Karipiirto 18.11.2010 14:01:06 | |
---|
Mä jotenkin aavistin tämän kun pohdin, mikä se ikävä uutinen on. Tämmöisiä juttuja on tullut nyt aika paljon omassakin lähipiirissä ja se kai siksi tulikin mieleen. Voimia Jörgille. "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
Mad-Mike 18.11.2010 15:30:51 | |
---|
No voihan h..... Mutta kyllä se Jörg sieltä paranee. Voimia ja tsemppiä bändille ja Jörgille. -Half Step Down- |
Black Star 18.11.2010 18:51:20 | |
---|
Perskele, voimia Jörgille ja pikaista paranemista. "Book them and they will come" |
Mika Kangas 18.11.2010 18:58:23 | |
---|
Yhdyn edellisiin kommentteihin. Tsemppiä. |
tiukkapipo 18.11.2010 20:05:27 | |
---|
Tsemppiä vaan teutonille. Liekö tuo samanlainen kuin Riki Sorsallakin oli, ja hänhän toipui käsittääkseni hyvin rankkojen hoitojen jälkeen. |
Eikös Sorsalla ollut kurkkusyöpä ja Michaelilla kilpirauhassyöpä (jos nyt oikein käsitin)? |
Karipiirto 21.11.2010 17:29:57 | |
---|
Regalis Apertura: Eikös Sorsalla ollut kurkkusyöpä ja Michaelilla kilpirauhassyöpä (jos nyt oikein käsitin)? Juu näin on. Hitto tuo kilpirauhassyöpä on pelottava. Mua pelotteli lapsena naapurin täti kun mulla oli patti kainalossa että mulla olis toi. Eipä ollut kun oli vain vissiin paisunut jonkun flunssan yhteydessä. Toivottavasti nyt sitten on pahin ohi ja ei lähde leviämään. Noi hoidot kyllä varmasti tehoaa. "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
Ambitus 21.11.2010 18:55:35 | |
---|
Tässä ollaan nyt muutama päivä hengailtu Jörgin kanssa ja toistaiseksi aika hyvältä näyttää. Sama kyräilevä saksalainen se on :D Jörgillä alkaa sädehoidot ynnä muut paskahoidot ensviikolla ja vasta niitten jälkeen tiedetään onko syöpä tuhoutunut kokonaan. Suht hyvältä kuitenkin näyttää ennuste, että Jörgi potkisi ja hakkaisi rumpuja jo tammikuussa. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? Ja mikset tulisi tänne soittamaan nopeasti?!?! |
tiukkapipo 21.11.2010 20:51:25 | |
---|
Regalis Apertura: Eikös Sorsalla ollut kurkkusyöpä ja Michaelilla kilpirauhassyöpä (jos nyt oikein käsitin)? Joo näinhän se on, kirjoitin turhan hätäisesti. Joka tapauksessa Sorsakin on yhtenä esimerkkinä siitä, että erilaisista syövistä voi parantua. Rankkaa se kuitenkin varmaan on, ja henkisesti vielä parantumisen jälkeenkin. Hanna-Riikka Siitonen (Taikapeili) on parantunut kilpirauhassyövästä ja saanut sen jälkeen lapsen ja pystynyt jatkamaan laulamistakin. (Muistin asiasta jonkun lehti/TV-jutun, mutta kävin tsekkaamassa asian vielä wikipediasta.) |
John Titor 22.11.2010 01:34:46 (muokattu 22.11.2010 01:37:33) | |
---|
tiukkapipo: Joo näinhän se on, kirjoitin turhan hätäisesti. Joka tapauksessa Sorsakin on yhtenä esimerkkinä siitä, että erilaisista syövistä voi parantua. Rankkaa se kuitenkin varmaan on, ja henkisesti vielä parantumisen jälkeenkin. Hanna-Riikka Siitonen (Taikapeili) on parantunut kilpirauhassyövästä ja saanut sen jälkeen lapsen ja pystynyt jatkamaan laulamistakin. (Muistin asiasta jonkun lehti/TV-jutun, mutta kävin tsekkaamassa asian vielä wikipediasta.) Meitsin mutsilla oli kilpirauhassyöpä, hyvinpä tuo tuntuu elossa sätkivän vielä 15 vuoden jälkeenkin. Jos tauti todetaan riittävän aikaisin niin kyllä se nykyisin useimmiten saadaan hoidettua. Leviäminenhän se isoin ongelma on syövässä, kun kroppa ei lopulta pysty enää ottamaan vastaan kaikkea säteilyä ja muuta skeidaa, jotka hoitamiseen tarvittaisiin. Rankkaa hommaa. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
Karipiirto 22.11.2010 09:11:30 | |
---|
Kuuluuko tohon edes välttämäti sädehoitoa? Meinaan että tutulla, jolla poistettiin kasvain oli vain niitä sytostaattihoitoja. Käsittääkseni sädehoitoon turvaudutaan vain silloin jos se syöpä pääsee leviämään. Sytostaattihoidolla siis ilmeisesti pyritään ehkäisemään tämä leviäminen. Joku muu luultavasti tietää vähän paremmin mutta näin olen käsittänyt. Eli mikäli pelkällä sytostaattihoidolla päästään, niin Jörgillä on tammikuussa luultavasti vielä hiuksetkin päässä. :) "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
