Aihe: Marshall Power Brake -keinokuormasta
1
Mrezzye
22.03.2004 08:54:42

-Onko hyvä?

-Onko joku muu selvästi parempi?

-Onko se lintu?

-Onko se lentokone?

-Ei, se on rautakanki.
"Help! Help!" huusi Janne, mummolla vain heilui lanne.
Huevos
22.03.2004 09:46:35

kokeleilin sitä hyvin lyhyen aikaa ja en pitänyt siitä. saundit meni täysin muhjuksi sekä lisäks siinä on ärsyttävä tuuletin joka pitää ääntä. powerbrake on ihan halvimmasta päästä ja parempana vaihtoehtona olisi varmaankin toi THD hotplate (tosin en ole itse kokeillut) tai sitten täällä pyörivä mikko kankaanpään valmistama keinokuorma, jota en myöskään ole vielä kokeillut...
Mrezzye
22.03.2004 09:59:23

mikko kankaanpään valmistama keinokuorma, jota en myöskään ole vielä kokeillut...

Siis missä pyörivä? Linkkiä tms. tiedossa?
booster
22.03.2004 10:05:01
Siis missä pyörivä? Linkkiä tms. tiedossa?

http://www.bmelectronics.tk/
kalkkuna
22.03.2004 15:12:25
Ihan kakka.
Jos siis vertaa hotplateen jonka satun omistamaan, jos oot ostamassa keinokuormaa, niin ei kannata tyytyä mihinkään budjetti-luokan kamaan. Vaan kannattaa ostaa saman tien ihan se kunnon laite
ReBeat
22.03.2004 17:19:08

T.A.D. Silencer listaan myös.
Tekemällä ei synny musiikkia.
Tompsi
22.03.2004 20:44:21
http://www.bmelectronics.tk/

Oh-my-shit-god! Toivottavasti Mikko saa keinokuormabisneksen nopeasti rullaamaan, itse ainakin kovasti himoan tuollaista laitosta, eikä hintakaan näemmä päätä huimaa.
Da Make
22.03.2004 20:47:05
Oh-my-shit-god! Toivottavasti Mikko saa keinokuormabisneksen nopeasti rullaamaan, itse ainakin kovasti himoan tuollaista laitosta, eikä hintakaan näemmä päätä huimaa.

Mikko tekee niin hyvää työtä, kun vain käsin voi tehdä! Itselläni on hänen tekemänsä JCM-800 50w Vintage nuppi, ja voin sanoa että todella hyvää laatua! Soundi on aivan uskomaton!
Cräx, Change, Ötöm!?IHKK #09 Katso omat plussasi täältä!
HeavyMachinery
22.03.2004 21:08:13

Mulla on TAD:in keino ja toimii saakelin hyvin ! Power Brake on vähän rimpula eikä sillä oikein vastaavaa tehon alennusta saa.
First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery
karik
22.03.2004 22:08:57

Mulla on TAD:in keino ja toimii saakelin hyvin ! Power Brake on vähän rimpula eikä sillä oikein vastaavaa tehon alennusta saa.

Minulla oli PowerBrake (enää ei ole tarvetta tehojarrulle) ja kyllä se hyvin hommansa hoiti. Puhallin ei pitänyt ääntä ja hillitysti käytettynä ei huonontanut ääntä. Suurilla vaimennuksilla kuullosti kylläkin tukkoiselta. Rakenteeltaan se on jämäkkä eikä mikään rimpula. Mutta jotain muuta kuin mutua saa Bruce Clementin sivuilta:

http://www.bruceclement.com/music/psk.htm
Mrezzye
24.03.2004 08:23:29

Kävin kokeilemassa ja minusta toimi ihan ok. Tehonalennuskin oli ihan riittävä.
Torniojaws
24.03.2004 11:01:43

Varsinkin Guitar.comin puolella sitä haukutaan kuin viimeistä päivää. Syö tonen täysin ja rasittaa vahvistinta erittäin paljon. Täälläkin monesti haukuttu.

Itse hommaan em. syistä ja arvioiden perusteella THD Hot Platen Powerballin kaveriksi.
A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old.
Mörtti
24.03.2004 11:12:03
Marshall SE-100 toimii miljoonasti paremmin, kuin powerbrake ja on varustuksiltaan monipuolisempi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)