Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nimmarin suojaus?
1
kbrown
15.11.2010 00:10:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä kuuluuko tämä kysymys tälle osastolle, mutta kysytään nyt kuitenkin (lue: pakko brassailla vähän :p). Olin tänään Guitar Nation 2010 messuilla täällä Lontoossa ja mukaan tarttui Steve Vai Signature Jem 555, jonka herra itse signeerasi tänä aamuna (hän oli paikanpäällä pitämässä luentoa ja antamassa haastatteluja).
 
http://www.facebook.com/photo.php?p … 31858668&l=c8f2e3f5bc&id=1348936597
 
Kysymys kuuluu, millä tuon tussitöherryksen voisi suojata siististi? Se kun varmasti kuluu siitä pois, jos ei siihen jotakin laita..
 
- K
 
Muuki
15.11.2010 05:51:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liekö kontaktimuovista mitään apua? Elä sitten syytä mua jos lähtee töherrys muovin mukana :D
 
Eio
the-Antero
15.11.2010 19:51:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aikamoista, onnittelut kepistä ja nimmarista. Itse suojasin omassa kepissä olevan nimmarin spraypurkissa olevalla lakalla. Tosin nimmari oli pleksissä joten siinä tuo lakka ei haitannut... :)
 
pardy
15.11.2010 20:17:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainoa oikea järkevä tapa on viedä soitin ammattilaiselle, joka osaa laittaa siihen oikeaa lakkaa päälle ja tehdä reunoihin häivytykset. Jos siis hommista ei omaa kokemusta ole.
 
Luultavasti tuossa soittimessa on käytetty pu-lakkaa, saattaa olla polyesteriäkin tms.
 
kbrown
15.11.2010 22:17:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pardy: Ainoa oikea järkevä tapa on viedä soitin ammattilaiselle, joka osaa laittaa siihen oikeaa lakkaa päälle ja tehdä reunoihin häivytykset. Jos siis hommista ei omaa kokemusta ole.
 
Luultavasti tuossa soittimessa on käytetty pu-lakkaa, saattaa olla polyesteriäkin tms.

 
Kiitoksia kaikille!
 
Niin... Ei kait se mitään maksa kysyä valmistajalta suoraan suositusta... Tulee vastaus jos tulee ;)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «