Miikathebest 22.03.2004 08:43:15 | |
---|
|
Christian 22.03.2004 11:17:30 (muokattu 22.03.2004 11:20:00) | |
---|
|
prkl tääl on paljon osanottajia..... "säännöistä": joku sanoi että valitaan 3 joille pisteet 8, 6, 2.... tää on hyvä idea mut voitais tehdä vielä helpommaks ja tehdä niin että voittaja saa 3, toisekstullut saa 2, ja kolmas saa 1 pisteen. ja tehdäänkö sit niin että voittaja valitsee kuka ehdokkaista tekee seuraavan tausta? (saa tietenkin itsekin tehdä) |
Spike 22.03.2004 12:38:51 | |
---|
So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
sensei_sandwich 22.03.2004 13:28:34 | |
---|
-Meekz heitti, että: "säännöistä": joku sanoi että valitaan 3 joille pisteet 8, 6, 2.... tää on hyvä idea mut voitais tehdä vielä helpommaks ja tehdä niin että voittaja saa 3, toisekstullut saa 2, ja kolmas saa 1 pisteen." Mä kannatan. Ei tässä prkl jaksa ruveta matikkaa hiomaan. Mä haluun vaan soittaa! Toki ymmärrän kyllä, että kyse on painotuksesta. 8 saanut on 4/3 osaa parempi kuin 6 saanut ja 4 kertaa parempi kuin 2 saanut. Voittaja olisi siis kirkkaasti parempi kuin kolmannen sijan saanut. Toi 1,2,3 pisteen systeemi antaa ainakin vähän enemmän tilaa keskivertoskabailijalle, joka sattuu olemaan aina kakkonen tai kolmonen. Lisäksi se helpompi ynnätä ;P |
Christian 22.03.2004 13:28:45 | |
---|
|
Spiralmind 22.03.2004 14:23:25 (muokattu 22.03.2004 17:39:06) | |
---|
|
Socialite 22.03.2004 14:46:02 | |
---|
Tähän olisi kiva heittää pienet psoolot mutta eipä ole mitään mahista nauhoittaa... katotaan josko seuraavaan "mnetbluesiin" saisi vaikka kaverin luona jotain tehtyä. Hyvä. I'm looking at the sky and it's getting me high... |
Spike 22.03.2004 15:14:12 | |
---|
soitan vielä jotain puhtaita kitaroita sekaan. Miksaan sitten illalla paremmin kun korvat o ennättäny lepäämään. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
Christian 22.03.2004 15:41:10 | |
---|
soitan vielä jotain puhtaita kitaroita sekaan. Miksaan sitten illalla paremmin kun korvat o ennättäny lepäämään. okei, kuulostaa hyvältä, kiitos paljon! |
dragon 22.03.2004 17:57:19 (muokattu 22.03.2004 17:57:52) | |
---|
No niin, tässä olisi sitten minun näkemykseni. Oikein hirvitti äänitellä, kun kuuntelin mitä muut olivat saaneet aikaan. Tässä ei ole mittän hirveää kikkailua, ja soundit ovat aika arsesta, mutta tunnetta löytyy sitäkin enemmän. www.angelfire.com/dragon/flames_1/DragonBlues.MP3 |
treble 22.03.2004 18:02:06 (muokattu 22.03.2004 18:02:28) | |
---|
off topic: sanokaapas muuten joku hyvä midi soitin missä olisi hyvät soundit sillä omani on aika pyllystä, eivätkä rummut edes kuulosta rummuilta, kun yritän tehdä taustoja. Mikä midi soitin oli esim. tällä taustan tekijällä? |
Miikathebest 22.03.2004 18:02:52 | |
---|
No niin, tässä olisi sitten minun näkemykseni. Oikein hirvitti äänitellä, kun kuuntelin mitä muut olivat saaneet aikaan. Tässä ei ole mittän hirveää kikkailua, ja soundit ovat aika arsesta, mutta tunnetta löytyy sitäkin enemmän. www.angelfire.com/dragon/flames_1/DragonBlues.MP3 No ei se tunne tänne oikein välittynyt. Muttamutta... Kuuntele miten Clapton ja muut tekee _sen_, niin voisi myös se tunne välittyä hieman paremmin. |
Kukkis 22.03.2004 19:42:32 | |
---|
Tää oli 1 parhaista. Mitä mällinnuksia/säätöjä käytit bossissa? (olettaen että ylipäätänsä käytit sitä) Tuossa patchissa käytetyt asetukset: - mallinnus on Twin Clean eli se mallintaa sitä Fender twin reverbbiä. - kaappimallinnus on 4x12 asennossa. - Gainia sen verran, että saa vähän säröä. - efekteinä kompuraa ja vähä reverbbiä. - kitara Ibanez SZ520(sininen kitara omassa kuvassa) Yritin kirjoittaa sen tähän, mutta pilasin näytön. |
Spike 22.03.2004 20:25:39 | |
---|
