Naama-amis 22.03.2004 11:18:34 | |
---|
Meikäläinen kun on tätänykyä kovasti mieltynyt Megadethin CTE -levyn komppisaundeihin niin ihan uteliaisuutta täytyy kysyä että tietääkö joku millä vermeillä ko. levyn komppiraidat on laskettu nauhalle ja että pääseekö mahdollisesti jollain pedaalilla edes jotenkuten lähelle? On meinaan harvinaisen menevä ja mielekäs soundi kerrankin. Paras metallisoundi IMO. Myydän Jackson JS30 hp. 350e. Katso tori. |
Läpikaulaset Jacksonin kepit. Mustainella V ja Friedmanilla Kelly, olettaisin. Seymour Duncanin mikit. JB tais olla molemmilla tallassa. Marsun Styrkat. Niitä räkkipelejä jos oikein muistan. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Naama-amis 22.03.2004 12:30:39 | |
---|
Täytynee varmaan käydä kokeilemassa EQ speduja, semmotteella voisi koitta avittaa tosta mun Tch kuuskymppisestä vähän enemmän semmosta CTE:n tyyppistä murinaa. Saa toki myös suosittaa että mitä säröpurkkeja kannattaisi testailla? Myydän Jackson JS30 hp. 350e. Katso tori. |
tompoison 22.03.2004 14:07:59 | |
---|
Paras metallisoundi ehdottomasti. Custom Audio Electronics 3+ (se) etuasteet ja VHT 2150 päätteet. Olen kuullut myös mainittavan CAE:n OD-100 prototyypin. |
KeljuK 22.03.2004 15:27:13 | |
---|
Täytynee varmaan käydä kokeilemassa EQ speduja, semmotteella voisi koitta avittaa tosta mun Tch kuuskymppisestä vähän enemmän semmosta CTE:n tyyppistä murinaa. Saa toki myös suosittaa että mitä säröpurkkeja kannattaisi testailla? Itse olen testaillut(ja pitäisi ehdottomasti hankkia) TM60:n kaverina digitech:n Metal Master säröä, ja DigiDelay:ta. Metal masterilla boostataan 2. kanavaa niin että Drive tulee pääosin pedaalista ja Growl Tech:sta. Low klo12, ja High klo 15. Delay:n repeat&time hyvin pienellä, eli delay vaan tuplaa kompin hitusen perässä. Kyllä noilla säädöillä jo kotimustainen komppi irtoo- omasta mielestäni ainakin kunnon jynkky. |
Naama-amis 22.03.2004 17:06:28 (muokattu 22.03.2004 17:08:19) | |
---|
Itse olen testaillut(ja pitäisi ehdottomasti hankkia) TM60:n kaverina digitech:n Metal Master säröä, ja DigiDelay:ta. Metal masterilla boostataan 2. kanavaa niin että Drive tulee pääosin pedaalista ja Growl Tech:sta. Low klo12, ja High klo 15. Delay:n repeat&time hyvin pienellä, eli delay vaan tuplaa kompin hitusen perässä. Kyllä noilla säädöillä jo kotimustainen komppi irtoo- omasta mielestäni ainakin kunnon jynkky. En ole itse Metal masteria kokeillut, mutta mulla on semmonen mielikuva että ko. vempaimesta ei saa kunnolla säädettyä särön määrää? Korjatkaa jos olen aivan väärässä. Ja oliskos vaikka ibanezilla jotain sopivaa säröspedua millä voisi ryydittää soundia jos (mahdollisesti väärä) oletukseni metal masterista piti paikkansa? Thrashmetal vai mikä lie olikaan, onko semmosesta mihinkään? Myydän Jackson JS30 hp. 350e. Katso tori. |
Ben_D 22.03.2004 17:17:58 | |
---|
En ole itse Metal masteria kokeillut, mutta mulla on semmonen mielikuva että ko. vempaimesta ei saa kunnolla säädettyä särön määrää? Korjatkaa jos olen aivan väärässä. Ja oliskos vaikka ibanezilla jotain sopivaa säröspedua millä voisi ryydittää soundia jos (mahdollisesti väärä) oletukseni metal masterista piti paikkansa? Thrashmetal vai mikä lie olikaan, onko semmosesta mihinkään? Mulla oli Metal Master ja kyllä siitä säröö irtoo tarvittaessa enemmän kun tarpeeks. Pesee 100-0 Bossin Metal Zonet sun muut. |
Naama-amis 22.03.2004 17:20:58 | |
---|
Mulla oli Metal Master ja kyllä siitä säröö irtoo tarvittaessa enemmän kun tarpeeks. Pesee 100-0 Bossin Metal Zonet sun muut. Nimenomaan. sitä pelkäänkin että siitä irtoaa säröä enemmän kun tarpeeksi. Myydän Jackson JS30 hp. 350e. Katso tori. |
Antti1 22.03.2004 17:23:18 | |
---|
Nimenomaan. sitä pelkäänkin että siitä irtoaa säröä enemmän kun tarpeeksi. Eikös se ole DODin Deathmetal, josta ei saa säröä säädettyä? Kyllä käsittääkseni tuolla Metal Masterilla onnistuu vähempikin särötys, tosin kuten nimikin sanoo: metal.. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Naama-amis 22.03.2004 17:26:29 | |
---|
Eikös se ole DODin Deathmetal, josta ei saa säröä säädettyä? Kyllä käsittääkseni tuolla Metal Masterilla onnistuu vähempikin särötys, tosin kuten nimikin sanoo: metal.. Döödiksessä ei ainakaan saa tosiaan säröä säädettyä. Kuulostaa typerältä mutta niin se on. Juu kyllä säröä pitää saada säätää, että soitosta saa kunnolla selvän ja saa semmosen tarkan tuntumaan siihen iänikuiseen demppiriffiin. Myydän Jackson JS30 hp. 350e. Katso tori. |
Man1ac 22.03.2004 17:45:52 | |
---|
Kyllä tuosta TM60:stä pitäisi Megadeth-säröt irrota. Minkälainen kitara sinulla on käytössä, entä mitkä ovat kitaran mikit? Under Construction... |
Ben_D 22.03.2004 18:49:31 | |
---|
Nimenomaan. sitä pelkäänkin että siitä irtoaa säröä enemmän kun tarpeeksi. Siis ei todellakaan. Kyllä sitä säröä saa säädettyä ja siinä on sellanen Morph säädin. Hyvä pedaali se on jos vahvistimen särö ei kerran riiitä. |
KeljuK 22.03.2004 19:17:52 | |
---|
Siis ei todellakaan. Kyllä sitä säröä saa säädettyä ja siinä on sellanen Morph säädin. Hyvä pedaali se on jos vahvistimen särö ei kerran riiitä. Mutta kokeilematta en suosittele ottamaan, vaikka suosittelenkin itse purkkia. Tech:llä sen oikean yhdistelmän(eli paljonko säröttää tech:stä ja paljonko pedaalista) löytäminen vaatii aikaa ja hermoja, se itsessäänkin jo mallintaa varsin mukavasti. käy kuuntelemassa http://www.digitech.com/products/metalmaster.htm ja http://www.digitech.com/products/hotrod.htm niin saat jonkinlaisen käsityksen mitä nuo tekevät. Variaatiotahan löytyy paljon noita sampleja enemmänkin. |
Naama-amis 22.03.2004 21:04:51 | |
---|
Kyllä tuosta TM60:stä pitäisi Megadeth-säröt irrota. Minkälainen kitara sinulla on käytössä, entä mitkä ovat kitaran mikit? Toi mikä tossa minun allekirjotuksessa on. Naapurinpojan huomattavasti laadukkaampi Jackson tuottaa kyllä jo huomattavasti kutkuttavampaa murinaa, meinaan eihän noita js30 orkkis mikkejä voi kovin mahtaviksi kehua. On mulla myös telecaster kopio mutta sepä nyt ei oikein taas kuulu tähän. Myydän Jackson JS30 hp. 350e. Katso tori. |
Da Make 22.03.2004 21:08:07 (muokattu 22.03.2004 21:10:04) | |
---|
Muuten Naama! Sain tänään kunnon tyypit Marsusta! Kyllä lähtee! "Laitoksella" sitten lisää kommentteja. Muuten, laitappa siihen Jacksoniin EMG-81 tallaan, voin juottaa sen sinulle. Kyllä pitäisi lähteä sitten! |
Man1ac 22.03.2004 21:25:26 | |
---|
Toi mikä tossa minun allekirjotuksessa on. Naapurinpojan huomattavasti laadukkaampi Jackson tuottaa kyllä jo huomattavasti kutkuttavampaa murinaa, meinaan eihän noita js30 orkkis mikkejä voi kovin mahtaviksi kehua. On mulla myös telecaster kopio mutta sepä nyt ei oikein taas kuulu tähän. Jep, eli siinä tapauksessa suosittelisin joko uutta kepakkoa kunnon mikeillä tai sitten tuota Seymour Duncanin JB -mikkiä, jos Megadeth-soundeja etsit. Under Construction... |
KeljuK 22.03.2004 21:28:09 | |
---|
Toi mikä tossa minun allekirjotuksessa on. Naapurinpojan huomattavasti laadukkaampi Jackson... Tai vaihda mikit. Tästä on ollut vääntöä joka suuntaan, mutta itse olen sitä mieltä että Ibanez RG570 koko saundimaailma muuttui totaalisesti kun vaihdoin humppareiksi '59:n & JB:n Ne mättösäröasetukset jotka aiemmin tuppasivat puuroutumaan, niin todella leikkaavat terävästi ja kirkkaasti tuolla JB:llä. |
Naama-amis 23.03.2004 14:04:52 | |
---|
Kiitoksia vain neuvoista. Meikäläistä ei kyllä saa taivuteltua enää tuohon kitaraan vaihtamaan mikkejä, mutta tulevan (?) kepukan tallaan saattaisi ehkäpä eksyä täällä jo useasti mainittu SD:n malli. Myydän Jackson JS30 hp. 350e. Katso tori. |