Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Indie Streamline 1144 akustinen basso
1
spp
19.11.2010 21:47:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jou,
 
työkaveri otsakkeenmukaista yrittää mulle myydä. Onko kokemuksia?
 
http://www.indieguitars.com/guitarshop/erol.html
 
En saanut suoraan linkkiä tuohon nimenomaiseen bassoon, mutta se on tiettävästi tuo 1144 Streamline.
 
Parempi pyy pivossa kuin kymmenen uutisissa
rattledad
19.11.2010 21:53:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

spp: Jou,
 
työkaveri otsakkeenmukaista yrittää mulle myydä. Onko kokemuksia?
 
http://www.indieguitars.com/guitarshop/erol.html
 
En saanut suoraan linkkiä tuohon nimenomaiseen bassoon, mutta se on tiettävästi tuo 1144 Streamline.

 
En ostaisi mitään tuotetta valmistajalta jonka nettisivulta ei pääse pois back-painikkeella.
RamoQ
21.11.2010 19:11:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rattledad: En ostaisi mitään tuotetta valmistajalta jonka nettisivulta ei pääse pois back-painikkeella.
 
Oli muuten harvinaisen typerät nettisivut muutenkin.
 
"It's only rock'n roll but I like it"
Krisse82
21.11.2010 20:02:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RamoQ: Oli muuten harvinaisen typerät nettisivut muutenkin.
 
Mutta soittimet ihan kelvollisia:D
 
Hinta toki vaikuttaa paljon siihen kannattaako ostaa, mutta eiköhän Indielläkin soittele. Kaikki Indiet mitä itse oon hiplaillut, on ollut hyvinkin laadukkaasti tehty ja viimeistelty. Sattuipa jopa niin että, itselleni katselin bassoa loppukesästä ja IRK basso on siitä asti telineessä kenannut. Varmaan kolmekymmentä bassoa testailin ja kaulu oli tossa niin hyvä ettei voinut kuin ostaa...
 
Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa...
RamoQ
23.11.2010 21:08:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krisse82: Mutta soittimet ihan kelvollisia:D
 
Hinta toki vaikuttaa paljon siihen kannattaako ostaa, mutta eiköhän Indielläkin soittele. Kaikki Indiet mitä itse oon hiplaillut, on ollut hyvinkin laadukkaasti tehty ja viimeistelty. Sattuipa jopa niin että, itselleni katselin bassoa loppukesästä ja IRK basso on siitä asti telineessä kenannut. Varmaan kolmekymmentä bassoa testailin ja kaulu oli tossa niin hyvä ettei voinut kuin ostaa...

 
Indie tosiaan on ihan mukava merkki. Itselläni oli Rickenbacker -kopio joskus. Soi yllättävän hyvin.
 
Halvemmat mallit on vaan pilattu Agathiksella näissä...
 
"It's only rock'n roll but I like it"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «