Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Laadukas, hyväsaundinen, pieni ja kevyt bassovahvistin
1
elampen
12.11.2010 21:52:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Marshall MB15 on ihan OK, mutta tekisi mieli päivittää pykälää tai paria tasokkaampaan comboon - kuitenkin sellaiseen, jota kuntosalia vältteleväkin jaksaa suht mukavasti kantaa yhdellä kädellä, eli sanokaamme 10-15 -kiloinen. Botnea ja erottelevuutta kaipaan lisää. Mitä comboja ehdottaisitte harkittaviksi?
 
Kyllä elämä on ihmisen parasta aikaa.
Isar
12.11.2010 22:21:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elampen: Marshall MB15 on ihan OK, mutta tekisi mieli päivittää pykälää tai paria tasokkaampaan comboon - kuitenkin sellaiseen, jota kuntosalia vältteleväkin jaksaa suht mukavasti kantaa yhdellä kädellä, eli sanokaamme 10-15 -kiloinen. Botnea ja erottelevuutta kaipaan lisää. Mitä comboja ehdottaisitte harkittaviksi?
 
Varmaan muitakin näkemyksiä löytyy, mutta mielestäni kuvauksesi sopii täysin Markbassin comboon, tähän 12 tuumaisen ämyrin omaavaan versioon.
 
elampen
12.11.2010 22:27:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Isar: Varmaan muitakin näkemyksiä löytyy, mutta mielestäni kuvauksesi sopii täysin Markbassin comboon, tähän 12 tuumaisen ämyrin omaavaan versioon.
 
Itse asiassa minulla on Markbass 102 ja sen alla vielä 15" pönttö, mutta kaipaan tosiaan sellaista yhdellä kädellä kepeästi kannettavaa. Gallien-Kruegerilla näkyy olevan kiinnostavia malleja, esimerkiksi MB150S-112 III. Onko kellään kokemuksia?
 
Kyllä elämä on ihmisen parasta aikaa.
Antti K.
12.11.2010 22:31:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elampen: Itse asiassa minulla on Markbass 102 ja sen alla vielä 15" pönttö, mutta kaipaan tosiaan sellaista yhdellä kädellä kepeästi kannettavaa. Gallien-Kruegerilla näkyy olevan kiinnostavia malleja, esimerkiksi MB150S-112 III. Onko kellään kokemuksia?
 
Se on tosi hyvä, mutta vähän alitehoinen. Jäsen Chief vois kommentoida tuota Ibanezin Prometheania. Lupaavan tuntuinen vehjes.
elampen
13.11.2010 18:36:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti K.: Se on tosi hyvä, mutta vähän alitehoinen. Jäsen Chief vois kommentoida tuota Ibanezin Prometheania. Lupaavan tuntuinen vehjes.
 
Mitenkäs tuota noin, kun minulla on SansAmp Bass Driver Deluxe, niin voiko se toimia "nuppina", jonka perään tökätään joku vaikka 12" bassokaappi? En näistä teknisesti kovin paljon ymmärrä...
 
http://www.tech21nyc.com/products/sansamp/bassdriverdlx.html
 
Kyllä elämä on ihmisen parasta aikaa.
absqua
13.11.2010 19:01:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elampen: Mitenkäs tuota noin, kun minulla on SansAmp Bass Driver Deluxe, niin voiko se toimia "nuppina", jonka perään tökätään joku vaikka 12" bassokaappi? En näistä teknisesti kovin paljon ymmärrä...
 
http://www.tech21nyc.com/products/sansamp/bassdriverdlx.html

 
sansamp riittää korkeintaan etuvahvistimeksi. eli sulla pitää olla kaapin lisäksi päätevahvistin tai sitten vaihtoehtoisesti ns. aktiivikaappi, eli kaappi jossa on em. päätevahvistin sisäänrakennettuna.
 
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
elampen
13.11.2010 19:40:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti K.: Se on tosi hyvä, mutta vähän alitehoinen. Jäsen Chief vois kommentoida tuota Ibanezin Prometheania. Lupaavan tuntuinen vehjes.
 
Kylläpä tuo Ibanez Promethean vaikuttaakin houkuttelevalta. Olisi tosiaan kiva kuulla kokemuksia.
 
Kyllä elämä on ihmisen parasta aikaa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «