rocky0 19.11.2010 01:31:44 | |
---|
|
Fleda 19.11.2010 03:07:30 | |
---|
Mitäs niille Devinin kitaroille kuuluu? Jossakin vaiheessa olivat Peaveyn listoilla, nyt en löytänyt mitään. Muutenkaan en löytänyt aiheesta tammikuuta tuoreempaa tietoa. Vai katoinko väärin? Paskaa. |
Parasite 19.11.2010 09:18:25 | |
---|
"Ainakin kotiteollisuudella oli joku biisi joka muistutti vähän jotain toista biisiä heidän tuotannossaan. En nyt muista mikä." -heikkijarvinen |
rocky0: Videopäivitystä, huhhuh http://www.youtube.com/watch?v=bNVg7PixJuo Ohhoh. Melko eeppistä tykitystä tulossa.. Onneksi kohta on vuosi 2011 ja Deconstruct ja Ghost tulee ulos. Sitte en poistu sisältä pariin päivään, istun tai makaan vaan kuuntelemassa noita kahta. I'll be back again next week.
Bring your friends, we'll have an ice cream treat.
Mom don't like it, but he don't give a fuck,
Kids come running for satan's ice cream truck. |
Mebrick 19.11.2010 10:50:35 | |
---|
|
call_of_c 19.11.2010 11:08:20 | |
---|
rocky0: Videopäivitystä, huhhuh http://www.youtube.com/watch?v=bNVg7PixJuo Kohtuullisen tiukkaa rumpalointia n. 6:30 eteenpäin... ja taattua Devyä muutenkin. En aluksi ollut kauhean innostunut tuosta Deconista, mutta nyt kyllä muuttui mielipide. Guitar Zero |
Ragorn 19.11.2010 11:23:59 | |
---|
BOOBIE, BOOOOOBIE. Kovaa tykitystä tulos, huhhuh mitä rumpalointia ja muutamat loisto riffitkin sieltä löyty. |
Milkop 19.11.2010 11:37:45 | |
---|
"This is where the drums go." :---------D Hauskaa sekoilua, mutta ei tämä silti ainakaan nostanut odotuksia. Olen henk.koht. vähän sitä mieltä, että kun Devy lopetti myssyn polton, lättyjen taso laski. Ambient-kohdat, kokeellisuus ja häröily katosivat. No siitä huolimatta, kyllä Decokin varmaan tulee ostettua. Kuuntelen sitten vaikka itse UTI :) "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Ali 19.11.2010 11:47:48 | |
---|
Toisaalta ihan hyvältä kuulosti - varsinkin rummut - mutta toisaalta alkaa tuntua, että tää Devyn hevituotanto alkaa olla aina tuota samaa kaavaa nykyään: on tremolopikattua riffiä ja sitte runtataan matalinta kieltä ja sitte noita korkeita säveliä sinne väliin yms. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Burn 19.11.2010 11:58:25 | |
---|
"Kristinuskon vastaisuuden lisäksi Benton on kiinnostunut moottoripyöristä." |
loituma 19.11.2010 16:16:33 | |
---|
Todellakin mielenkiintoista settiä luvassa, itse kuitenkin odotan ehkä vielä enemmän Ghostia. Hiukan harmittaa näiden vinyylijulkaisujen suhteen se, että aina ennen puolen vaihtoa seuraavan puolen aloituskappale soi muutaman sekunnin ja käännön jälkeen edellisen puolen lopteuskappale soi hetken. Ainakin Addictedissa havaittavissa. Mutta muuten jytisee hyvim. |
CanYouStayStill 20.11.2010 15:20:43 | |
---|
Hei sanokaas nyt viisaammat, että mites tuo Suomen keikka, onko jotain päiviä jo lyöty lukkoon vai ei? Itse en nopealla etsinnällä löytänyt mitään. |
vt1100 20.11.2010 15:23:10 | |
---|
CanYouStayStill: Hei sanokaas nyt viisaammat, että mites tuo Suomen keikka, onko jotain päiviä jo lyöty lukkoon vai ei? Itse en nopealla etsinnällä löytänyt mitään. Tuskinpa on vielä mitään, Helsinki-Tampere-Oulu olis kyllä makea setti ja toivossa on hyvä elää. |
CanYouStayStill 20.11.2010 15:27:11 | |
---|
vt1100: Tuskinpa on vielä mitään, Helsinki-Tampere-Oulu olis kyllä makea setti ja toivossa on hyvä elää. Ja pessimisti ei pety. Mut toivotaan parasta ja pelätään pahinta, eiköhän sitä infoa jossain kohtaa irtoa. |
jigsore 23.11.2010 23:43:35 (muokattu 23.11.2010 23:43:59) | |
---|
Landstr: Eikös siitä ollut puhetta jossain että Tuskan Z-vedosta tulisi livedvd? Jos oikein ymmärsin niin korkeintaan jonkun kunnolla kuvatun Ziltoid-keikan kylkiäisenä jotain materiaalia sitten joskus. |
Ragorn 24.11.2010 13:58:49 | |
---|
Uudestaan kuunneltuna tuo Deconstrupdate 1 - Bed Tracks kuulostaa paremmalta, saattaa tulla aaaika kovaa shittiä. |
Juzzu 24.11.2010 19:05:10 | |
---|
Mjooh, vähän nuo Devinin riffit on viime aikoina olleet tuollaisia.. Samahkon kaltaisia. Innolla kuitenkin uutta matskua ootan, maaliskuussa pitää kyllä keikalle päästä jos vain mitenkään mahdollista. Mutta, tällä turhalla viestillä sain ketjun "omiin kirjoituksiin" mikä oli pääasia! ;-) |
vt1100 24.11.2010 19:40:43 | |
---|
Juzzu: Mjooh, vähän nuo Devinin riffit on viime aikoina olleet tuollaisia.. Samahkon kaltaisia. Voisiko tätä luonnehtia myös käsitteellä tunnistettava tyyli...? ;) |
Kirjoitus virhe 25.11.2010 16:47:00 | |
---|
vt1100: Voisiko tätä luonnehtia myös käsitteellä tunnistettava tyyli...? ;) Onhan se sitäkin. Vähän vaan ehkä liian suoraviivaisesti nykyään menee tyylinsä mukaan. Mutta ei siinä. Innolla odotellaan täälläkin uutta materiaalia, niin kuin aina. |
Decadetroll 25.11.2010 17:01:06 | |
---|
Totta on kyllä tuo tyylin suoraviivaistuminen. Itse odotan enemmän kieli pitkällä tuota ghostia, oon aina tykänny enemmän Devyn kevyestä puolesta enemmän ku vaikka Sylistä. I'll be back again next week.
Bring your friends, we'll have an ice cream treat.
Mom don't like it, but he don't give a fuck,
Kids come running for satan's ice cream truck. |