Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: "Shimmer" ja laitteet?
1 2 3
hevikukko
14.11.2010 12:34:02 (muokattu 14.11.2010 12:34:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuollaista U2 tyylistä Shimmeriä etsiskelen.
http://www.youtube.com/watch?v=TpVOPWLgKg4#t=2m45s
 
Ymmärsin Behringer RV600:n ajavan asian ihan ok ja budjettipuolelta katsottuna ainakin. Strymon blueSky reverberator on putiikkituote ja vaikeammin saatava laite. Line 6:lta löytyy ainakin Verbzilla.
 
Mitäs muita laatikoita ja efektejä löytyypi tähän kategoriaan. Kova GAS olis saada mukavasti tuuleva, pehmeä ja synamainen soundi pauhaamaan taustalle Clean osastoon.
 
Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa
yanera
14.11.2010 13:02:35 (muokattu 14.11.2010 13:04:07)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pysy kaukana Behringereistä.
 
Eivät kelpaa mihinkään.
 
En osaa suositella juuri tuohon tarkoitukseen mitään tilalle, mutta tsekkaa Boss, Digitech, ja vielä hintavammat laitteet, niin et tule pettymään.
 
Itse ostin joskus kun halvalla sain, Behkun choruksen ja flangerin. Kytkin kiinni Mesan rectoverbiinn. Soundista ei saanut mitään selvää, tukkivat koko laitteen.
 
Behringerit ovat kaikki yleisestiottaen kuraa!
 
Hinta-laatu-suhde pätee kaikessa!
 
Esim. Vertaa Harley-Benton vs Gibson...
 
Tämä on siis vaan mun mielipide, mutta näillä palstoilla on ennenkin noita behkuja haukuttu.
 
Ulkomaisillakin palstoilla varoitellaan, että älä koskaan osta behringeriä.
 
Muista se kuuluisa hinta-laatu-suhde!
 
Toiset menee, toiset tulee, mutta minä tärisen.
erty
14.11.2010 13:13:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yanera: Pysy kaukana Behringereistä.
 
Eivät kelpaa mihinkään.

 
Aika paksua tavaraa.. Soundillisesti behkulla on varsin loistavia kopioita mm. vanhoista Bosseista. Luotettavuus on sitten vähän eri asia, muoviset kuoret, liittimet ja potikat piirilevyllä ilman vedonpoistoja jne.
 
aristoteles666
14.11.2010 13:21:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yanera: Pysy kaukana Behringereistä.
 
Eivät kelpaa mihinkään.
 
En osaa suositella juuri tuohon tarkoitukseen mitään tilalle, mutta tsekkaa Boss, Digitech, ja vielä hintavammat laitteet, niin et tule pettymään.
 
Itse ostin joskus kun halvalla sain, Behkun choruksen ja flangerin. Kytkin kiinni Mesan rectoverbiinn. Soundista ei saanut mitään selvää, tukkivat koko laitteen.
 
Behringerit ovat kaikki yleisestiottaen kuraa!
 
Hinta-laatu-suhde pätee kaikessa!
 
Esim. Vertaa Harley-Benton vs Gibson...
 
Tämä on siis vaan mun mielipide, mutta näillä palstoilla on ennenkin noita behkuja haukuttu.
 
Ulkomaisillakin palstoilla varoitellaan, että älä koskaan osta behringeriä.
 
Muista se kuuluisa hinta-laatu-suhde!

 
ei pidä paikkaansa miltään osin tämä kirjoitus.
 
jyrkalt
14.11.2010 13:21:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä tarkoittaa hinta/laatusuhde?
 
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
jyrkalt
14.11.2010 13:22:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aristoteles666: ei pidä paikkaansa miltään osin tämä kirjoitus.
 
Ollaan taas samaa mieltä..
 
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
oiva tumpeloinen
14.11.2010 13:28:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yanera: Pysy kaukana Behringereistä.
 
Eivät kelpaa mihinkään.
 
En osaa suositella juuri tuohon tarkoitukseen mitään tilalle, mutta tsekkaa Boss, Digitech, ja vielä hintavammat laitteet, niin et tule pettymään.
 
