PIM 25.02.2004 14:35:03 | |
---|
Kaverini avaa 1.3.2004 uuden tietokonemusiikkiin erikoistuneen liikkeen Tamperella Tammelantorin reunassa. Valikoimista löytyy niin äänikortit, midikeyboardit kuin musasoftakin suoraan hyllystä ja erikoisempaa tavaraa tilauksesta. Valikoimissa on kaikki johtavat merkit, mm. Native Instruments, Steinberg, RME, ProTools, M-Audio, Edirol. Liikkeen nettisivut löytyvät piakkoin osoitteesta www.desktopmusic.fi. Jatkossa on tulossa myös kursseja alan eri ohjelmistotuotteista sekä aloittelijoille että myös edistyneemmille käyttäjille. Muuttokuorman kevennysmyynti nyt menossa. Tsekkaa tarjonta tästä. |
superfly 25.02.2004 16:28:00 | |
---|
Juu kävelin ohi yks päivä ja hieraisin silmiäni pari kertaa. Kiinnostavan näköinen putiikin alku. Harppu on alaston piano |
R.W. Piuha 26.02.2004 19:10:39 | |
---|
Asiaa!!!On odoteltukin,toivon mukaan on myös mahdollisuus kalliiden softien tsekkaamiseen/vertailuun käytännössä...toi kurssihomma kuulostaa mielenkiintoselta,myöskin:-) |
tikka 17.03.2004 15:38:26 | |
---|
no minkälainen firma sielä tampereella on? noi sivut ei oikeen skulaa isäni on hauki! |
Kivivuori 17.03.2004 16:16:05 | |
---|
no minkälainen firma sielä tampereella on? noi sivut ei oikeen skulaa Jos meinaat ettei näy niin ota piste pois osotteen lopusta Pelko On Elinvoima, Siinä Me Kylvemme |
superfly 17.03.2004 16:31:47 | |
---|
Voisit PeteH muokata tuota viestiäsi, että sais sen pisteen pois. Harppu on alaston piano |
R.W. Piuha 17.03.2004 17:17:40 | |
---|
no minkälainen firma sielä tampereella on? noi sivut ei oikeen skulaa Pitäs lähipäivinä aueta noi kotisivut...asiallinen putiikki,ennekaikkee siksi että on asiantunteva kaveri puikoissa,löytyy softaa ja äänikorttia yms. sälää,suuri määrä eri ohjelmia on tsekattavissa koneella(Cubaset,Pro Tools yms)! Ja liikenteellisesti paikka on mitä mainioin,ei ole aivan keskustassa ja 14 jälkeen on ilmainen pysäköinti!Ja Tammelantori on muutenkin kiva paikka! |
musa 18.03.2004 11:15:30 | |
---|
Erittäin mielenkiintoista. Nuo kurssit kiinnostaisivat kovasti. Ainoa ongelma vain on, että en millään kerkeä arkena Tampereelle iltapäivä viideksi. Viikonloppukurssit olisivat enemmän kuin jees! Täytyypä kysäistä sähköpostilla, onko sellaisia mahdollisesti suunnitteilla. |
Fortune 20.03.2004 11:09:37 (muokattu 20.03.2004 11:09:43) | |
---|
Erittäin mielenkiintoista. Nuo kurssit kiinnostaisivat kovasti. Ainoa ongelma vain on, että en millään kerkeä arkena Tampereelle iltapäivä viideksi. Viikonloppukurssit olisivat enemmän kuin jees! Täytyypä kysäistä sähköpostilla, onko sellaisia mahdollisesti suunnitteilla. Luulisi onnistuvan, jos vaikka koottaisiin täältä isompi porukka äänitystampioita ja lähdettäisiin Tampesteriin. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
askomiko 20.03.2004 17:48:26 | |
---|
Ihan kivat sivut mutta missä ne myytävät tavarat näkyy? Muutkin kun nuo kolme etusivulla. |
tikka 20.03.2004 18:29:40 | |
---|
Ihan kivat sivut mutta missä ne myytävät tavarat näkyy? Muutkin kun nuo kolme etusivulla. siinä lukee et tuotesivu on työn alla isäni on hauki! |
Luulisi onnistuvan, jos vaikka koottaisiin täältä isompi porukka äänitystampioita ja lähdettäisiin Tampesteriin. Kuulostaa hyvältä, Fortune. Minä ainakin olen ehdottomasti mukana. Toivottavasti ei kovin pro-porukkaa lähde mukaan, koska ainakin minä olen näissä asioissa todella tampio :-) |
