin hyvän? -Late |
oiva tumpeloinen 26.08.2010 15:34:51 | |
---|
Fisher: Muita ehdotuksia? Kokemuksia? Mikä tekee tuosta Cordialista niin hyvän? -Late Ei Cordial ole sen parempi kuin muutkaan laatupiuhat. Mutta se on toimiva ja halpa. Tosin niissä valmiiksi kasatuissa saattaa olla huonoja juotoksia. Eli ne toimii parhaiten itse kasattuna. Jos taas ei halua itse kasata niitä, kannattaa mahdollisesti ottaa yhteyttä St. Pauls soundiin. Ne ainakin ennen myi metritavarana noita ja kasasi pienestä lisämaksusta. Luulisi jäljen olevan ihan ok. |
Ziggy Bubba 26.08.2010 17:55:55 | |
---|
Niin, ei noilla piuhoilla sitä kultasoundia laitteista kaiveta. Lähinnä kehnot lakut voi toimia "pullonkaulana" soundia syömässä ja kohinoita lisäämässä. Cordialeilla saa homman hoidettua halvalla, niin simppeli juttu tuo on. Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed |
Fisher 15.09.2010 08:58:19 | |
---|
Kaappi sekä nuppi saapuivat ja mukana tuli tuota Marshallin omaa kaiutinpiuhaa. Kovasti musiikkiliikkeessä myyjä vakuutteli sen olevan hyvää, etten tarvitse ostaa toista. Mitä mieltä te olette? Minkä laatuista tuo Marshallin kaiutinpiuha on, vaikuttaako soundiin? -Late |
Terry Pantheras 15.09.2010 11:07:07 | |
---|
Fisher: Kaappi sekä nuppi saapuivat ja mukana tuli tuota Marshallin omaa kaiutinpiuhaa. Kovasti musiikkiliikkeessä myyjä vakuutteli sen olevan hyvää, etten tarvitse ostaa toista. Mitä mieltä te olette? Minkä laatuista tuo Marshallin kaiutinpiuha on, vaikuttaako soundiin? -Late Oot sie kyl tarkka mies... :) Eiköhän tuo toimi niinku pitää. |
Fisher 17.09.2010 16:33:20 | |
---|
Terry Pantheras: Oot sie kyl tarkka mies... :) Eiköhän tuo toimi niinku pitää. Tossa olet oikeassa. Tarkka pitää olla jos haluaa elämässä pärjätä. Lähinnä nyt puhun siitä että onko tuo Marshallin perus kaiutinpiuha pätevää siinä mielessä että syökö se mitään soundista? En näes itse voi edes verrata kun ei ole muuta kun sitä piuhaa ja tässä jo aiemmin kyselinkin että mikä olisi pätevä tuohon hommaan (mahdollisimman vähän soundiin vaikuttava). -Late |
jussimus 17.09.2010 16:42:38 (muokattu 17.09.2010 16:42:57) | |
---|
Fisher: Tossa olet oikeassa. Tarkka pitää olla jos haluaa elämässä pärjätä. Lähinnä nyt puhun siitä että onko tuo Marshallin perus kaiutinpiuha pätevää siinä mielessä että syökö se mitään soundista? En näes itse voi edes verrata kun ei ole muuta kun sitä piuhaa ja tässä jo aiemmin kyselinkin että mikä olisi pätevä tuohon hommaan (mahdollisimman vähän soundiin vaikuttava). -Late No ei mitää tommosii Marsun lakuja, phui! Myös piuhassa pitää olla mojoa, joten suosittelen lämpimästi hommaamaan Spectraflexin kaiutinkaapelin. Se on järeä, se on värikäs (mulla on vihreä ja violetti), se on kestävä, se on seksikäs...ja siinä on MOJOA! |
Juicy 17.09.2010 17:01:28 | |
---|
Kaiutinpiuhassa lähinnä liittimien mekaaninen kestävyys ja vedonpoisto on ne joilla on merkitystä. Jos kamoja ei roudata kovin paljoa, niin silläkään ei enää ole niin suurta merkitystä. |
s8na 17.09.2010 18:27:40 | |
---|
Mulla meni edellinen piuha basistille ja ostin thomanilta tollasta harmaata halpaa cordialia neutrikin liittimillä, vaikuttaa aika tukevalle piuhalle. Soundiin ei vaikuta taatusti mitenkään verrattuna aiempaan :) www.mikseri.net/peppiyhtye/ |
koponen 17.09.2010 19:38:57 | |
---|
No tottakai kaappipiuha vaikuttaa soundiin. Eräskin eturivin bändi studiossa sokkotestien jälkeen halusi samanlaiset kaappipiuhat kuin itselleni olin tehnyt. Kaikilla oli laadukkaat "pro-tason" kaapelit, mutta eroja löytyi silti. Varmaan jollain muulla kaapelilla olisi saanut vieläkin "paremman" lopputuloksen aikaiseksi. Eroja on ja kannattaa itse testata mikä sopii kenellekin. I'm endorsed by Marshall |
Kontiak 21.10.2010 13:20:39 (muokattu 21.10.2010 14:04:22) | |
---|
http://www.truthinshredding.com |
Borlag 21.10.2010 13:25:08 (muokattu 21.10.2010 13:25:33) | |
---|
Ive been telling people, If you ever want to hear what a pinch harmonic sounds likejust buy this album. We nailed that sound! Korjattu (alkuperäiset kirjoitus ja kielioppivirheet jätetty vittuspäissään korjaamati) |
Fisher 23.11.2010 09:57:31 | |
---|
Tulipa tuossa mieleen kun on tullut tuota 2203:sta pari kuukautta soitettua että täytyykö soiton lopettaessa odottaa jonkun tietyn aikaa ennen kun voi laittaa standbyn pois päältä? Vai tarvitseeko odottaa ennen kun voit laittaa lopullisesti powerin pois päältä? Vähän samaan tapaan kuin käynnistäessä, power pari minuuttia päällä ennen standbyta mutta toisin päin? Nyt on nimittäin parina viime kertana kuulunut kaapista semmoinen poks kun olen laittanut standbyn pois päältä. Onko tämä nyt ihan normaalia? Laitan yleensä master volumen nollaan ennen kun sammutan standbyn ja powerin ja poksahdus kuuluu silti. -Late |
ReBeat 23.11.2010 10:25:53 | |
---|
Fisher: täytyykö soiton lopettaessa odottaa jonkun tietyn aikaa ennen kun voi laittaa pois päältä? En usko että sillä on käytännössä mitään väliä. Voi vetää vaikka vauhdissa virtajohdon seinästä. Viilenee ne putket joka tapauksessa. Jos pitää standbyllä pari minuuttia ennen sammutusta niin ei se hirveästi pehmeämmin ehdi lämpötilaa laskea. |
Mistäs tuo poksuminen sitten kertoo? Normaaliako? -Late |
Karvamammutti 23.11.2010 14:59:34 | |
---|
Kyllä se olisi suositeltavaa ensin lykätä standbylle, siis vaikka heti soiton jälkeen. Ja sitten muutaman minuutin jäähdyttelyn jälkeen masteri pois. Se pokse kuuluu kaiketi siitä, kun ylimääräiset jännitteet purkautuu kerralla kun lämäsee virrat pois. "Central to Unit 27. Jean-Claude Van Damme's robbing a post office. I need back-up." |
Juicy 23.11.2010 16:19:34 | |
---|
Karvamammutti: Kyllä se olisi suositeltavaa ensin lykätä standbylle, siis vaikka heti soiton jälkeen. Ja sitten muutaman sekunnin jäähdyttelyn jälkeen masteri pois. Se pokse kuuluu kaiketi siitä, kun ylimääräiset jännitteet purkautuu kerralla kun lämäsee virrat pois. Ei kai siinä sentään minuuttitolkulla tarvitse odotella? Bugerassa sen näkee kätevästi siitä standby-valon hitaasta sammumisesta milloin voi napsauttaa virrat pois ilman poksumista. Muissakin yleensä muutaman sekunnin odottelen, vaikken niissä tuota poksumista ole pannut merkille. |
Terry Pantheras 23.11.2010 16:40:41 | |
---|
Olen ymmärtänyt putkarin sammuttamisen niin, että stand by offilla konkista häviää virrat/jännitteet parin minsan aikana ja sen jälkeen power pois. Johtuneeko poksunta siitä jos konkissa on vielä virtasta? Ei kait tuo vaarallista ole... Mutta kertokaa mikäli olen väärässä, niin ei mennä mutu-tuntuman perusteella pöpelikköön. |
Fisher 23.11.2010 19:38:50 | |
---|
Mitä jos kävisi niin hassusti että epähuomiossa laittaa powerin ensin pois päältä ja sitten vasta standbyn? Voiko tuossa kosahtaa koko nuppi tai vaurioitua muuten? -Late |
aristoteles666 23.11.2010 19:40:57 | |
---|
Fisher: Mitä jos kävisi niin hassusti että epähuomiossa laittaa powerin ensin pois päältä ja sitten vasta standbyn? Voiko tuossa kosahtaa koko nuppi tai vaurioitua muuten? -Late ei voi
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |