Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: ESP JH-HAV..Ketkä omistavat?
1 2
the-Antero
22.11.2010 14:37:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei, tuli tmieleen laittaa tällainen topikki kun yksi m.netin jäsen eilen laittoi viestiä.
Eli ketkä kaikki omistavat tuon kyseisen kitaran? Itse olen kuullut että näitä olisi tehty Suomen markkinoille 10 kpl.
 
#1 Eli mulla on tuollainen. (Tosin modattu ankaralla kädellä, omista kuvista löytyy kuva)
 
#2 Eräs m.netin jäsen
 
#3 Mokoman Tuomo Saikkonen http://www.imperiumi.net/imagebank/h_mokoma03-6.jpg
 
Onko muita?Ja jos omistat nii laita kuvaa
 
lavaamo
22.11.2010 14:43:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the-Antero: Hei, tuli tmieleen laittaa tällainen topikki kun yksi m.netin jäsen eilen laittoi viestiä.
Eli ketkä kaikki omistavat tuon kyseisen kitaran? Itse olen kuullut että näitä olisi tehty Suomen markkinoille 10 kpl.
 
#1 Eli mulla on tuollainen. (Tosin modattu ankaralla kädellä, omista kuvista löytyy kuva)
 
#2 Eräs m.netin jäsen
 
#3 Mokoman Tuomo Saikkonen http://www.imperiumi.net/imagebank/h_mokoma03-6.jpg
 
Onko muita?Ja jos omistat nii laita kuvaa

 
Nurmon Top Soundin seinällä on tällänen tainnut roikkua aika kauan, en sitten tiedä onko enää.
 
Mikäs malli tämä on, tai siis kenen "signature keppi"? Spekseiltään näyttäisi ihan mielenkiintoiselle, onko tuo Kahler toimiva peli vai jokin halppis?
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
the-Antero
22.11.2010 14:48:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lavaamo: Nurmon Top Soundin seinällä on tällänen tainnut roikkua aika kauan, en sitten tiedä onko enää.
 
Mikäs malli tämä on, tai siis kenen "signature keppi"? Spekseiltään näyttäisi ihan mielenkiintoiselle, onko tuo Kahler toimiva peli vai jokin halppis?

 
Ilmeisesti tuo Top Soundin omistaja on tiedossa, eli ei varmaan enään roiku siellä.
 
Oisko tuo ollu J Huttusen malli? En tiiä ku kiinnosti vaan ESP joka on Flying V. :)
 
Joo Kahleri on aito, mutta ei sii kuulu ite kitaraan vaan on asennettu jälkikäteen.
 
the-Antero
22.11.2010 16:30:19
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli onko kellään tietoa näistä ESP:eistä? Jos on joku myyjä vaikka täällä joka olisi ESP:n jälleenmyyjä?
 
Tinippa84
22.11.2010 16:50:13 (muokattu 22.11.2010 16:54:13)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the-Antero: Eli onko kellään tietoa näistä ESP:eistä? Jos on joku myyjä vaikka täällä joka olisi ESP:n jälleenmyyjä?
 
Tais tulla samaan sarjaan Rautiasen firebird, laihon valkoinen V malli, sitten oli joku mustakeltainen, mutta en muista kenen malli oli?!? Paria nuista joskus musiikkiliikkeesä käpistelin... lisenssifloikkaa ja duncan designed mikkiä niissä oli. Panin merkille kun lavassa luki kuitenkin esp...
 
Retaliation Syndicate - Thrash/Death
fox
22.11.2010 16:52:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tinippa84: Tais tulla samaan sarjaan Rautiasen firebird, laihon valkoinen V malli, sitten oli joku mustakeltainen, mutta en muista kenen malli oli.
 
Petosalmi??
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
the-Antero
22.11.2010 16:55:44
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tinippa84: Tais tulla samaan sarjaan Rautiasen firebird, laihon valkoinen V malli, sitten oli joku mustakeltainen, mutta en muista kenen malli oli?!? Paria nuista joskus musiikkiliikkeesä käpistelin... lisenssifloikkaa ja duncan designed mikkiä niissä oli. Panin merkille kun lavassa luki kuitenkin esp...
 
Ok, tiiätkö että oliko noi custom shop malleja vai ihan perus sarjatuotantoa? ja onko tuo 10 kpl oikea määrä mitä on valmistettu?
 
Tinippa84
22.11.2010 16:55:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fox: Petosalmi??
 
Nojoo, sepä se oli. Ei tullu heti mieleen. Tässä oli juurikin lisenssifloikka ja tuntuma enempi ltd kun esp. Tosin hintalappukin oli enempi kallellaan ensinmainittuun.
 
Retaliation Syndicate - Thrash/Death
Tinippa84
22.11.2010 16:57:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the-Antero: Ok, tiiätkö että oliko noi custom shop malleja vai ihan perus sarjatuotantoa? ja onko tuo 10 kpl oikea määrä mitä on valmistettu?
 
Jos samasta sarjasta nyt puhutaan, niin ei ole customshop malleja.
 
Retaliation Syndicate - Thrash/Death
Decadetroll
22.11.2010 17:12:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, ei tosiaan ihan customia ole nämä.. Hintaa oli alunperin jotain 900-1000 euron luokkaa mitä täällä oulussa näin, mutta sitten möivät lopulta todella halvalla nuo, kun eivät menneet kaupaksi. Enkä ihmettele.. Ainakin Petosalmen mallissa oli yksi duncan design mikki, huono lisenssifloikka ja pulttikaula. Itse en maksais edes sitä alennushintaa mikä oli lopulta. Hauskinta näissä on että ihmiset koittaa päästä eroon noista todella törkeisiin hintoihin, kun lavassa lukee jotta esp..
 