Itse ostin joskus kun halvalla sain, Behkun choruksen ja flangerin. Kytkin kiinni Mesan rectoverbiinn. Soundista ei saanut mitään selvää, tukkivat koko laitteen.
 
Behringerit ovat kaikki yleisestiottaen kuraa!
 
Hinta-laatu-suhde pätee kaikessa!
 
Esim. Vertaa Harley-Benton vs Gibson...
 
Tämä on siis vaan mun mielipide, mutta näillä palstoilla on ennenkin noita behkuja haukuttu.
 
Ulkomaisillakin palstoilla varoitellaan, että älä koskaan osta behringeriä.
 
Muista se kuuluisa hinta-laatu-suhde!

 
Hoho!
 
Noiden Valvestate- ja Matrix-arvioiden perään en menis paljoa puhumaan Behkuista pahaa. Varsinkin, kun kokemukset selvästikin on jääneet aika vähäisiksi niistä.
 
Muuki
14.11.2010 13:29:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mäkin meinasin jo ennen teitä tulla haukkumaan tuota toista postausta, mutta ei näemmä tarvitsekaan :D

Tosiaan, kovat on pojalla puheet.
 
Eio
imppa86
14.11.2010 13:47:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ollut tuo RV600 nyt pari viikkoa ja tyytyväinen olen ollut. Tosin kokemusta muista reverb-pedaaleista ei ole mutta en näe mitään syytä miksi tämän toisenlaiseen vaihtaisin. Ei häiriöitä ja todella monipuolinen!
 
Ziggy Bubba
14.11.2010 14:25:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yanera: Ulkomaisillakin palstoilla varoitellaan, että älä koskaan osta behringeriä.!
 
Ja kaikki mitä netissä lukee, on totta? Nettilegendojen yrjöäminen yhtenä pötkönä ei aloittajaa auta.
 
Behringerillä on pirun hyvää ja sitten vähän kehnompaa kamaa. Roinaa on niin moneen lähtöön, että mahdotonta noita on yksiseitteisesti huonoiksi tai hyviksi sanoa. Jos siis yhtään asiaa ajattelee.
 
Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed
yanera
14.11.2010 16:12:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älkäähän nyt suotta kimpuun käykö!
 
Tiedän, että ketjun aloittaja tarkoitti vain kyseistä laitetta.
 
Perustan mielipiteeni omaan kokemukseen kahdesta omistamastani Behringer-merkkisestä pedaalista.
 
Ostin kyseiset Behkun pedaalit muistaakseni vuoden 2006 alussa. Voi olla, että laatu on siitä parantunut.
 
Lisäksi, mitä behringeriin tulee, niin. Olin tuossa jokin aikasitten studiolla äänitysjuttuja tekemässä. Kyseinen äänittäjä kokenut alansa ammattilainen kertoi, kuin kerran paikalle tuli bändi jolla oli peavuy 5150 nuppi ja alla behkun kaappi. Sitten alettiin äänittämään, ja pelkkää puuroa kuulemma tuli. Studioissa lojui eräs vanha Marshall:in kaappi, kun 5150 kytkettiin siihen saatiin kunnon saundia irti.
 
Sama tyyppi, kertoi myös kokemuksiaan Lin6 POD-laitteista. Kertoi, että niiden kanssa on jotkut tullut studiolle vääntämään ja hakemaan niitä erillaisia mallinoksia, jotka, eivät kyseisen äänittäjän mielestä olleet nekään laadukkaita.
(varmasti vielä pahempi provo)
 
Uskon, että moni saattaa ärsyyntyä kirjoituksistani.
 
Mutta en ole ainoa, joka ei luota Behringeriin.
 
Jos joku tykkää niistä ja haluaa käyttää, niin eipähän minua haittaa.
Älkää nyt kuitenkaan minun kirjoituksistani noin pahasti hernettä nenään ottako!!
 
Tässä linkkinä: Leverage:n tekninen raideri + muiden. Huomatkaa mitä laitteita he eivät käytä tai hyväksy!
 
http://www.samagency.fi/lavakartat/Leverage%20tekn.%20raideri-09.pdf
 
Tässä eräs toinen:
http://www.donjohnsonbigband.com/tech/djbb_tech_rider_FI.pdf eivät, näemmä käytä, edes peaveytä!?!?
 
Hekään eivät pidä Behringereistä, tai pitäneet:
http://www.bloodpitband.com/media/Bloodpit_2008_lavakartta_1.2.pd
 
eikä nämä: http://www.turoshevigee.com/keikat/lavakartta/
 
eikä tämä: http://flashrockin.com/Lavakartta.php
 
tämä ohjelmapalvelu? ei suosi kyseistä Btä:
http://www.ohjelmapalvelu-wombat.com/finnmiks/tietoa.htm
 
Stamina:
http://www.eastway.fi/konserni/arti … tat/Stam1na%20input+stagemap-08.pdf
 
Kotiteollisuus:
 
http://www.eastway.fi/konserni/arti … avakartat/KT%20kes%C3%A4%202009.pdf
 
eikä näitäkään oikein nappaa...
 
http://www.ahjteam.com/majorlabel/majorlabel_techrider_FIN.pdf
 
Itse en ole Behringer-fani. Mutta makunsa kullakin...
 
Pitäisi varmaan keskustella Behringerin kamoista enämmän tuolla Pa-osastolla...ym
Täällä Mnetissä behkuja on yleisesti karsastettu.
 
tuossakin osittain keskustelua Behringerin kamoista/laadusta
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=37&t=191288&o=20
 
Toiset menee, toiset tulee, mutta minä tärisen.
Ziggy Bubba
14.11.2010 16:33:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yanera: Perustan mielipiteeni omaan kokemukseen kahdesta omistamastani Behringer-merkkisestä pedaalista.
 
Sulla on siis kokemusta kokonaisesta kahdesta kitarapedaalista - tekeekö firma mitään muuta?
 
...Kyseinen äänittäjä kokenut alansa ammattilainen kertoi....
 
...Sama tyyppi, kertoi myös kokemuksiaan Lin6 POD-laitteista. Kertoi, että niiden kanssa....

 
Kuulopuheiden toistaminen ei ole kovin ansiokasta keskustelua kamoista. "Yks tosi taitava kaveri sanoi.." Mitä sitten? Sinä vaan toistelet muiden mielipiteitä, vaikka paljon parempi olisi itse ottaa asioista selvää.
 
Maailma ei onneksi ole niin yksinkertainen, että Behku = paska. Ymmärrän toki miksi bändit raideriinsa laittavat näitä halpismerkkejä "kieltolistalle", sillä laatuun ei voi kaiken halpiskaman kohdalla luottaa. Varmempaa on yleensä valita se tupla- tai triplahintainen tuote. Tämä ei silti tarkoita halpiskamoja yksiselitteisesti huonoiksi, varsinkaan harrastelijakäytössä.
 
Mikä niissä sun pedaaleissa muuten oli vikana, vertasitko soundia esikuviin?
 
Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed
trih
14.11.2010 17:12:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on behkut hoitanu tonttinsa, lähinnä pedaalit. Yks pikkucombo oli ja sekin ihan mainio peli. Behkun parjaaminen alkoi ammattipiireissä kauan sitten kun tekivät näköiskopion jostain mackien mikseristä, komponenttien laatu oli sitten mitä oli. Näin muistelisin. Siitä lähtien jokainen pro on behkua haukkunut. No, nyt ei näytä proolle kelpaavan mackiekaan joten ympyrä on sulkeutunut :D. Tietenkin hienoa, että edes jossain piireissä on ammattiylpeyttä eikä toiminnan tehostamista säästämällä.
 
Behkut on harrastajille hyvä vaihtoehto. Yks bändihän (täällä esitteli studiosessioitaan) käytti behkun jotain od:tä studiossa buusterina rectoon ku oli paras kaikista kokeilluista eli korvia eikä logon tuijottelua :).
 
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
aristoteles666
14.11.2010 17:15:18 (muokattu 14.11.2010 17:16:25)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sikki-six:
 
Maailma ei onneksi ole niin yksinkertainen, että Behku = paska. Ymmärrän toki miksi bändit raideriinsa laittavat näitä halpismerkkejä "kieltolistalle",?

 
syy on kyllä se että yamahaa ja lexiconia on jokaisessa räkissä paikan päällä.
ne on niin kuin industry stantard, joita käytetään joka paikassa, sitten jos halutaan jotain muuta niin kysytään onko mahdollista saada tuotetta x, ja jos ei, niin sitten tälläinen käy.
mutta ei mikään bändi oleta että keikkapaikalle aletaan ostamaan heitä varten jotain, joten kaikki pyytää kiltisiti spx900 ja jotain lexiconia.
 
yanera
14.11.2010 18:07:14 (muokattu 14.11.2010 18:16:18)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oiva tumpeloinen: Hoho!
 
Noiden Valvestate- ja Matrix-arvioiden perään en menis paljoa puhumaan Behkuista pahaa. Varsinkin, kun kokemukset selvästikin on jääneet aika vähäisiksi niistä.

 
Joo kyseiset arviot on mitä on. Ja Tuo Matrix-arvio on tehty humalassa. Olen jo myynyt pois sen. Niissä tosiaan arvioin halpislaitteistoa. Itse en niitä vahvareita käytä. Tosin toi Marshall lojuu yhä treeniksellä. Voinhan ne "artikkelit" poistaa!
 
Pointti noissa arvio jutuissa on se, että mielestäni kyseiset vahvarit menettelee. Varsinkaan, jos ei ole mahdollista ottaa kalliimpaa laitteistoa paikanpäälle.
 
Käytän putkivermeitä mesaa ja hefnereiä. Eikä niitä voi verrata vahvistimiin, joista tein "arviot!"
 
Marshallilla tuli soiteltua n. 10-vuotta ja sillä matrixilla kakkosvahvarina hetken.
 
Putkilaitteisiin siirryin 05.
 
Ja 06 ostin ne kuuluisat Behringerin pedaalit, jotka löin kiinni Mesa/boogieen. Niistä ei irronnut sitä mitä odotin. lähinnä pelkkää surinaa ja murinaa, ei heleää chorus soundia ym.
 
sikki-six:ille Kyllä odotin niiden esikuvien soundia. Näin jälkiviisaana olisi pitänyt ostaa ne BOSS:in pedaalit. (vai mitkä näiden behkujen esikuvat onkaan?) Tai jotkut muut vähän kalliimmat pedaalit - eli hinta-laatu-suhde.
 
Sijoittamalla hieman kalliimpaan kalustoon saa parempaa tavaraa.
 
Hinta-laatu-suhteista: esimerkkejä. n 1000€ putkinuppi yleisesti ottaen on hyvä, 2000€ putkinuppi yleensä vielä parempi. 2000 -yli vielä parempi esim.
http://www.custom-sounds.com/epages … h=/Shops/CustomSounds/Products/3804
 
Laadun huomaa esimerkiksi potikoita säätämällä. Hyvässä ja laadukkaassa vahvarissa jo pienikin potikan liikahdus vaikuttaa soundiin.
Kun taas yleensä halvemmissa mennään ääriasennoista toiseen, eikä siltikään välttämättä tapahdu saundissa juuri "mitään".
kuten valvestate265 ja matrix!
 
Samaa pätee efekteihin.
sama pätee kitaroihin.
Laulumikkeihin ym...(mitä kalliimpi, yleensä sitä laadukkaampi)
Yleensä mitä kalliimpi kitara, sen parempi. Paremmista osista tehty. Parempi saundi ym...(en puhu mistään special editioneista tai kuuluisuuksien käytetyistä, joista maksetaan maltaita.)
 
En näillä kirjoituksillani ole Behringeriä hävittämässä maanpäältä. Harrastelija käytössä kait ihan OK, jotkut tykkää. Itse en tykkää, vaikka en ammattilainen olekkaan! Varsinkaan bändikäytössä kovilla voluumeilla putkivahvarin läpi, en saanut behkuista mitään irti.
Kysymys on loppupeleissä mielipiteestä.
 
