Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Biisi laulettavaksi omiin ylioppilasjuhliin?
1
Memi_
21.11.2010 16:32:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musta tulee keväällä ylioppilas (tai eihän sitä koskaan varmaks voi sanoo :D) ja haluaisin laulaa biisin tai pari omissa ylppärijuhlissa. Pianolla tai sähköpianolla säestäisin ite itteeni. Haluaisin päättää biisin hyvissä ajoin, että ei tulis kiire treenailla ja ehdittäis lauluopenkin kanssa kenties vähän sitten keväällä sitä vielä kattella. Mieluiten laulaisin suomeksi, mutta saa enkunkielisiäkin heittää jos keksii. Kaikki ehdotukset on tervetulleita =)
 
(ai niin tosiaan oon siis naispuoleinen)
 
Funkånaut
21.11.2010 18:14:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onneks olkoon jo näin etukäteen mahdollisesta valkolakista.
 
Mutta yks kysymys: Onko jonkinmoista tyylisuuntatoivetta? Vois helpottaa biisin neuvomista aikas paljon.
 
"Vain hullu haluaa seurustella kanssani. Ja minä en seurustele hullujen kanssa."
Memi_
21.11.2010 18:21:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iskelmä, poppi, rokki, country .... tyylillä ei sinänsä ole väliä, haluaisin että ois joku hyvin tilaisuuteen sopiva biisi varsinkin sanoiltaan ja että saan siitä pianon avulla luotua semmosen rennon ja mieleenpainuvan version. Menikö liian vaikeeks? :D
 
varo
23.11.2010 21:59:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Memi_: Iskelmä, poppi, rokki, country .... tyylillä ei sinänsä ole väliä, haluaisin että ois joku hyvin tilaisuuteen sopiva biisi varsinkin sanoiltaan ja että saan siitä pianon avulla luotua semmosen rennon ja mieleenpainuvan version. Menikö liian vaikeeks? :D
 
Oranssi Paska- Neekeri . Hohoho anteeksi olen ihan hirveän väsynyt :D:D Saisit ainakin hämmentyneitä katseita :D:D:D
 
Jahas, mistäs sitä Billuab voi ostaa?
ekikoo
15.12.2010 02:30:18 (muokattu 15.12.2010 02:35:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Johanna Kurkela, Stella, Vartiainen, Chisu, onhan noita symppisjengiä Suomessa ihan ok-määrä. Jos spotifystä vaikka löytyy hyvänkuuloinen biisi, pyydä jotakuta plokkaileen soinnut siihen ellei jopa itse, ja reeniksi.
 
Pianosovituksina vois kuulostaa hyvältä aika jännätkin valinnat kuten vaikka Pariisin kevättä, Liekkiä yms yms, vai pitääkö sen olla niitä omia suosikkeja?
 
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «