outo jätkä 11.11.2010 11:54:39 | |
---|
|
Mr. Speed 11.11.2010 11:57:23 | |
---|
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Meidän entisen bändin toisella kitaristilla oli Line6:n AX212. Se oli kyllä tosi monipuolinen ja hyväsaundinen, jos mallintavat styrkkarit kiinnostaa. Torilla näkyy olevan ainakin mun mielestä tosi edulliseen hintaan. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=463998 |
Terihteeri 11.11.2010 13:56:41 | |
---|
Eipä tähän voi sanoa, kuin Blackstarin HT-20 combo. Pitäisi irrota uutena suomestakin ainakin hyvin lähelle tuota viittäsataa. |
sickboy 11.11.2010 14:41:22 | |
---|
Terihteeri: Eipä tähän voi sanoa, kuin Blackstarin HT-20 combo. Pitäisi irrota uutena suomestakin ainakin hyvin lähelle tuota viittäsataa. Pienessä kopissa kovaäänisen rumpalin kanssa toi 20w ei välttämättä riitä. Tää riippuu tietty monesta tekijästä, kuten esim. tarvitseeko puhtaat saundit tulla kovaa suurella headroomilla. Ketjun aloittaja laittoi referenssiksi Klamydian, siihen toi toki kelpaa varmasti. Toisaalta, jos haluaa jättää vaihtoehdot auki, niin kannattaa varmaan hommata joku tehoiltaan 40w + vahvistin, jossa on hyvä puhdas lähtösaundi. Siihen on sitten pedaaleilla helppo rakennella haluamaansa särömaailmaa. |
Muuki 11.11.2010 15:58:05 | |
---|
Mr. Speed: Aivan paskaa. Kierrä kaukaa. *Kokemuksen syvällä äänellä* Perusteluthan on filosooffien hommaa. Eio |
outo jätkä 11.11.2010 17:42:32 | |
---|
Mr. Speed: Aivan paskaa. Kierrä kaukaa. no mikäs niis ny nii paskaa o? perustelkaa... |
Mr. Speed 11.11.2010 17:54:08 | |
---|
Muuki: *Kokemuksen syvällä äänellä* Perusteluthan on filosooffien hommaa. Omassa omistuksessa ollut Spider II, ja Spider IV testattu. Aivan samansoundisia vehkeitä ovat. Säröt ovat siriseviä, kumisevia, combon oma elementti pieree, pääte on huono, sekin pieree. Soundi ei ole mitenkään erottuva bändimiksauksessa, jälleenmyyntiarvo on olematon. Tökerön hintasia laitteita vielä uutena. Ainoana plussana kakkosmallin kivat ledit. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Mr. Speed 11.11.2010 17:54:34 | |
---|
outo jätkä: no mikäs niis ny nii paskaa o? perustelkaa... Soundi. It's that simple :) Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
outo jätkä 17.11.2010 20:38:56 | |
---|
|
Miikathebest 17.11.2010 20:46:13 (muokattu 17.11.2010 20:49:00) | |
---|
jussimus: Vai meinaat viedä vahvarin ostoksille? Mitäs meinaatte vahvarin kanssa shoppailla? Nallekarkkien ostamisen sijasta suosittelisin suomen kielen kieli oppi kirjaa. Samaa mieltä. sickboy: Ööö... mitähän mä en nyt tajunnut. Olenko mä nyt syvästi loukannut jotakuta? Laitat varoitusta siitä, että kommentoin yhdyssanavirhettä? Selvä... Edit: Et ole itse osallistunut koko keskusteluun, mutta tulit kuitenkin painamaan varoitusta ;) Oh yeah! Täällä on vaan joskus tapana kirjoittaa noin. Esim: "Kirkam: En pidä miehistä, joille viiksiinsä tuhiseminen ei merkitse juuri mitään. Ollimieeess: Painoin varoitusta." Ei sitä varoitusta oikeasti taideta aina painella... Liikaa säröä! |
keppanaviimeinen 17.11.2010 23:08:42 | |
---|
itselläni on tuo peavyn valve king, 100 watin putkicombo, joka jopa alittaa tuon 500 euron rajoituksen aika hyvin. Itse pidän tuon vahvarin tummasta ja mureasta grunge-soundista, mutta kyllä siinä kanssa hyvä kliini kanava on ja aivan mahtava jousikaiku. Ja sitten vielä semmoinen neuvo vahvariostoksillesi että älä koskaan sorru ostamaan "fender frontman" 100wattista comboa. Ne on semmosia pelejä nimittäin että niitä joutuu viedä takuukorjaukseen ihan koko ajan. Halpahan se on, 200 euroa ja rapiat mutta osat on sitten näköjään jostain ihme indokiinasta tai mitälie |
Aloittelijatuke 20.11.2010 15:40:29 | |
---|
Mr. Speed: Omassa omistuksessa ollut Spider II, ja Spider IV testattu. Aivan samansoundisia vehkeitä ovat. Säröt ovat siriseviä, kumisevia, combon oma elementti pieree, pääte on huono, sekin pieree. Soundi ei ole mitenkään erottuva bändimiksauksessa, jälleenmyyntiarvo on olematon. Tökerön hintasia laitteita vielä uutena. Ainoana plussana kakkosmallin kivat ledit. Joo mä oon ihan samaa mieltä asiasta. Säröt on tosiian semmosta sirinää ja kuminaa. Itellä ollu tuo Line6 spider III 15w. Onneksi pääsin eroon siitä. Ja jälleen myynti arvo on kyllä olematon ostin muistaakseni 130€ ja möin oliko se nyt 50€. Ei kannata ainakaa mun mielestä. Ostetaan DiMarzio Super Distortion DP100 ja mahdollisesti myös PAF PRO tai anniversaly |
Shikage 20.11.2010 16:15:01 | |
---|
Rock the metal! |
Tawsky 20.11.2010 21:38:09 | |
---|
Ite voisin suositella Bugeraa tässä vaiheessa. Esimerkiksi tämä 333 combo varmasti täyttäisi kysyjän tarpeet. Ite omistan 333xl nupin, eikä tuo varmaankaan juuri eroa soundeiltaan siitä. Noise gate ja presence puuttuu, mutta niitä ilman pitäisi pärjätä. Mä oon tolla nupilla jo pari vuotta soitellut. Kerran käynyt huollossa sen "perinteisen" Bugera-kompastuskiven takia. Mikä lie muoviläpyskä vahvistimen sisällä hajonnut, korjaus ei ollut asiantuntijalle iso homma. Noita ongelmia ei kuitenkaan uudemman tuotannon vehkeissä pitäisi olla. Soundit on monipuoliset ja volyymiä on vaikka naapureille jakaa. Oon ollut tosi tyytyväinen tähän peliin. http://www.thomann.de/fi/bugera_333212.htm |