Toiset menee, toiset tulee, mutta minä tärisen.
Ziggy Bubba
14.11.2010 18:15:24 (muokattu 14.11.2010 18:16:28)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yanera: sikki-six:ille Kyllä odotin niiden esikuvien soundia. Näin jälkiviisaana olisi pitänyt ostaa ne BOSS:in pedaalit. (vai mitkä näiden behkujen esikuvat onkaan?) Tai jotkut muut vähän kalliimmat pedaalit - eli hinta-laatu-suhde.
 
Monet noista Behkun purkeista kuulostaa hyvin pitkälti samalta kuin esikuvansa, varmaan pitkälti samojen osien ansiosta - se säästö tulee koteloista, jakeista, potikoista ym. Soundi voi olla joskus jopa PAREMPI (kuten trih totesi) :)
 
Kerros nyt vielä mitkä oli nämä Behkut purkit ja että vertasitko esikuviin.
 
Hinta-laatu-suhteista: esimerkkejä. n 1000€ putkinuppi yleisesti ottaen on hyvä, 2000€ putkinuppi yleensä vielä parempi. 2000 -yli vielä parempi esim.
http://www.custom-sounds.com/epages … h=/Shops/CustomSounds/Products/3804

 
Ei se nyt ihan noin musta mene. 2000 euroa ja siitä yli alkaa laatu olemaan viimeistään vahvareissa varsin vahvaa, enemmän puhutaan makuasioista, eri brändien hinnoittelusta, erityisominaisuuksien määrästä ja miksei myös valmistusmaasta. Se about tonnin vehje voi olla aivan yhtä hyväsoundinen ja laadukas, mutta merkki ei ole se Euroopassa ylihintainen Mesa tai vastaava.
 
Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed
yanera
14.11.2010 18:29:52 (muokattu 14.11.2010 19:35:38)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sikki-siksille
 
Kerros nyt vielä mitkä oli nämä Behkut purkit ja että vertasitko esikuviin.
 
chorus: http://www.behringer.com/EN/Products/UC100.aspx
 
flanger: http://www.behringer.com/EN/Products/UF100.aspx
 
Ostin kuin sian säkissä. kuvittelin muuta. jälkeenpäin testailin noita parempia pedaaleja ja tulin siihen tulokseen että olisi pitänyt ostaa ne kalliimmat.
 
Mitä noihin mun omistamiin behringer-pedaaleihin tulee, niin...
 
VOIN LAHJOITTAA NE SINULLE ILMAISEKSI! OVAT HYVÄSSÄ KUNNOSSA! VOIN LAITTAA POSTIPAKETTIIN KUNHAN MAKSAT POSTIKULUT!
 
laitappa pikaviestiä jos haluat ne...
 
Itse olen tykästynyt noihin vähän hintavampiin laitteisiin. Olen myös hieman konservatiivinen, sillä en muutenkaan pidä ns.Kiina-ilmiöstä mitä soittimiin tulee...
Vaikka paraneehan se laatu niissä kiina tuotteissakin.
Kyllä itse pidän enemmän tuotteesta ja olen valmis maksamaan enemmän, missä lukee Made in USA tai Made in EU...
 
ymmärsitkö pointin?
 
En tullut tälle palstalle tappelemaan.
 
Peace!
http://www.embassyofafghanistan.org/images/peace_symbol_1.JPG
 
Toiset menee, toiset tulee, mutta minä tärisen.
McNulty
14.11.2010 18:57:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yanera: Itse en ole Behringer-fani. Mutta makunsa kullakin...
En minäkään. En ensinnäkään pidä siitä, ettei Behringerillä ole mitään "omaa" repertuaarissaan. Kaikki on lainattua ja varastettua. Myös röyhkeän ala-arvoisesti mainostettua. Toisekseen heidän laitteiden vikaprosentti ON korkeampi kuin monen muun valmistajan. Ja itseasiassa hinnassa ei ole kauheasti eroa... esim. Behkun TS-kikkare vs. Digitech Bad Monkey.
 
Ensimmäiset Bugerat oli enemmän huoltamolla kuin asiakkaalla soitossa. Miksereissä on ollut liukujen ja inputtien kanssa ongelmia. KRK:n RoKit5 aktiivimonitorit saa jopa halvemmalla kuin ne Behkun 2030A:t... Elämä on valintoja eikä se Behringer halvan hintansa ansiosta ole mikään "jee jee".
 