kupteri 25.11.2010 00:45:23 | |
---|
Kilpirauhassyöpään käytetään semmoistakin hoitoa, että syödään radiojoditabletteja ja ollaan muutama päivä eristyksissä, jotta ei aiheuteta muille vaaraa. Sillä ei lähde tukka päästä, mutta jodiin sidottuna radioaktiivinen aine ohjautuu leikkauksesta mahdollisesti jäävään kudokseen. Hyvällä tuurilla leikkaus ja kertajoditus riittää, eteenkin jos se ei oo levinny mihinkään tai jos onkin, niin vain siihen lähelle imusolmukkeisiin, jotka on voitu poistaa jo ekalla leikkauksella. Ja kun elin on poistettu niin tarviikin sitten loppuelämäksi korvaushoitoa tyroksiinista. Sen puutehan aiheuttaa väsymystä ja ärtymystä, mutta jahka lääkitys tulee kuntoon, niin elämä on varsin normaalia (annosta nostetaan pikkuhiljaa). Kyllä tosta voi kaiken mentyä putkeen toipua täyteen iskuun jopa kuukaudessa. Onneksi tuo syöpä on sieltä "helpoimmasta" päästä, vaikka on tuostakin montaa eri alalajia ("helpoimman" eli sen joka ei juuri leviä mihinkään ennuste lienee luokkaa 95% on elossa vielä 20v jälkeen, huonoimmassa eli siinä joka leviää tosi tympeästi tietty huonompi). Onneksi suurin osa tapauksista on noita "helppoja". Joka tapauksessa itse leikkaus on vaarallinen kun kaulan aluetta operoidaan ja äänihuuletkin siinä saattaa halvaantua, mutta kun siitä selviää niin ainakin teoriassa paranemismahdollisuudet "täyteen iskuun" on kyllä hyvät. Järkyttäähän tommoinen uutinen aina, mutta ennuste on tolle tosi hyvä (jos siis ei ole sitä hankalinta tyyppiä, joka levittää itteään joka paikkaan). |
Peoplez 29.11.2010 20:03:15 | |
---|
Kyllähä tuo infernaalinen labyrintti on ehkä kovin Stratobiisi mitä oon kuullu ehkä öö IKINÄ! Onnittelut! Kylläpä nousi odotukset levyä kohti kattoon. Polaris on muuten ainoa fyysinen levy mitä oon ostanu kolmeen vuoteen :D Ostan varmasti seuraavankin. Enkä mää ees kuuntele normaalisti mitään powermetallia. |
Ronttimus 29.11.2010 21:09:47 | |
---|
Peoplez: Kyllähä tuo infernaalinen labyrintti on ehkä kovin Stratobiisi mitä oon kuullu ehkä öö IKINÄ! Onnittelut! Kylläpä nousi odotukset levyä kohti kattoon. Polaris on muuten ainoa fyysinen levy mitä oon ostanu kolmeen vuoteen :D Ostan varmasti seuraavankin. Enkä mää ees kuuntele normaalisti mitään powermetallia. Jäätävän kova soolo tossa labyrintissä! Kyä tää on pakko ostaa. www.uutisankka.fi Uutisointi kansalle! |
dyydfromhell 29.11.2010 21:32:22 | |
---|
Ronttimus: Jäätävän kova soolo tossa labyrintissä! Kyä tää on pakko ostaa. Mistä biisistä te nyt puhutte ja mistä sen löytää? |
Gabroth 29.11.2010 21:34:00 | |
---|
|
dyydfromhell 29.11.2010 21:39:01 | |
---|
Gabroth: http://www.youtube.com/watch?v=9RKepSIn8tc WOW! (interjektiona, en puhu nyt siitä pelistä!) Uutta materiaalia, kylläpäs on loistavaa. Starto on kyllä päivittänyt itsensä tälle vuosikymmenelle, oli niin väsynyttä ja kliseistä niin pitkään. Polaris oli vielä vähän ujo, mutta nyt on annettu mennä ihan kunnolla! |
Tonski 29.11.2010 21:41:25 | |
---|
Gabroth: http://www.youtube.com/watch?v=9RKepSIn8tc Tosta levyn kannesta tulee mulle aika vahvasti Dream Theaterin visuaaliset jutut mieleen.. Systematic Chaoksen kansi ja ne livenä nähtävät pätkät niiltä kuvatauluilta. Biisi on helvetin hyvä:D Sooloväleissä kunnon tilut! |
Karipiirto 29.11.2010 23:45:37 | |
---|
Jumalation kun lähtikin vihasesti toi soolo tossa. Nyt on sitä kunnon rockin riettautta. Mikissä ero? Ko, kö? Wahia ainakin oli. :) "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
aalataur 30.11.2010 10:16:07 | |
---|
Progevarius WTF! o/ Hienoa kamaa, levy menee ostoon. http://hikipedia.info/wiki/Tilutus |