Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 567 68 69 70 71122 123 124 125 126
TheBlackestEye
20.11.2010 20:28:14
Liverpool-West Ham muistuttaa erästä Suomen ja San Marinon välistä peliä. Tämä tosin jo 3-0 puoliajalla.
ruusteri
20.11.2010 22:29:26
Fosterilta aika huikeita torjuntoja Chelsea-matsissa. Mahto Drogbaa kyrpiä.
"Damn good coffee, and hot!"
washburn21
20.11.2010 22:47:56
TheBlackestEye: Liverpool-West Ham muistuttaa erästä Suomen ja San Marinon välistä peliä. Tämä tosin jo 3-0 puoliajalla.

Barcelona-Almeria 8-0 FT
...
Hargon
21.11.2010 12:34:56
"Those have been the two biggest challenges of my life: trying to follow Radiohead, and trying to follow Brad Pitt" - Chris Martin
touhis
23.11.2010 22:35:29 (muokattu 23.11.2010 23:07:29)
Arsu ottanut ehkä vähän vaisusti ekan jakson, mutta mikä tuossa vaihteeksi kävi silmään.. Oliko ehkä jopa kolme brittiä avauksessa ja ties ketä vaihdossa. Noh, tää ei ole valjumatsi mutta olikos siellä valjuliigassa joskus ollut joku sääntö siitä kuinka monta 'englantilaista' joukkueen rosterissa tulee olla?

Edit: Ohhoh, Fabregas meni rikki 67. minuutilla ja Nasri tilalle.
Van Hannes
24.11.2010 12:56:31
Suomen - tämän hetken - paras hyökkääjä lopettaa maajoukkueuransa.
http://yle.fi/urheilu/lajit/jalkapa … ettaa_maajoukkueuransa_2165631.html
FastEddie
24.11.2010 18:22:39

Van Hannes: Suomen - tämän hetken - paras hyökkääjä lopettaa maajoukkueuransa.
http://yle.fi/urheilu/lajit/jalkapa … ettaa_maajoukkueuransa_2165631.html

No niin, nyt tiedetään miksi tämä lupaava hyökkääjä tuli peliin San Marino pelin lopussa.
Jos rikkoo välillä itse hieman lakia, ei vituta yhtään vaikka muutkin niin tekevät.
DJKaaos
24.11.2010 18:34:53
Johan oli taas peli eilen Arsenalilta. Suoraa jatkoa viime viikonlopun Tottenham-pelille ja edellisen viikon Newcastle-pelille. Tuosta joukkueen puolustuspelistä ei voi oikein todeta muuta kuin, että surkeaa on. Suorastaan amatöörimäistä.
Minä olen minä.
Secreterial
24.11.2010 18:48:16
djKaaos: Johan oli taas peli eilen Arsenalilta. Suoraa jatkoa viime viikonlopun Tottenham-pelille ja edellisen viikon Newcastle-pelille. Tuosta joukkueen puolustuspelistä ei voi oikein todeta muuta kuin, että surkeaa on. Suorastaan amatöörimäistä.

Pakko yhtyä tähän. En valitettavasti nähnyt peliä, mutta tsekkasin koosteen netistä. Itteäni ainakin ihmetytti 2-0 maalissa kolmen Arsenal-puolustajan toiminta. Yks jätkä vie kolmea ihan vaan siirtämällä pallon kaverien edestä pois. Melko amatööreiltä kyllä kaverit näytti noissa tilanteissa, joista maalit synty.
Stradlin
24.11.2010 19:45:46
FastEddie: No niin, nyt tiedetään miksi tämä lupaava hyökkääjä tuli peliin San Marino pelin lopussa.

No joo, olisi ollut mukava tietää tästä etukäteen niin olisi voinut sitten ihmettelyn ja kiroilun sijasta tippa linssissä hehkuttaa Sheriffiä.
This guy could fuck up a cup of coffee
DJKaaos
24.11.2010 19:58:39
Iso peukku YLElle ja Canalille siitä, että tällä kierroksella tv-peleissä EI esiinny Inter Milan, AC Milan tai Real Madrid! Tarpeeksi nähty jo näitä joukkueita tänä syksynä.

Battle of Britain elikkäs Glasgow Rangers - Manchester United tämän illan Canalin tv-pelinä. Ibroxilla ei ollakaan television välityksellä pitkään aikaan vierailtu, joten varsin tervetullut ottelu.
Minä olen minä.
Secreterial
25.11.2010 08:28:36
Vähän pettymys oli (taas) tuo Rangers vs ManU. Rangersilla oli pakkovoitto, mutta silti aika munatonta pelaamista. Koko joukkue hyökkääjää lukuunottamatta omalla puolustusalueella. Muutaman ihan hyvä tilanteen saivat, mutta tasoerot taas loistivat. Odotin kyllä, että Rangers ois rohkeasti lähtenyt hakemaan voittoa, mutta näyttävästi kelpasi tuo tippuminen jatkostakin.