Toki, onhan heillä kattava valikoima kaikenlaista budjettikamaa, mutta jos vähänkään jaksaa/innostaa tutkailla mitä muuta on tarjolla, niin voi löytää parempaakin kamaa vastaavaan hintaan. Ja mielummin siitä vähän paremmasta laadusta myös maksaa vähän enemmän.
 
Minusta on ihan hyvä että meillä on täällä ihmisiä joille Behringer on "kirosana". Olivat heidän syynsä sitten mitkä tahansa, niin se kertoo myös siitä ettei kaiken tarvitse olla massatuotettua romua, jotka rikkoutuessaan heitetään romukoppaan ja takuusta toimitetaan tilalle uusi. Eikä kaikkien tarvitse olla samaa mieltä. Mua ainakin ärsyttäis keskustella asioista joissa jokainen peesaa edellä kirjoittanutta. "Tää on hyvä. Joo niin on. Oon samaa mieltä. Kivaa, mä kans. Tosi jees." Silloin asiasta kuullaan vain puolitotuus jos edes sitä. Soraääniä kaivataan aina!
 
Kyselkää vaikka vähän ex-Soundatan Behringer-huolloista ja siitä kuinka usein Behkua tuli remonttiin. Minusta jos vikaprosentti on 15-20% luokkaa, niin ei voida puhua kyllä mistään laadusta. Aika nopeasti ihmiset kyllästyisivät jos monissa arkisissakin asioissa joka viides tuote on susi. Joka viides Fanta hapoton. Joka viides kaljapullo rikki. Joka viides pizza homeessa. Joka viides... niin just!
 
Tokio BigBoss jälkihoito taputtaa! Kun ostimme väline, annan teille meidän Ripeakyabin sisustettu setup!
trih
14.11.2010 19:30:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Behringeriä suurella staralla, laiskoille n. kohdasta 0:50 etiäpäin, hymyilyttää kyllä
http://www.youtube.com/watch?v=TmOQ … =1&list=PLC7401D8DA007E3D4&index=12
 
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
hevikukko
14.11.2010 20:23:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoho. Just pääsin kaffeekutsuilta himaan ja lukasin nopiaan läpi =) Älkää suotta kierroksia ottako tästä, mutta näin tiivistettynä en ihan saanut kokonaisuutta vielä hahmotettua.
Kyse olisi nyt siitä Shimmer-soundista? jos se nyt on nimeltään Shimmer mikä lie? Jos ei ihan unohdettais laatua, mutta puhuttais tuon soundin tekevistä laitteista niin:
 
- Listattaisiin muutama laite esimerkiksi joka tuottaa kyseistä ääntä. Olkoon hinta sitte 40 tai 450 egee, ei tässä kukaan vielä ole ostanut mitään. Hinta saa olla viimeinen ongelma, sillä ensiksi pitää olla vaihtoehtoja. En ajatellut kuiteskaan omaisuutta upottaa kyseiseen soundiin ja kuten sanoin, ensiksi nuita vekottimia.
 
RV600:sta löytyi toimivaa ja ei toimivaa palautetta ylläolevissa postauksissa. Mun täytyy itse kokeilla kyseistä laitetta jossain. Behringeristä on tosiaan hyvää ja huonoa kokemusta paljon porukoilla. Soundihan se ratkaisee ja vaikea sanoa miten kukakin käyttää Behkua ja mitä niistä tuotteista. Budjettikamaahan se on ja ei siitä mihkään pääse, mutta moni tuotteista ajaa asiansa ihan kuten pitääkin.
 
BlueSky:ta olen testannut liikkeessä ohimennen ja oli ihan nasta vekotin ääneltään. (Putiikkilaitteen hintainen). Pedaalissahan on säädettävissä muutakin, kuin vaan tuo Shimmer.
 
Mitäs muita näitä Shimmer-efektin tuottavia laitteita on, räkkejä...pedaaleita? Pitäähän mielipiteensä sanoa ja se on selvä! Kertokaa millä olette saanut kyseisen efektin ja onko soundi toimiva vai puuroinen?
 
Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «