Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 550 51 52 53 5465 66 67 68 69
fox
07.10.2010 04:47:46

oamkbonor: Poissaolojen syyt kuulostaa vähän siltä että taitaa kaikki kommentoijat olla 13-15v sakkia. No, kyllä sitten aikuisena huomaa, että jos haluaa tehdä keikkaa/levyjä niin ei sieltä treeneistä olla pois.

Huomenta! Ihan ensittäin, vaikuttaa kyllä siltä, mitä olit huomannu. =)
Toki lukuunottamatta noita perheellisiä/lapsellisia.
Mutta niinkuin Baron tuossa totesi..tai, vielä paremmin vois siteerata meidän kiipparistia. Kun/jos sinne stagelle joskus kipuaa, pitää aina muistaa tämä viisas lause:

Viidentoista minuutin häpeällä kuittaa kätevästi monen tunnin treenit!
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
iinats
21.11.2010 14:27:50
laulaja: jalkaan tuli suonenveto yöllä
basisti: mulla oli liian syvällinen keskustelu eilen / darra jo toista päivää ilman holia
kitaristi: sori oon toisen bändin treeneissä kun yritän iskeä niitten soittajan
tepeh
22.11.2010 19:31:12 (muokattu 22.11.2010 19:31:19)
iinats:kitaristi: sori oon toisen bändin treeneissä kun yritän iskeä niitten soittajan

Onko tällä kitaristilla musiikillisia motiiveja ollenkaan näissä bändihommissa?
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
Funkånaut
22.11.2010 19:42:12

tepeh: Onko tällä kitaristilla musiikillisia motiiveja ollenkaan näissä bändihommissa?

Musiikkia tehdään billum eikä musiikillisten motiivien tähden.
"Vain hullu haluaa seurustella kanssani. Ja minä en seurustele hullujen kanssa."
tepeh
22.11.2010 20:06:22
Funkonaut: Musiikkia tehdään billum eikä musiikillisten motiivien tähden.

Kaikki musiikilliset motiivit ovat van tekosyitä pillunsaantimotiiveille?
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
Nazareth
22.11.2010 21:52:15
iinats: laulaja: jalkaan tuli suonenveto yöllä

Ei varmaan hirveesti vaikuta ääneen.
Sitkeä rotta. Räkäjarrujen läpi karannut räkä päätyy musiikkiin. Nää soi.
iinats
23.11.2010 21:04:29
tepeh: Onko tällä kitaristilla musiikillisia motiiveja ollenkaan näissä bändihommissa?

niin no kyllä tossa enemmänkin oli epätoivoa ilmassa
Orbiter
26.11.2010 18:04:38 (muokattu 26.11.2010 18:39:34)
Tappajabanaani: Tuli ihan näin osa-aikaisena basistina mieleen.. Luin koko ketjun yhdeltä istumalta ja kamalasti tuntu basistit lintsaavan ja keksivän ties mitä tekosyitä ettei tarvitsisi kämpille raahautua.

Jännä juttu. Meidän bändissä juuri basisti on aina ajoissa. Toki muutkin jäsenet ovat täsmällisiä, mutta basisti aivan erityisen täsmällisesti aina ilmestyy paikalle sovitulla kellonlyömällä tai ennen.

Ai niin, niitä hassuja poissaoloja... nyt jo poispotkittu epämotivoitunut rumpali oli parikin kertaa telonut itsensä päissään, jolloin treenit estyivät. Tietysti tieto tästä tuli vasta perään soittelemalla muiden jo tultua treeneihin, ilmoittaahan tämä rumpali ei itse voinut tietenkään. Ja kerran sille piti juottaa viiniä ja hieroa selkää, jotta se "voisi soittaa".
ibetican2
05.01.2011 04:06:36
Rumpali ollut muutaman viikkoa poissa reeneistä,jonka myötä muutkaan eivät ole päässeet treenaamaan.Syynä moiseen lintsaukseen oli että haluaa panostaa parisuhteeseensa.Yritti saada tyttöystävästään siis rikoskumppania lintsaamiseensa mutta tyttöystäväpä vastasi yllättyneenä,vieressä kun oli,ettei ole moista panostusta pyytänyt ja ei ole rumpalimme reenaamista estänyt,eikä haluakaan estää. Tämä jo tarpeeksi paha mutta sitten tulevat vielä työkiireetkin tekosyidensä listalle.Ei jaksa reenata koska käy työssä yleensä sen 40 tuntia vkossa...viime työkiireidensä aikaan kyllä oli sairaslomalla.
teukka
05.01.2011 08:20:44
Joo, käypä moni muukin töissä ja hoitaa perheen ja muut arkiset askareet ja silti on aina virtaa lähteä treeneihin.Aina. Nim. Otos omasta elämästä.
Siitä on leikki kaukana kun iskä skulaa skebaa.
Super-Jari
08.01.2011 15:10:38
mulla oli liian syvällinen keskustelu eilen