ManU:n peli oli taas sellasta keskikentän hallintaa, Carrick olis voinut laittaa maaliin siitä omasta paikasta ja olihan siinä lopussa vielä Chicharitollakin hyvä paikka lisätä johtoa. No Rooney onnistu pilkusta, joten mielenkiinnolla odotan, josko tästä lähtis. Kivaa ninjapotkua tarjos muuten Naismith Fabion rintaan. Pelin alussa olisi voitu myös tuomita pilkku, kun Berbatov kaadettiin, mutta ei ollut tuomari niin lähellä, että olisi nähnyt kunnolla.
loituma
25.11.2010 16:44:20
Se on maanantaina sitten El Clásico edessä, varmaan herättää mielenkiintoa täälläkin? Itsellä kaikki kannatus Barcelonan puolella ehdottomasti.
Secreterial
27.11.2010 11:46:08 (muokattu 27.11.2010 11:46:26)
Uutisia Englannista: Manchester United on solminut 3,5 vuoden sopimuksen Anders Lindegaardin kanssa.
DJKaaos
27.11.2010 12:31:08
Secreterial: Uutisia Englannista: Manchester United on solminut 3,5 vuoden sopimuksen Anders Lindegaardin kanssa.

Peter Schmeichel haukkui ja tyrmäsi maamiehensä aika rajusti tuossa alkuviikosta. Ei kuulemma omaa sellaista potentiaalia, jota Unitedin maalivahdilla pitää olla.
Minä olen minä.
Secreterial
27.11.2010 18:57:49
Huhu, olipahan teurastus Old Traffordilla. Berbatov avasi maalihanat pitkästä aikaan tehden sitten kerralla 5 osumaa. Ensimmäisen maalin jälkeen (peliä ei oltu pelattu edes 2 minuuttia) Berbatov oli taas alkukauden työmoraalin tasolla. Aika huikea määrä työtä, joka palkittiin maaleilla. Varsinkin 4-0 osuma oli hieno näyte Berbatovilta. Pallo omalta alueelta pois parilla nätillä seinäsyötöllä ja kova nousu maalille ja pallo häkkiin.

ManU näytti nyt eka kerran sellaista dominointia, että alta pois. Vastahyökkäykset nopeita ja tarkkoja, pelaajat huippuiskussa. Andersonin energia keskikentällä ihailtavaa, Nani omalta laidaltaa todella hyvässä iskussa, joka palkittiin sekin komealla maalilla. Rafael teki hyviä nousuja, Rooney rakenteli loistavasti paikkoja ja Carrick alkoi lunastelemaan paikkaansa keskikentällä pelaajana, jolla pelinäkemys on kunnossa. Kaiken kaikkiaan aivan hurja matsi, varsinkin toisen puoliajan alku, jossa tais tulla 3 minuutin sisällä kaksi maalia, toinen Berbatovin jalasta ja toinen Nanin, johon Berba teki esityön.

Berba-Rooney näytti hyvältä. Ekalla puoliajalla oli yksi tilanne, jossa kaverin puolustus viestiin kebabille näiden kahden toimesta ihan vain syöttelemällä. Ja taidettiinpa Berbalta viedä yksi pilkkukin (taas!).
Muave
27.11.2010 19:23:33
Puuh! Bayern Münchenille voitto Frankfurtista 4-1 Bundesliigassa onneksi. Kausi alkaa olla puolessa välissä ja Dortmundilla myöhemmin mahdollisuus myöhemmin illalla pistää piste-ero takaisin 14 pisteeseen. Koko liigaurakka ollut tähän saakka melkoisen tuskaista ja maalinteko ollut hankalaa. Toki loukkaantumisetkin ovat vaivanneet: Ribery, Van Bommel, Schweinikin vissiin. Edelleen loukkaantuneita Robben ja Olic. CHL-lohkosta sentään edettiin aika mukavasti jatkoon, mutta ei näyttävästi (Cluj-peli)

Pakko vain uskoa vielä nousuun. Joka vuosi ei mestaruutta kuitenkaan voi voittaa. Westfalenille olisi kyllä ihan pirun hieno päästä. Unelmakausi tähän saakka Dortmundilta. No ei se Eurooppa-liigassa.
Secreterial
28.11.2010 19:34:25
Jes! Newcastle ja Chelsea pelasivat sitten tasan. Newcastle oli kyllä välillä vaarallinen. Katsoin vaan hetken peliä, mutta melko hyvältä näytti Newcastlen peli välillä. ManU liikakärkeen 2 pisteen erolla Chelseaan!

Ja huhuja: Valencia olisi huhujen mukaan palaamassa harjoituskentille jo tammikuussa ja peleihin helmikuussa. Huhut on huhuja, mutta toivottavasti näin kävisi. Ilmeisesti veden alla juokseminen on auttanut :D
DJKaaos
28.11.2010 19:58:31
Hyvä Pool! Heijjaheijjaheijja! Pelkkä voiton kuseminen ei riittänyt Poolille, vaan pistekkään ei kelvannut.
Minä olen minä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)