I'll be back again next week. Bring your friends, we'll have an ice cream treat. Mom don't like it, but he don't give a fuck, Kids come running for satan's ice cream truck.
the-Antero
22.11.2010 17:14:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Decadetroll: Juu, ei tosiaan ihan customia ole nämä.. Hintaa oli alunperin jotain 900-1000 euron luokkaa mitä täällä oulussa näin, mutta sitten möivät lopulta todella halvalla nuo, kun eivät menneet kaupaksi. Enkä ihmettele.. Ainakin Petosalmen mallissa oli yksi duncan design mikki, huono lisenssifloikka ja pulttikaula. Itse en maksais edes sitä alennushintaa mikä oli lopulta. Hauskinta näissä on että ihmiset koittaa päästä eroon noista todella törkeisiin hintoihin, kun lavassa lukee jotta esp..
 
Mielenkiintosta, mä en ainakaan halua tuosta eroon....hemmetin hyvä kitara. Tosin noitten omien modausten jälkeen. Kaula on just passeli mun käteen :)
 
Tinippa84
22.11.2010 17:20:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the-Antero: Mielenkiintosta, mä en ainakaan halua tuosta eroon....hemmetin hyvä kitara. Tosin noitten omien modausten jälkeen. Kaula on just passeli mun käteen :)
 
Minusta se kiinteätallainen Rautiaismalli oli ok, mutta komppia tuohon ylenpään tuosta petosalmi mallista. Sarjanumerosta kait jotain vois päätellä mihin noissa jäljet johtaa. K alkuinen on customshop, SS alkuinen on tietääkseni normi japanin esp...
 
Retaliation Syndicate - Thrash/Death
the-Antero
22.11.2010 17:27:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Petosalmi mallista ei mulla oo hajuakaan.... mutta tuo JH on just jees ;)
 
Deepfreeze
22.11.2010 18:17:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä ostin oman JH-havini tosiaan vuonna 2005 sieltä Top Soundin seinältä. Se oli ollut ensi kuukauden kuulemma jollain niiden työntekijällä joka oli vaihtanut siihen dumebuckerin ja jonku Gibsonin mikin kaulalle. Pyytivät 1200e silloin mokomasta. Itse ostin sen ja muutaq sälää hintaan 1000e. Mikeiksi tuli sitten vaihdettua EMG 81&89, samalla kertaa myös EMGin preamp booster ( joka tuottaa turhaa suhinaa, eim itään muuta käypää ).
 
Itse tykkään tuosta kitarasta kyllä kuin hullupuurosta. Eihän se mikään ihmevätkytin ole, mutta varsin käypä "kohtuu laadukas" työkalu. En tule myymään tota keppiä koskaan kahdesta syystä: 1) Se on hyvä ja hieno 2) Se on rippilahja jollatunnearvoa ;)
 
Shitstorm
the-Antero
22.11.2010 18:20:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep, tykkäsin tuosta enemmän kuin Gibsonin lento veestä, nimenomaan tuon kaulan takia
 
Decadetroll
22.11.2010 20:04:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, eipä siinä, voihan ne kitaroina olla oikein toimivia vehkeitä. Tuo Petosalmi-model nyt vaan on aivan hirveän ylihintainen ollu spekseihin nähden.
 
I'll be back again next week. Bring your friends, we'll have an ice cream treat. Mom don't like it, but he don't give a fuck, Kids come running for satan's ice cream truck.
fox
22.11.2010 20:20:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Decadetroll: Juu, eipä siinä, voihan ne kitaroina olla oikein toimivia vehkeitä. Tuo Petosalmi-model nyt vaan on aivan hirveän ylihintainen ollu spekseihin nähden.
 
No, ei se käteen mikään hirmuinen pettymys ollu.. Olen aika monta tuntia moista käpälöiny, naapurikämpän bändin kitaristilla moinen oli. Toki mieluisuus ja vastaava fiilistely on täysin henkilökohtaista.
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
lavaamo
22.11.2010 20:24:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fox: No, ei se käteen mikään hirmuinen pettymys ollu.. Olen aika monta tuntia moista käpälöiny, naapurikämpän bändin kitaristilla moinen oli. Toki mieluisuus ja vastaava fiilistely on täysin henkilökohtaista.
 
Oon samoilla linjoilla, vähän turhan dissattu keppi loppupeleissä. Onhas se Floikka lisenssi ja mikki vähän kuraa, mutta ei se kitarana mikään huono ole. Ja tuskinpa ne siellä ESP:n tehtaalla ihan paskaa tekee.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Decadetroll
22.11.2010 20:26:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fox: No, ei se käteen mikään hirmuinen pettymys ollu.. Olen aika monta tuntia moista käpälöiny, naapurikämpän bändin kitaristilla moinen oli. Toki mieluisuus ja vastaava fiilistely on täysin henkilökohtaista.
 
toki joo. Tuntuu vaan että johonkin tonnin hintaan pitäis jo saada oikeaa duncania tuon halpamallin sijaan ja ihan ofr, eikä mitään huonoa lisenssiä.
 
I'll be back again next week. Bring your friends, we'll have an ice cream treat. Mom don't like it, but he don't give a fuck, Kids come running for satan's ice cream truck.
lavaamo
22.11.2010 20:41:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Decadetroll: toki joo. Tuntuu vaan että johonkin tonnin hintaan pitäis jo saada oikeaa duncania tuon halpamallin sijaan ja ihan ofr, eikä mitään huonoa lisenssiä.
 
No tonniin joo, mutta käytettynähän nuo liikkuu vähän eri hintaan.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «