Aihe: Call Of Duty: Black Ops
1 2 3 4
xulu
15.11.2010 14:34:26

tender.insanity: Tästä vaikka mallia =)

enemmänki:
http://www.youtube.com/watch?v=GD2615WLXx8&feature=related
the purity of German electronic music
Black Star
15.11.2010 15:51:18

pc:lle pitäis tulla kohtapuoliin taas uutta päivitystä.. tosiaan vaik itelläki on suht tehokas mylly niin framerate tippuu älyttömästi jos on vähänkin enemmän äksöniä ruudulla. On tästä huolimattakin tullut pelattua aikas paljon ja muuten tykkään pelistä, kuhan nyt saisivat korjattua tuon lagin.
"Book them and they will come"
Cadaver
16.11.2010 18:40:55

Jos on AMD:n crossfire-näytönohjain ja ilmenee grafiikan pätkimistä, niin kannattaa kokeilla kytkeä Catalyst A.I. (eli toisen GPU:n hyödyntäminen) pois päältä tämän pelin kanssa. En tiedä sitten miten viimeisimmillä päivityksillä.
Freedom, Metal & Might.
xulu
18.11.2010 09:06:25

the purity of German electronic music
taikakameli
18.11.2010 16:46:35
xulu: http://www.rockpapershotgun.com/201 … blops-first-mission-without-firing/

Tosta single playerin "elokuvamaisuudesta"...

Ei saatana. COD4:ssa vielä oli sentään jonkinlainen kartta minkä sisällä pystyi liikkumaan vapaasti, eikä tarvinnut koko ajan juosta jonkun perseessä kiinni. Ehkä hankin sen tai MW2:n multiplayerin takia, tuo oli jo meinaan naurettavaa.
Adrift
19.11.2010 16:31:42
xulu: Lagaa aivan vitusti,siis aivan huumori vitusti, jos sattuu vaikka pääsemään serverille. Kaikki saatanan säädöt kestää neljä tuntia kun DOWNLOADING GAME SETTINGS, eikä voi tietenkään pelin aikana muokata classeja, pitää lähtee pois ja DOWNLOADING GAME SETTINGS" ku haluaa vaik tyypätä just saatua asetta. Configgei joutunu säätämään read onlyks ku paska defaultta koneen muisitn määräks 1gigaa mikä aiheuttaa (lisää)jumitusta, kaikki lagittaa, jumittaa DOWNLOADING GAME SETTINGS. Tänään aamusta sain vähä pelattua, vittu ei löydy ees servereitä, ja sit jos löytyy niin pitää ootta 4 vuotta ku DOWNLOADING GAME SETTINGS. Ja jos se ei saa niitä DOWNLOADING GAME SETTINGS yhteyttä niin mitkää säädöt ei jää voimaan.
Näköjään ne on tänään ihan totaalisen vituillaan, täysin pelikelvoton.

Playercard editor o sentää kova: http://i618.photobucket.com/albums/tt262/Adolf_Mofo/nimetn-2.png

Eiiiiiiiiiiii jumalauta :------------------------D
Hevitytteli
13.10.2011 10:35:39

Päätin nostaa ketjun taas ylös. Mitä aseita ja perkkejä suositte? Monennellako prestigellä olette? Itse olen alkanut käyttämään eniten famasta ja siinä red dottia kun en famaksella osaa kunnolla tähdätä iron sightilla. Galilia käytän hieman isommissa kentissä ja siinä minulla on suppressori ja joskus käytän pienissä kentissä ak74u:ta jossa on rapid fire mutta kyllä famas toimii niissäkin. Commando on yksi lemppariaseeni mutta se tulee niin myöhäisellä levelillä etten kerkeä kauan sitä käyttää kun taas aloitan uuden prestigen.
Perkit minulla on yleensä seuraavat: Hardline, Sleight of hand ja Marathon. Scavengeriä on tullut käytettyä jonkin verran mutta huomasin etten silloin saa kovin hyvin killstreakeja niin piti vaihtaa takaisin hardlineen.
When the last tree is cut down, the last river is poisoned, the last fish is caught. Then only will man discover, That he can not eat money
Lego
13.10.2011 10:42:26
Hevitytteli: Päätin nostaa ketjun taas ylös. Mitä aseita ja perkkejä suositte? Monennellako prestigellä olette? Itse olen alkanut käyttämään eniten famasta ja siinä red dottia kun en famaksella osaa kunnolla tähdätä iron sightilla. Galilia käytän hieman isommissa kentissä ja siinä minulla on suppressori ja joskus käytän pienissä kentissä ak74u:ta jossa on rapid fire mutta kyllä famas toimii niissäkin. Commando on yksi lemppariaseeni mutta se tulee niin myöhäisellä levelillä etten kerkeä kauan sitä käyttää kun taas aloitan uuden prestigen.
Perkit minulla on yleensä seuraavat: Hardline, Sleight of hand ja Marathon. Scavengeriä on tullut käytettyä jonkin verran mutta huomasin etten silloin saa kovin hyvin killstreakeja niin piti vaihtaa takaisin hardlineen.

Muistaakseni jämähtäny 10-prestigen lopulle. Jäänyt BO muutamaksi kuukaudeksi kokonaan MW3:a odotellessa.

Famas, AK47 ja AUG on ollut ahkerassa käytössä. AK74u, L96A1 ja SPAS-12 myös. Mieluisin ehkä AK47 kuitenkin. Perkeistä vakiona käytän Ghost, Sleight of Hand ja Ninja, pelimuotona useimmiten pelaan Search & Destroy. Kaikkia on toki tullut käytettyä paitsi Second Chancea.
Me gusta. SWOLLEN EYE VIEW Oma bändi. Jossain Death metallin harmaalla alueella liikutaan.
Hevitytteli
13.10.2011 10:48:49

JAK: Muistaakseni jämähtäny 10-prestigen lopulle. Jäänyt BO muutamaksi kuukaudeksi kokonaan MW3:a odotellessa.

