Aihe: Päivä Ilman Musiikkia testi käyntiin!!
1 2 3 4 5
Beelsebub
21.03.2004 13:18:52
Tämäkin kisailu oli ihan helppoa siihen asti, kunnes huomasin koko kisan. Aamu meni helposti ilman minkäänlaista musiikkia ja jos kyseessä olisi pelkkä musiikin kuuntelu niin ei tässä olisi mitään ongelmia. Voi olla, että jos en olisi huomannut tätä kisaa niin olisi voinut mennä koko päivä soittamattakin, mutta nyt tuli hirveät himot ottaa kitara käteen ja alkaa soittamaan. Eilen oli keikka (nuorisolle, loppui ennen puoltayötä) ja keikan jälkeisinä päivinä voi hyvinkin olla päivän ilman musiikkia.

Mitäs jos soitan ja laulan, mutta en kuuntele sitä?
Nuuskamuikkunen
21.03.2004 14:02:45
Ei onnistunut minulta.
Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta.
Bassballs
21.03.2004 14:17:11

Ei tuu pirrukkaa!

Piti heti aamulla kuunnella, mitä oltiin yöllä öristy nauhalle.
Paska reissu, mutta tulipahan tehdyksi...
Dutteri
21.03.2004 14:19:17
Tämän idean sait kyllä multa.. Niin kun tuonne turhuus-palstalle kirjotin itse tekemästäni testistä olla päivä ilman minkäänlaista musiikia. No se ei kuitenkaan onnistunu. Eli mieki olin tavallaan mukana. Jee..:)
Se on hauska ku on mukavaa.
el Bastardo
21.03.2004 14:37:57
Hittolainen, näyttää pahasti, että epäonnistun. Ainakin oon ties kuinka montaa biisiä mielessäni pyörittänyt. Olin lisäksi unohtanut, että pitäisi paria kappaletta treenata ensi viikolle... Mutta katotaan. Koitetaan kuitenkin pidättäytyä ylettömältä musan kuuntelulta. Jos ei vaikka levyjä soittais yhtään.

Oonpa heikko ihminen. :|
Beelsebub
21.03.2004 14:48:20
Lipesin!

Viritin kitaran avoimesta d:stä takaisin normaalivireeseen ja aloittelin paria biisiä. Nyt en edes keksi mitään soitettavaa...

Hei mutta onhan aina Red Hot Chili Peppers! Nyt ei enää harmita ollenkaan tästä kisasta tippuminen.
toxic
21.03.2004 16:04:11
Perkele! Pelasin vice cityä ja kuuntelin samalla vitturockia, ja tietokoneella kuuntelin askomikon clipin ja veli kuunteli iron maidenia ja...

Mä luovuttaisin muuten, mutku mää en voi luovuttaa enää. Hahaa!
funkylord
21.03.2004 16:45:26 (muokattu 21.03.2004 16:45:33)

poijat hei.. teillä ei ole munaa... kattos pittää sitä joskus itteesä kiduttaa, että tietää mitä on hyvä.
Minä aamulla kämmäsin, ja kuuntelin 10sec musiikkia, mutta muuten olen ollut ilman sitä aika ansiokkaasti. ja siis ehkä tämän idean voisi kiteyttää, että
"mahdollisemman vähän musiikin kanssa olemisen päivä."

Näin epäselvästi.
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä: 1. Älä ota paineita pienistä asioista 2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
funkylord
21.03.2004 16:46:05

Tämän idean sait kyllä multa.. Niin kun tuonne turhuus-palstalle kirjotin itse tekemästäni testistä olla päivä ilman minkäänlaista musiikia. No se ei kuitenkaan onnistunu. Eli mieki olin tavallaan mukana. Jee..:)

okei pakko myöntää. niin sain alitajuisesti.
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä: 1. Älä ota paineita pienistä asioista 2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
el Bastardo
21.03.2004 19:31:48
No pashka. Peli menetetty, Bobi eksyi kuin vahingossa levysoittimeen. Mutta en nauttinut siitä hetkeäkään!
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #1 "It's nice to be important but it's more important to be nice." -John Lennon-
Kitaranraiskaaja
21.03.2004 19:32:10