PIM 22.03.2004 10:37:16 | |
---|
Mä voisin kysyä tänään lounaalla Pasilta alustavasti tuollaisesta viikonloppukurssista, ja mitä häntä tunnen niin esim joku lauantai-iltapäivä liikkeen sulkemisen jälkeen ei varmaankaan tuottane ongelmia. Varsinkin jos kyse on maksavista asiakkaista;) Pistäkääs vaikka tähän ketjuun vihjeitä niistä ohjelmista joita haluaisitte käytävän läpi ja ketkä olisivat kiinnostuneita tälläisestä kurssista. Muuttokuorman kevennysmyynti nyt menossa. Tsekkaa tarjonta tästä. |
Mohla 23.03.2004 12:02:59 | |
---|
Kyllähän tämmönen putiikki kiinnostaa, mutta tosiaan tuotelistaus olis hyvä saada ja nähdä vähän hintoja. Sitä odotellessa... Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Tranquility 25.03.2004 16:54:23 | |
---|
On muuten tuolla Desktop Musicissa paras asiakaspalvelu johon koskaan olen missään törmännyt. |
sami_sumea 03.04.2004 00:41:12 | |
---|
Kyllähän tämmönen putiikki kiinnostaa, mutta tosiaan tuotelistaus olis hyvä saada ja nähdä vähän hintoja. Ainakin avajaistarjouksena oleva Cubase SE (120eur) on ökyhalpa. ... |
t1amatti 04.04.2004 09:50:05 | |
---|
Puolueettomana mielipiteenä minun on kyllä ihan pakko kehua Pasin tapaa lähestyä asiakkaita. Homma todellakin toimii asiakaspalvelunkin puolesta, toisin kuin Tamperella musikki(soitin)liikkeissä yleensä. Itsekin asiakaspalvelun ammattilaisena odotan saavani kalliita investointeja tehdessäni vähintäänkin samanlaista palvelua kun mitä minä annan omille asiakkailleni. Ehdotonta plussaa Desktop Musicille täältäpäin. Ja ei, tämä ei sitten ollut mikään maksettu mainos. no näinhän se on. |
Mohla 04.04.2004 15:31:13 | |
---|
LOISTAVAA! Kotisivuilla on vihdoinki lista tuotteista! Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
WanhaWetäjä 04.04.2004 16:09:18 | |
---|
Puolueettomana mielipiteenä minun on kyllä ihan pakko kehua Pasin tapaa lähestyä asiakkaita. Homma todellakin toimii asiakaspalvelunkin puolesta, toisin kuin Tamperella musikki(soitin)liikkeissä yleensä. Itsekin asiakaspalvelun ammattilaisena odotan saavani kalliita investointeja tehdessäni vähintäänkin samanlaista palvelua kun mitä minä annan omille asiakkailleni. Ehdotonta plussaa Desktop Musicille täältäpäin. Ja ei, tämä ei sitten ollut mikään maksettu mainos. Eipä tarvi mennä kauemmas kun torin toiseen musakauppaan niin ollaan taas takaisin siinä "normaalimeiningissä",eli palvelua saa jos käy pyytämässä,harvoin tullaan kysyyn että voinko auttaa tms! Ja se mikä on loistava juttu DeskTopissa on se että testattavia tuotteita on lukuisia valmiina koneella ja myyjä tosiaan tietää niistä myös kertoa/näyttää kaiken oleellisen ja tarvittaessa enemmänkin,oikeen veri kuut meiniki ;-) |
superfly 04.04.2004 17:30:22 | |
---|
Eipä tarvi mennä kauemmas kun torin toiseen musakauppaan niin ollaan taas takaisin siinä "normaalimeiningissä",eli palvelua saa jos käy pyytämässä,harvoin tullaan kysyyn että voinko auttaa tms!
Kyllä Tammer-Piano on Tampereen kaupoista ehdottomasti paras palvelun suhteen. Ja myös valikoiman. Mun mielestä tuon pitää ollakin juuri noin, että palvelua saa kun käy pyytämässä. Tietenkin. Paljon mukavampi se on rauhassa katsella ja kokeilla. Ihmisillä on erilainen käsitys palvelusta näköjään. Harppu on alaston piano |