Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mini Grand VSTi:ksi?
1
elampen
19.11.2010 01:07:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko mitään keinoa konvertoida Pro Tools 8:n mukana tulevaa Mini Grand -pianoa VSTi:ksi, jotta sitä voisi käyttää muutenkin kuin Pro Toolsissa? Minulla on siis kyllä ostettuina sekä Mbox että Pro Tools, mutta käytän mieluummin Reaperia, eikä läheskään aina ole tarvetta kytkeä Mboxia.
 
Kyllä elämä on ihmisen parasta aikaa.
Ukkovaari
19.11.2010 13:24:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elampen: Onko mitään keinoa konvertoida Pro Tools 8:n mukana tulevaa Mini Grand -pianoa VSTi:ksi, jotta sitä voisi käyttää muutenkin kuin Pro Toolsissa? Minulla on siis kyllä ostettuina sekä Mbox että Pro Tools, mutta käytän mieluummin Reaperia, eikä läheskään aina ole tarvetta kytkeä Mboxia.
 
Ei ole tietoa mutta täytyypi tuota vähän tutkailla kun olen miettinyt samaa juttua tuon Xpand2 osalta, joka myös olisi oikein kiva saada toimimaan vaikka FL studio 9:n kanssa.
 
Kivoja nuo molemmat. Jos löydän asiasta jotain juttua niin laitan tänne sulle tietoa ja odottelen myös jos joku jo asiasta tietäisi, kiinnostaa tämä homma meikääkin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «