Raimo 11.11.2010 16:08:23 | |
---|
bedlam: Kännykässä!? :D Tietokoneella kuuntelu on vielä mahdollisuuksien rajoissa, mutta kännykästä musiikin kuunteleminen on jo täyttä utopiaa.
Ei ole utopiaa. Kännyspotify kehiin, erityisen nastaa autossa. womb.mixerman.net |
bedlam 11.11.2010 17:31:44 (muokattu 11.11.2010 17:32:39) | |
---|
Raimo: Ei ole utopiaa. Kännyspotify kehiin, erityisen nastaa autossa. Eipäs. Kuuntelen musiikkini levyiltä, ymmärtäkää nyt tai alan itkemään!!! |
Coran 11.11.2010 17:56:27 | |
---|
Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19 |
bedlam 11.11.2010 19:24:50 (muokattu 11.11.2010 19:48:38) | |
---|
|
bedlam: Kännykässä!? :D Tietokoneella kuuntelu on vielä mahdollisuuksien rajoissa, mutta kännykästä musiikin kuunteleminen on jo täyttä utopiaa. E: onko tää nyt pikkasen eksyny aiheesta. Ootko ikinä kuullu RCA-pikkuplugi -piuhasta? Sillä saa kivasti kännykänkin kytkettyä stereoihin. Tervetuloa 2000-luvulle. |
bedlam 11.11.2010 19:40:32 (muokattu 11.11.2010 19:45:39) | |
---|
Johnny Buzz: Ootko ikinä kuullu RCA-pikkuplugi -piuhasta? Sillä saa kivasti kännykänkin kytkettyä stereoihin. Tervetuloa 2000-luvulle. Kyllä, tiedän varsin hyvin että kännykästä saa ääntä muuallekin ja vaikka langattomastikin kaiuttimiin. Olen myös aina tiennyt, että mnettiläiset saattaa välillä olla vähän hitaita, mutta tämä nyt alkaa olla jo naurettavaa! |
Coran 11.11.2010 20:34:00 | |
---|
bedlam: Levy ei ole kasetti. Kasetti oli sellanen nauhaa sisältänyt muovikotelo. Levy on pyöreä. Sitäpaitsi, levy on elossa vielä silloinkin kun mp3 on muisto vain. Tarkoitus oli lähinnä todeta, ettei musiikin kuuntelu kannettavista soittimista ole mikään uusi asia. Mutta eiköhän tätä ole pyöritelty tarpeeksi, takaisin Mama Kingiin. Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19 |
Raimo 12.11.2010 08:45:21 | |
---|
bedlam: Eipäs. Kuuntelen musiikkini levyiltä, ymmärtäkää nyt tai alan itkemään!!! Hoho, viime aikoina mä olen ostanut musiikkini levyillä mutta kuuntelen ne silti Spotifystä jos löytyy :D womb.mixerman.net |
bedlam 12.11.2010 11:50:43 | |
---|
Coran: Tarkoitus oli lähinnä todeta, ettei musiikin kuuntelu kannettavista soittimista ole mikään uusi asia. Joo, oli mullakin Walkman jo 25 vuotta sitten. I still don't see the point here. |
arppah8 12.11.2010 17:55:38 (muokattu 12.11.2010 17:57:36) | |
---|
bedlam: Eipäs. Kuuntelen musiikkini levyiltä, ymmärtäkää nyt tai alan itkemään!!! Kah, mulla on sittenkin hengenheimolainen. Luulin olevani ainoa. E: Ja ihmeissään tossa toljottaa avatarista toista kummajaista :D Mama Kingistä ei oo silleen mielikuvaa, Kiestä oon digannut jollain tavalla. VHB ei tipu yhtään mutta tän vois vaikka tsekata jos on edes mukarokkia eikä mukaprogea. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Nick Bone 14.11.2010 11:18:18 | |
---|
bedlam: Suomi on vissiin niin pieni maa, että joku ottaa väkisinkin henkilökohtaisena loukkauksena minkä tahansa bändin arvostelun. Kaikki on vähintään kaverintutunnaapurintätinmummeja. Mutta tuo on jo oikeesti liian paksua. Mutta joo, suositelkaapa joku toinen viisu kuunneltavaksi. Olen sen radiohitin kuullut 150 kertaa, ja se ei sävellyksellisesti mielestäni ole onnistunut. (oliko tarpeeksi hienovaraisesti ilmaistu?) Laulaja ja saundit ja kaikki on muuten kyllä kunnossa. Hienoa, että löytyy joku muukin, joka on kiinnittänyt huomiota keskustelun tasoon ja ennen kaikkea keskustelijoiden argumentointitaitoon ja yleiseen kykyyn kommunikoida. Vähäisillä eväillä ei kannattane paljon debattiin sukeltaa. Tämä sama ilmiö on vaivannut tätä musikanttien palstaa aina, yleinen vaatimus on monasti ollut se, että asioista tulisi aina olla täysin samaa mieltä tai olet välittömästi lynkkauslistalla, mikäli uskallat olla eri mieltä. Mä en ole täällä provoilemassa ja ehdoin tahdoin sotkemassa, ilmaisen vain mielipiteitäni, johon minulla kuluttajana (ja siis ostavana ja rahallisesti bändejä tukevana yksityishenkilönä) lienee täysi oikeus. Ja ei, edelleenkään Mama King ei ole korvissani muuttunut paskasta konvehdiksi. All work and no play makes Nick a dull boy!
www.myspace.com/blackflyfinland |
velsa 14.11.2010 22:37:38 | |
---|
Ja ei, edelleenkään Mama King ei ole korvissani muuttunut paskasta konvehdiksi. Siis korvissa paskaa......! Kauas on pitkä matka........ |
Nick Bone 15.11.2010 16:36:21 | |
---|
velsa: Siis korvissa paskaa......! Tollasesta jykevästä puujalkaklassikostahan pitäis melkein lätkäistä plussa :) Ehkä se korvissa möyrivä paska estää minua kuulemasta tämän bändin suuruuden. No, siellähän möyrii :) All work and no play makes Nick a dull boy!
www.myspace.com/blackflyfinland |