En muistanut koko hommaa, mutta olin silti ilman musiikkia kello 19:ään asti, jolloin kuuntelin autossa radiota. Jos olisin muistanut, olisin ehkä pystynyt.
Päälause, sivulause (sulkujensisäinen huomautus). Huudahdus!
Flow
22.03.2004 08:41:45
Hahaa onnistuin. Koko päivä ilman musaa ja telkkaria. Kaksi kirjaa tuli sitten luettua loppuun. Oli muuten hiljaista ja tylsää. Asiaa ei helpottanu yhtään se, että koko ajan jouduin olemaan valppaana siinä etten rummuta pöytiä tai polvia...
"You grow up the day you have the first real laugh...at yourself."
Wiitala
22.03.2004 09:41:58
En viitsinyt edes yrittää...
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
doolittle
22.03.2004 10:18:18
Kauheaa! Hirveää! Irvokasta! Julmaa! Kammottavaa! Tuskallista! Vähän kuin koittaisi olla nielaisematta tai räpäyttämättä silmiään päivän verran...silti pakko nostaa hattua jos joku tuohon pystyy.
"It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks-
Nuuskamuikkunen
22.03.2004 10:48:09
Nyt minä voi ehkä hieman ymmärtää ihmisiä, joilla on nikotiini riippuvuus, mutta silti he voisivat lopettaa sen syöpäkääryleen polton. :)
Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta.
Mimi
22.03.2004 11:02:52 (muokattu 22.03.2004 11:03:35)
Ohi on... alkupäivä meni ihan hyvin noin kello 12 asti, sit alko tökkimään: vihelsin vahingossa, tosin lopetin heti ku huomasin... No sit noin kello 15 alko olla vaikeeta ja unohdin melkein koko jutun:hyräilin, mutta taas tajusin että mitä oon tekemässä ja lopetin melko nopeesti... Kuudesta eteenpäin oli yhtä helvettiä ku en tienny miten tulisin nukahtamaan, ku aina oon totunu musiikkia kuuntelemaan ennen nukahtamista. Nukahdin kuitenkin lopulta, mutta heräilin yöllä, ja jotain viiden jälkeen aamulla oli pakko herätä kuuntelemaan musiikkia... Mutta siis koko päivänä en kuunnellut yhtään musiikkia levyltä, en käynyt mnetissä (! mieli kyllä teki..)enkä soittanut mitään instrumenttia. Televisio oli kylläkin lähes koko päivän auki, mutta sille en voinu mitään, ku muut katto sitä...

Edit: otetaanko vuoden päästä uusiks, vaiko jo vähän ennemminkin...=)
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
funkylord
22.03.2004 11:13:06

Ohi on... alkupäivä meni ihan hyvin noin kello 12 asti, sit alko tökkimään: vihelsin vahingossa, tosin lopetin heti ku huomasin... No sit noin kello 15 alko olla vaikeeta ja unohdin melkein koko jutun:hyräilin, mutta taas tajusin että mitä oon tekemässä ja lopetin melko nopeesti... Kuudesta eteenpäin oli yhtä helvettiä ku en tienny miten tulisin nukahtamaan, ku aina oon totunu musiikkia kuuntelemaan ennen nukahtamista. Nukahdin kuitenkin lopulta, mutta heräilin yöllä, ja jotain viiden jälkeen aamulla oli pakko herätä kuuntelemaan musiikkia... Mutta siis koko päivänä en kuunnellut yhtään musiikkia levyltä, en käynyt mnetissä (! mieli kyllä teki..)enkä soittanut mitään instrumenttia. Televisio oli kylläkin lähes koko päivän auki, mutta sille en voinu mitään, ku muut katto sitä...

Edit: otetaanko vuoden päästä uusiks, vaiko jo vähän ennemminkin...=)

Tämä on juuri se mitä hain tällä skaballa takaa.
Hienoa.
hörhö
22.03.2004 11:29:21

Olisi muuten mennyt helposti, muttakun unohdin koko homman. Kolmen maissa iltapäivällä kuuntelin kaksi levyä ja tyttöystävä muisti toisen kohdalla mainita. Hittovie.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
Ta Wicked G
22.03.2004 12:24:11
Yhteen en ryhdy: selibaattiin. Eli tää on yks selibaatin muoto. No vuking way!
Fuck the reality! I'm going home!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)