Famas, AK47 ja AUG on ollut ahkerassa käytössä. AK74u, L96A1 ja SPAS-12 myös. Mieluisin ehkä AK47 kuitenkin. Perkeistä vakiona käytän Ghost, Sleight of Hand ja Ninja, pelimuotona useimmiten pelaan Search & Destroy. Kaikkia on toki tullut käytettyä paitsi Second Chancea.

Niin itse olen vasta 2-prestigessä menossa, olen kuitenkin pelannut ainakin pari päivää pelin mukaan. Pelaan useimmiten dominationia tai team deathmatchia, lisäksi olen kokeillut free for allia ja pari kertaa capture the flaggia ja search and destroyta. Niin ja sitten ground waria ja mercenarya. Pitäisi opetella pelaamaan capture the flagia niin saisin joskus marathon pron.
When the last tree is cut down, the last river is poisoned, the last fish is caught. Then only will man discover, That he can not eat money
Lego
13.10.2011 10:53:29
Hevitytteli: Niin itse olen vasta 2-prestigessä menossa, olen kuitenkin pelannut ainakin pari päivää pelin mukaan. Pelaan useimmiten dominationia tai team deathmatchia, lisäksi olen kokeillut free for allia ja pari kertaa capture the flaggia ja search and destroyta. Niin ja sitten ground waria ja mercenarya. Pitäisi opetella pelaamaan capture the flagia niin saisin joskus marathon pron.

Itse olen tainnut laskurin mukaan hakata peliä pari viikkoa, mikäli oikein muistan :D Kaikkia pelimuotoja on kyllä tullut pelailtua mutta eniten tykkään tuosta S&D:stä, saa ninjailla kuitenkin hieman haasteellisemmin.
Me gusta. SWOLLEN EYE VIEW Oma bändi. Jossain Death metallin harmaalla alueella liikutaan.
Hevitytteli
13.10.2011 12:21:08

Jee sain äsken uusia ennätyksiä nuketownissa: 75 tappoa ja olikohan nyt 4560 pistettä. Kuolemia oli kuitenkin sen verran että kd-ratio oli 6.33 mikä on kuitenkin ennätykseni.
tukse
13.10.2011 19:54:00
Ite moukutan tätä peliä PS3:lla. Yksinpeliä en jaksanut pelata kuin pari tuntia.. Jotenkin turhauttavaa putkijuoksua, mutta moninpeli on kyllä rautaa.
Hevitytteli
14.10.2011 06:53:48

tukse: Ite moukutan tätä peliä PS3:lla. Yksinpeliä en jaksanut pelata kuin pari tuntia.. Jotenkin turhauttavaa putkijuoksua, mutta moninpeli on kyllä rautaa.

Minäkin pelaan pleikalla enkä itsekään jaksanut yksinpeliä pelata kauaa. Mitä killstreakeja käytätte? Minulla on auto, napalmi ja chopper gunner. Välillä auto vaihtuu spy planeen tai mortariin ja chopper gunner attack helikopteriin. Koiria en ole vielä viitsinyt kokeilla kun en usko saavani tarpeeksi tappoja. Ellen sitten nolosti kämppäisi.
tukse
14.10.2011 10:31:43
Mulla on auto, napalm ja chopper gunner.

Kiinnostaisko täällä jollaki pelata PS3:lla tuota zombiemoodia?
Hevitytteli
16.10.2011 20:55:07

Minä en hirveästi tykkää zombimoodista. Tosin saattaa johtua siitä että olen vain pari kertaa kokeillut sitä :P Höh olisin lauantaina saanut kd-ratio ennätyksen 14 mutta pelasin kaverilla kakkosohjaimella enkä omalla tyypilläni. Vähän kieltämättä harmittaa kun se olisi ollut yli kaksi kertaa parempi kuin nykyinen ennätykseni.
Hevitytteli
27.01.2012 11:18:44

Jaahas nostetaanpa tätäkin. Tässä on ensimmäinen Black Ops videoni jos jotakin kiinnostaa: http://www.youtube.com/watch?v=PJv53sAo2I0
Muistakaa katsoa kaikista tarkimmalla laadulla. Videossa tapan Nuketownissa saman tyypin 7 kertaa minuutissa :P Ja jos joku ihmettelee miksi oleskelen talon sisällä niin vihollisilla on chopperi ilmassa kuten videon alussa kuuluukin.
Hevitytteli
27.01.2012 11:19:26

Hevitytteli: Minä en hirveästi tykkää zombimoodista. Tosin saattaa johtua siitä että olen vain pari kertaa kokeillut sitä :P Höh olisin lauantaina saanut kd-ratio ennätyksen 14 mutta pelasin kaverilla kakkosohjaimella enkä omalla tyypilläni. Vähän kieltämättä harmittaa kun se olisi ollut yli kaksi kertaa parempi kuin nykyinen ennätykseni.

Edit. Nykyisin kd-ratio ennätykseni on 26, eilen meinasi tulla 36 mutta olin huolimaton :/
Ed_Guy
28.01.2012 05:10:26
Suutuspäissäni battlefieldille tilasin MW3:sen, mutta sit annoin bäfälle anteeksi ja räikytän sitä. Vois varmaan jossain välissä ton MW:n korkata kyl.
Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler.
Kimmo72
28.01.2012 23:05:55
Hevitytteli: Ellen sitten nolosti kämppäisi.

Mitäs noloa siinä oikeen on? Se on yksi tapa pelata siinä missä muutkin.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)