:-------------------------------------------------------------------------------------------D
ubik
31.01.2011 07:57:49
yleensä ne kellä o perhettä ja töitä ja pari suhdetta on innokkaimmat treeneihin lähtijät ;)
Kailis
31.01.2011 17:36:00

ubik: yleensä ne kellä o perhettä ja töitä ja pari suhdetta on innokkaimmat treeneihin lähtijät ;)

Pari suhdetta =D Aika kryptistä...
Se pääkomppi siinä Bomberissa kulkee mielestäni DuuDuDut DuADutDut, mutta koska se on tuossa tahtilajissa minulle aivan liian hankala pitää ajassa tuplilla, toistossa on paljon virheitä.
doctrine
15.02.2011 10:39:21

Orbiter: Jännä juttu. Meidän bändissä juuri basisti on aina ajoissa. Toki muutkin jäsenet ovat täsmällisiä, mutta basisti aivan erityisen täsmällisesti aina ilmestyy paikalle sovitulla kellonlyömällä tai ennen.

Meillä kanssa basisti on ehkä se täsmällisin, itseni lisäksi. Laulajaa saa ootella välillä jopa puolitoista tuntia kun "oho, mä heräsin just, käyn äkkii suihkussa" joka sitten venähtää ja "piti vielä pyykit ripustaa". Syö aika hiljaa koko bändiä kun treenit venyy yhden kroonisen myöhästelijän takia. Basisti on usein ensimmäisenä treeniksellä keittelemässä jo kaffetta, muutenkin särmä jätkä. pusipusi :D
Jeszse
15.02.2011 11:17:43
doctrine: Basisti on usein ensimmäisenä treeniksellä keittelemässä jo kaffetta, muutenkin särmä jätkä. pusipusi :D

Meillä se on yleensä rumpali, joka näin toimii. Tosin sillon ku se on myöhässä, ni menee sillai et kymmenen minuutin myöhästymisen jälkeen sille soitetaan, ja sanoo et menee kymmenen minuuttia, jonka jälkeen sitä venataan 20min. :D
Sun mutsillas on niin tuuheat viikset, että niiden alle mahtuu koko perhe sateensuojaan.
kylereese
23.02.2011 18:10:25
viime viikolla oli niin kauhee darra ettei paljo soittohommat napannut
Sick Planet
24.02.2011 16:24:43

Jeszse: Meillä se on yleensä rumpali, joka näin toimii. Tosin sillon ku se on myöhässä, ni menee sillai et kymmenen minuutin myöhästymisen jälkeen sille soitetaan, ja sanoo et menee kymmenen minuuttia, jonka jälkeen sitä venataan 20min. :D

Hieman muokaten tuota vastaustasi

Meillä se oli yleensä leadkitaristi, joka näin toimii. Tosin ku se on myöhässä, ni menee sillai et sovitun ajan jälkeen sille soitetaan, ja sanoo et ihan joku 5min, sen jälkeen menee puoltuntia, soitetaan uuestaan ihan just oon lähössä jonka jälkeen sitä venataan 20-30min. Sen jälkeen ku se on saapunu paikalle, ilmottaa että ei voi soittaa pitkään ku on aamuvuoro.
Jeszse
25.02.2011 13:17:52
neuvone: Hieman muokaten tuota vastaustasi

No tuohan kuulostaa kivalta.
Keltanen superhedelmäpimppimutantti. Yhyy äiti.
doctrine
25.02.2011 15:21:32

neuvone: Hieman muokaten tuota vastaustasi

aika ettiä uutta kitaristia?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)