Tossa ois jotain yritystä. Mä mitään puhtaita soittanu, ku en keksiny. Sitä paitsi hevikarjut ei soita ku säröllä. sitä kyllä löytyy tosta http://www.mikseri.net/www/play.php?type=dl&id=57735 Christian teki taustat ja musiikin. Leikin huonoa prota ja soitin komppikitarat. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
DJ Lattialuukkukoira 22.03.2004 21:11:10 | |
---|
Näin myöhäistunneilla äänitetty bluespläjäys. http://www.nic.fi/~pihokkan/mp3/Kukkis_Blues.mp3 Tää on asiaa! Osasit hyödyntää tyhjän tilankin! Pitäis varmaan kaverilta lainata V-amp 2 niin pääsis itsekin vilauttelemaan puutteellisia taitojaan. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Christian 22.03.2004 21:11:55 | |
---|
Tossa ois jotain yritystä. Mä mitään puhtaita soittanu, ku en keksiny. Sitä paitsi hevikarjut ei soita ku säröllä. sitä kyllä löytyy tosta http://www.mikseri.net/www/play.php?type=dl&id=57735 Christian teki taustat ja musiikin. Leikin huonoa prota ja soitin komppikitarat. hienoa, hyvähän siitä tuli (kuuluu tosin että taustalta kuuluu eri sointu tossa lopussa kuin kitarassa...). Nyt vaan tää skaba jollain tapaa päätökseen, jokainen laukoo vaan omaa mielipidettä miten homman voisi hoitaa, mites saatais nyt päätettyy miten ne pisteet lasketaan? |
lindo 22.03.2004 21:15:35 | |
---|
Onko kukaan duunaaamassa metalli pohjaa? Ajattelin vaan että voisin tehdä sellasen tuplabassari vedon tähän samaan tarkoitukseen... I don't belive anything, if i don't see it first |
Necromuru 22.03.2004 21:22:22 (muokattu 22.03.2004 21:24:08) | |
---|
-Meekz heitti, että: "säännöistä": joku sanoi että valitaan 3 joille pisteet 8, 6, 2.... tää on hyvä idea mut voitais tehdä vielä helpommaks ja tehdä niin että voittaja saa 3, toisekstullut saa 2, ja kolmas saa 1 pisteen." Mä kannatan. Ei tässä prkl jaksa ruveta matikkaa hiomaan. Mä haluun vaan soittaa! Toki ymmärrän kyllä, että kyse on painotuksesta. 8 saanut on 4/3 osaa parempi kuin 6 saanut ja 4 kertaa parempi kuin 2 saanut. Voittaja olisi siis kirkkaasti parempi kuin kolmannen sijan saanut. Toi 1,2,3 pisteen systeemi antaa ainakin vähän enemmän tilaa keskivertoskabailijalle, joka sattuu olemaan aina kakkonen tai kolmonen. Lisäksi se helpompi ynnätä ;P Kannatan 1,2,3 systeemiä. Äänestykseen ei kannata ihan viikkoa haaskata. Jos tehdään vaikka niin että perjantaina alotetaan uusi äänestys threadi, johon kootaan kaikki osallistuvat soolot. Äänestys olisi käynnissä sunnuntain loppuun saakka. Sitten olisi kaksi viikkoa aikaa tehdä tausta ja soitella siihen jotain. Toi olis mun mielestä ainakin aika ideaalinen järjestelmä. EDIT: Sanoisin viellä että älkää kauheesti niitä taustoja tänne tunkeko, vaan katsotaan sitten kun tämän kertainen voittaja on selvillä. Epäselvä? No hyvä. -Toi saksofooni ei oikein sovi tohon kappaleeseen.
-Niin. Siihen vois laittaa
säröä.
Keskustelua koulun juhlassa esitetystä kappaleesta. |
Christian 22.03.2004 21:39:07 | |
---|
Kannatan 1,2,3 systeemiä. Äänestykseen ei kannata ihan viikkoa haaskata. Jos tehdään vaikka niin että perjantaina alotetaan uusi äänestys threadi, johon kootaan kaikki osallistuvat soolot. Äänestys olisi käynnissä sunnuntain loppuun saakka. Sitten olisi kaksi viikkoa aikaa tehdä tausta ja soitella siihen jotain. Toi olis mun mielestä ainakin aika ideaalinen järjestelmä. EDIT: Sanoisin viellä että älkää kauheesti niitä taustoja tänne tunkeko, vaan katsotaan sitten kun tämän kertainen voittaja on selvillä. Epäselvä? No hyvä. jeps. kannatetaan 1,2,3 tsydeemiä, no kuka sitte päättää kuka laittaa taustan? mitäs jos menenkin ja teen nyt heti toisen sooloskaban =D kylläpä näyttää että tähänkin on keretty sooloilemaan aika nopeaa niin kyllähän tosta kestää heti toisen pyöräyttää =P Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |