Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kysely muusikoille!
1 2 3 4 5
gtr123
14.11.2010 15:38:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei,
 
Teen opinnäytetyötäni pimeistä keikkapalkkioista musiikkialalla. Etsisin vapaaehtoisia vastaamaan lyhyeen kyselyyni, josta olisi minulle suuri apu opinnäytetyön etenemisen kannalta. Ihan sama oletko laulaja, kitaristi, rumpali, kiipparisti, hanuristi ym.. Ja musiikkityylilläkään ei ole väliä.
 
Käsittelen kyselyn vastauksia täysin nimettömästi työssäni.
 
Pistä pikaviestiä jos olet kiinnostunut vastaamaan.
 
Kiitos jo etukäteen!
 
walttoni
14.11.2010 15:43:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Trolli kuikkii.
 
COVS2.
gtr123
14.11.2010 16:08:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai meinaatko että trollaan? Ihan asiallisesti kyselen asiaan liittyvältä keskustelupalstalta halukkaita kyselyä varten.
 
isojussi
14.11.2010 16:21:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla vois olla paljonkin sanottavaa....
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
gtr123
14.11.2010 16:27:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä homma! Pystykkö pistämään jotain asiaan liittyvää vaikka pikaviestillä?
 
Ukko
14.11.2010 16:41:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teen opinnäytetyötäni pimeistä palkkioista rakennusalalla. Etsisin vapaaehtoisia vastaamaan lyhyeen kyselyyni, josta olisi minulle suuri apu opinnäytetyön etenemisen kannalta. Ihan sama oletko timpuri, muurari, appari, maalari, parkettiasentaja ym.. Ja kansalaisuudella ei ole väliä.
 
Käsittelen kyselyn vastauksia täysin nimettömästi työssäni verohallinnossa.
 
Pistä nimesi ja sotusi jos olet kiinnostunut vastaamaan.
 
Kiitos jo etukäteen!
 
COVS jäsen nro 6
gtr123
14.11.2010 16:46:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo pitihän se arvata että ei täältä löydy asiallisia vastauksia...
 
walttoni
14.11.2010 19:33:34 (muokattu 14.11.2010 19:34:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

gtr123: Joo pitihän se arvata että ei täältä löydy asiallisia vastauksia...
 
Laitappa mulle pikaviestiä, jos tämä ihan oikeasti on opinnäytetyöhön liittyvä juttu. Pikkusen aina säväyttää, kun samana päivänä perustettu nick alkaa kyselemään...
 
COVS2.
Timi
14.11.2010 19:47:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

gtr123: Joo pitihän se arvata että ei täältä löydy asiallisia vastauksia...
 
Täh!Kusit pumpuliin heti alkumetreillä?
 
Vaikea.Mutta varma!
isojussi
14.11.2010 21:35:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

gtr123: Hyvä homma! Pystykkö pistämään jotain asiaan liittyvää vaikka pikaviestillä?
 
Mitä sitä pikaviestimään. Jos oot tosissas, niin suoritapa seuraava laskutoimitus: Yhtenä viikonloppuna tässä maassa on kuinka monet synttärit, häät ymsv perhejuhlat joissa on orkesteri / tms esiintyjä ja yleesnä IKT(=ilman kuittia taskuun)-menetelmällä. Pitopalvelut ym kyllä maksavat veronsa ja alvinsa, mutta muusikoilla, joiden ei ees tarvis alvista välittää on tapana heittää keikkansa pimeenä.
 
Menettyjen verotulojen lisäksi tämä vääristää hintakilpailua ja syö alalla toimivien ammattilaisten leipää.
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
TiVe
14.11.2010 21:35:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä ihme siinä on että joillekin lähtökohtasesti kaikki vähänkään tuntematon
on petosta, salaliittoa tai muuta rötöstä takaajatuksilla.
 
2+2=~5, hyvin suurilla kakkosen arvoilla.
gtr123
14.11.2010 22:27:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Mitä sitä pikaviestimään. Jos oot tosissas, niin suoritapa seuraava laskutoimitus: Yhtenä viikonloppuna tässä maassa on kuinka monet synttärit, häät ymsv perhejuhlat joissa on orkesteri / tms esiintyjä ja yleesnä IKT(=ilman kuittia taskuun)-menetelmällä. Pitopalvelut ym kyllä maksavat veronsa ja alvinsa, mutta muusikoilla, joiden ei ees tarvis alvista välittää on tapana heittää keikkansa pimeenä.
 
Menettyjen verotulojen lisäksi tämä vääristää hintakilpailua ja syö alalla toimivien ammattilaisten leipää.

 
Kiitos mielipiteestä, joka on ihan totta! Mielipiteitä kaipailenkin työhöni, sillä itellä ei ole juurikaan kokemusta keikkailusta. Ainoastaan parit tanssit, parit baarikeikat sekä useammat nuorisotalot keikat takana...
 
BassoSisko
14.11.2010 22:29:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

gtr123: Kiitos mielipiteestä, joka on ihan totta! Mielipiteitä kaipailenkin työhöni, sillä itellä ei ole juurikaan kokemusta keikkailusta. Ainoastaan parit tanssit, parit baarikeikat sekä useammat nuorisotalot keikat takana...
 
Mä luulen että jos sä todella haluat saada sun opinnäytetyön tehtyä, niin sun pitää kertoa itsestäsi oikea nimi ja yhteystiedot, oppilaitos, julkaistaanko työ vai jääkö se vain koulu käyttöön, millainen työ se itseasiassa on, jne. Ei sulle kukaan muuten mitään järkevää vastaa.
 
WanhaWetäjä
15.11.2010 01:12:50 (muokattu 17.11.2010 21:24:27)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Mitä sitä pikaviestimään. Jos oot tosissas, niin suoritapa seuraava laskutoimitus: Yhtenä viikonloppuna tässä maassa on kuinka monet synttärit, häät ymsv perhejuhlat joissa on orkesteri / tms esiintyjä ja yleesnä IKT(=ilman kuittia taskuun)-menetelmällä. Pitopalvelut ym kyllä maksavat veronsa ja alvinsa, mutta muusikoilla, joiden ei ees tarvis alvista välittää on tapana heittää keikkansa pimeenä.
 
Menettyjen verotulojen lisäksi tämä vääristää hintakilpailua ja syö alalla toimivien ammattilaisten leipää.

 
Ja voi voi...tässä kohtaa me kaikki itkemme ja olemme pahoillamme, siis me jotka olemme noita pimeitä hää/privavetoja JOPA ihan tanssikeikkojakin tehneet aina kuin tarjotaan ja tehdään EDELLEEN jos vain kohdalle osuu! Ja vitut...se ei syö todellakaan kenenkään leipää! Kysehän on siitä että joku SUOSTUU/haluaa maksaa pimeenä!!! Jopa joissain tanssimestoissa kakkosbandit saa liksat in cash....mistäkö tiedän? No kun olen ollut paikalla;-)
Hulluhan se se on joka ei täkyyn tartu, prkl!
Huhujen mukaan aikankin yhessä ...... kapakassa liksat tulee lippuriskillä, ja in cash, oletan? Varma en ole asian suhteen muuta kuin omalta kohdaltani ja parista tuurauksesta.
 
Perseennuoleminen ja puhtoisen enkelin "en minä tee koskaan pimeitä keikkoja" -roolin esittäminen ei mene läpi kellekkään joka näitä hommia on joskus elääkseen tehnyt! Mikäs sen mukavampaa kuin saada se 200€ sillon tällön "taskurahaa", verollisen homman lisäksi? Tähän perustuu mm moni sivutoiminen/harrastus soittotoiminta!
 
Jeesustelut ns vittuun näistä asioista!
Käsi sydämelle IsoJ ; väitätkö kirkkain silmin että et ole IKINÄ tehnyt YHTÄÄN pimeää keikkaa???
 
EDIT pientä korjailua jottei kukaan vedä herneitä...
 
isojussi
15.11.2010 01:34:29 (muokattu 17.11.2010 19:16:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WanhaWetäjä: Ja voi voi...tässä kohtaa me kaikki itkemme ja olemme pahoillamme, siis me jotka olemme noita pimeitä hää/privavetoja JOPA ihan tanssikeikkojakin tehneet aina kuin tarjotaan ja tehdään EDELLEEN jos vain kohdalle osuu! Ja vitut...se ei syö todellakaan kenenkään leipää! Kysehän on siitä että joku SUOSTUU/haluaa maksaa pimeenä!!! Jopa joissain tanssimestoissa kakkosbandit saa liksat in cash....mistäkö tiedän? No kun olen ollut paikalla;-)
Hulluhan se se on joka ei täkyyn tartu, prkl!
 
Perseennuoleminen ja puhtoisen enkelin "en minä tee koskaan pimeitä keikkoja" -roolin esittäminen ei mene läpi kellekkään joka näitä hommia on joskus elääkseen tehnyt! Mikäs sen mukavampaa kuin saada se 200€ sillon tällön "taskurahaa", verollisen homman lisäksi? Tähän perustuu mm moni sivuotiminen/harrrastus soittotoiminta!
 
Jeesustelut ns vittuun näistä asioista!
Käsi sydämelle IsoJ ; väitätkö kirkkain silmin että et ole IKINÄ tehnyt YHTÄÄN pimeää keikkaa???

 
Toi on WW tyypillistä sulta - huutelet nimimerkin takaa enempi ja vähempi alaleuattomia. Oot sää melkonen ämmä, kun syytät täällä omalla identiteetillään kirjoittavaa laittpmuuksista. Toivottavasti sulla on näyttöjä. Tää on jo toinen kerta sulta ressukalta, kun sää teet tän. Tällä kertaa saat edes yrittää olla mies ja vastata siitä, mitä kirjoitit. Painoin varoitusta ja tallensin kirjoituksen. Nyt joko perut puheesi pyydät nöyrästi anteeksi tällä palstalla tai rupeet jännittään, mistä kautta asiasta otetaan yhteyttä. Näyttöä sulla ei ole. Ja nimi ja numerohan on tiedossa.
 
Ja postaukses on jo tallennettu, että turha pyyhkiä, kun on jo pahasti housuissa....
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
tarmo
15.11.2010 01:40:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja eipä aikaakaan...
 
"kentillä tavataan, veljet". Hihhii...
WanhaWetäjä
15.11.2010 01:45:36 (muokattu 15.11.2010 02:18:08)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Toi on WW tyypillistä sulta - huutelet nimimerkin takaa enempi ja vähempi alaleuattomia. Oot sää melkonen ämmä, kun syytät täällä omalla identiteetillään kirjoittavaa laittpmuuksista. Toivottavasti sulla on näyttöjä. Tää on jo toinen kerta sulta ressukalta, kun sää teet tän. Tällä kertaa saat edes yrittää olla mies ja vastata siitä, mitä kirjoitit. Painoin varoitusta ja tallensin kirjoituksen. Nyt joko perut puheesi pyydät nöyrästi anteeksi tällä palstalla tai rupeet jännittään, mistä kautta asiasta otetaan yhteyttä. Näyttöä sulla ei ole. Ja nimi ja numerohan on tiedossa.
 
Ja postaukses on jo tallennettu, että turha pyyhkiä, kun on jo pahasti housuissa....

 
MINÄ olen tehnyt pimeitä hää/privavetoja SILLON TÄLLÖN NIINKUIN sadat soittajat kautta aikain! Keikkoja on tehty vuodesta 76! Mun kohdalla suhdeluku voi olla jotain ka 2 häävetoa/vuosi, jos sitäkään...jollain toisella se voi olla jotain muuta, vaikka 50/vuosi incash, ja en tarkoita sinua!!
 
JOS sä olet se ainoa puhdas pulmunen niin good for you! En mä ole tässä ketään syyttänyt ; lue prkl tarkemmin ; mähän kysyin VOITKO sä kirkkain silmin sanoa että et ole IKINÄ tehnyt yhtään keikkaa ns in cash ????
Saman kysymyksen voin tehä ihan kenelle tahansa!
 
Lopeta tuo jeesustelu, sä tiedät ihan tarkkaan mistä mä puhun!
 
Jaa niin, nimi oli Raimo Nyyssönen, osoite Vanhatie 17, 33960 Pirkkala,
puhelin 040 507 4884, e-mail raimowiljami@kolumbus.fi
 
EDIT Tossa vielä oikeen kuva wanhasta wäsyneestä...
http://muusikoiden.net/dyn/users/80075.jpg
 
tarmo
15.11.2010 01:50:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BassoSisko: Mä luulen että jos sä todella haluat saada sun opinnäytetyön tehtyä, niin sun pitää kertoa itsestäsi oikea nimi ja yhteystiedot, oppilaitos, julkaistaanko työ vai jääkö se vain koulu käyttöön, millainen työ se itseasiassa on, jne. Ei sulle kukaan muuten mitään järkevää vastaa.
 
Tuossa kyllä pyydettiin ottamaan yhteyttä pikaviestillä, jos vastaaminen kiinnostaa. Eiköhän nimimerkki esittele itsensä asiasta kiinnostuneille.
 
Tuskin kukaan käyttää opinnäytetyönsä lähteenä keskustelupalstaa ja nimimerkkejä, joten sikäli riehuminen tässä topicissa taitaa olla melko turhaa. Muussa tapauksessa opinnäytetyön kirjoittajan kannattaa vielä kerran lukaista opinnäytetyön ohjeistus...
 
"kentillä tavataan, veljet". Hihhii...
isojussi
15.11.2010 02:21:47 (muokattu 17.11.2010 19:17:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WanhaWetäjä: MINÄ olen tehnyt pimeitä hää/privavetoja SILLON TÄLLÖN NIINKUIN sadat soittajat kautta aikain! Keikkoja on tehty vuodesta 76! Mun kohdalla suhdeluku voi olla jotain ka 2 häävetoa/vuosi, jos sitäkään...jollain toisella se voi olla jotain muuta, vaikka 50/vuosi incash, ja en tarkoita sinua!!
 
JOS sä olet se ainoa puhdas pulmunen niin good for you! En mä ole tässä ketään syyttänyt ; lue prkl tarkemmin ; mähän kysyin VOITKO sä kirkkain silmin sanoa että et ole IKINÄ tehnyt yhtään keikkaa ns in cash ????
Saman kysymyksen voin tehä ihan kenelle tahansa!
 
Lopeta tuo jeesustelu, sä tiedät ihan tarkkaan mistä mä puhun!
 
Jaa niin, nimi oli Raimo Nyyssönen, osoite Vanhatie 17, 33960 Pirkkala,
puhelin 040 507 4884 begin_of_the_skype_highlighting______________040 507 4884______end_of_the_skype_highlighting, e-mail raimowiljami@kolumbus.fi

 
No niin - nyt ollaan tasasella....
 
Nimenomaan en tarkoita teitä kerran vuodessa käteen tupsuttelijoita, vaan nimenomaan sekä noita, jotka sujauttaa useita kymmeniä keikkoja per vuosi liiveihinsä. Toki oikeesti tiesit tän jo itsekin, kuhan taas piti keuhkota. Sitäpaitti noi sun mainittemat kuviot voi kiinnostaa jotain muutakin...
 
Niijja siihen sun kysymyksees ... kaipa sitä joskus nuorempana aloittelevana soittajana tuli ikt-mallillakin keikka tai kaks turattua, mutta enpä nykyisin arvais ees miettiä moista. Sen kerran, kun veroheikkien silmätikuks joutuu, on poispääsy vaikeeta. Mä en ainakaan uskalla siihen urheiluun lähtee....
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
leprechaun
15.11.2010 03:35:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tarmo: Ja eipä aikaakaan...
 
Kahvit paidalla...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «