Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vahvari ostoksille..
1 2
outo jätkä
11.11.2010 00:01:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nonii elikkä te tiedätte melko varmasti aika hyvin tästä.. Elikkä pitääs saada jouluna uusi vahvistin, ei vaan hajua minkälainen. Ainoita kriteerejä on että sen pitäisi sopia bändi treenaukseen ja hinta ei saisi napsahtaa yli 500€ elikkä nyt sitte vaan ehdotuksia tulemaan.
 
Antti1
11.11.2010 00:04:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musatyyli, tarvittava mekkalan määrä, säröä, puhdasta, kuinka monta kanavaa, efektilooppeja, jotain muita ominaisuuksia, lempparisoundeja joiltain bändeiltä jne.?
 
Auta nyt edes vähän. Tohon hintaluokkaan sä osaat selata itsekin Thomannilta vaikka ne ihan kaikki samat vaihtoehdot, kuin kaikki muutkin.
 
PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE!
Sakmongkol
11.11.2010 00:04:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bugera V22.
 
outo jätkä
11.11.2010 00:07:24 (muokattu 11.11.2010 00:08:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No elikkä pitääs soitella sellaasta klamydian tyylistä rokkia mut olis hyvä saada välil vähä "möreenpää" metalli soundia. Eli särö on vähä tärkeempää. ja keikkaa saattaa olla joissaki kissan ristiäisis tai vastaavis... eli mekkalaa sais tulla.
 
jussimus
11.11.2010 00:16:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vai meinaat viedä vahvarin ostoksille? Mitäs meinaatte vahvarin kanssa shoppailla? Nallekarkkien ostamisen sijasta suosittelisin suomen kielen kieli oppi kirjaa.
 
Antti1
11.11.2010 00:18:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...nyt Vilholle riemu koittaa, täytyy ihan mummolle soittaa. Juups. Särömasiinaa. Ehkä joku kaksikanavainen värkki ja kevyempiä rokkimeininkejä/Klamydioita varten sitten sopiva säröpurkki puhtaan päälle. Metallimöyrinnöistä on välillä vähän paha kevennellä soundia ja toisaalta taas useamman napin painaminen yhdestä soundista toiseen siirryttäessä on ainakin mun mielestä välillä ärsyttävää.
 
Mut se ite laite, siinäpä vasta kysymys. Ehkä toi mainittu Bugera vois olla sellanen plan b, muttei se taida kovinkaan hyvin hewymedalmiehen surinanjanoa tyydyttää ainakaan ilman polkimia. Joku Vox Valvetronix, pienellä varauksella Peavey Vypyr, ENGL Thunder, Tech21 Trademarkit, jopa ehkä Peaveyn Bandit yms. perus trankkuvekottimetkin.
 
PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE!
outo jätkä
11.11.2010 00:23:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei siis mitään hervotonta death metallia vaa jotaki sellasta vähä kevyempää :D
 
Borlag
11.11.2010 00:26:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei noista yllämainituista yksikään ole mikään mättöjyrä vaikka säröä lähteekin kaikista.
 
Sakmongkol
11.11.2010 00:51:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Ehkä toi mainittu Bugera vois olla sellanen plan b, muttei se taida kovinkaan hyvin hewymedalmiehen surinanjanoa tyydyttää ainakaan ilman polkimia.
 
Tämä totta, mutta 500 e budjetista jää vielä rahaa polkusimeen tai pariin. Kyllä jo hevi kulkee sitten.
 
Muuki
11.11.2010 05:47:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osta JCM 800 -combo. (Missä hinnoissa nämä muuten edes pyörii?)
 
Eio
Lilli
11.11.2010 08:15:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sakmongkol: Bugera V22.
 
No ilimammuuta! Jää rahaa vähän muuhunkin. ....vahvari ostoksille ;-)
 
It ain't like it used to be, but it's better'n nothing.
tommi m
11.11.2010 08:49:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuki: Osta JCM 800 -combo. (Missä hinnoissa nämä muuten edes pyörii?)
 
Torilla on yks 750e
 
http://www.youtube.com/watch?v=QzcoLzF71qo
sickboy
11.11.2010 08:59:41 (muokattu 11.11.2010 09:01:29)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä kyllä kovasti huutelen Peavey Classic 50w 212:n puolesta. Tollasella soittelin ite ekat 13 vuotta soittourastani. En kylläkään ikinä oo soittanu kovinkaan paljon heavympaa kamaa, mutta oikein mainiosti murisee esim. QOTSA-tyyppinen rouhea mörinä tai oldies-heavy, kun on hyvät purnukat edessä.
 
Toihan on Fender-tyyppinen vahvistin, mutta ton särökanavaa pieksee mun mielestä 6-0 Fenderin Hot Rodit yms. Eli säröpuolikin on ihan käyttiskamaa.
 
Pomminvarma luottopeli, kertaakaan en joutunut viemään huoltoon tota peliä ja ostin sen itsekkin käytettynä hintaan 3000mk.
 
500€ pintaan noita näkyy torilla liikkuvan.
 
sickboy
11.11.2010 09:41:58 (muokattu 11.11.2010 09:42:26)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on vielä pakko "nusauttaa" pilkkua kun....
 
"Vahvari ostoksille" antaa ymmärtää, että olisit viemässä vahvistinta ostoksille ;)
 
"Vahvariostoksille" taas kertoisi meille sen, että joku (ehkä sinä itse) on menossa ostamaan vahvistinta.
 
Täällä näkee niin mielettömästi sellaisia yhdyssanavirheitä, joissa sisällön merkitys muuttuu totaalisesti, että pakko välillä muistuttaa kieliopista.
 
tommi m
11.11.2010 09:51:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sickboy: Nyt on vielä pakko "nusauttaa" pilkkua kun....
 
"Vahvari ostoksille" antaa ymmärtää, että olisit viemässä vahvistinta ostoksille ;)
 
"Vahvariostoksille" taas kertoisi meille sen, että joku (ehkä sinä itse) on menossa ostamaan vahvistinta.
 
Täällä näkee niin mielettömästi sellaisia yhdyssanavirheitä, joissa sisällön merkitys muuttuu totaalisesti, että pakko välillä muistuttaa kieliopista.

 

 
...............: /
 
http://www.youtube.com/watch?v=QzcoLzF71qo
Kimmo72
11.11.2010 10:07:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sickboy: Nyt on vielä pakko "nusauttaa" pilkkua kun....
 
"Vahvari ostoksille" antaa ymmärtää, että olisit viemässä vahvistinta ostoksille ;)
 
"Vahvariostoksille" taas kertoisi meille sen, että joku (ehkä sinä itse) on menossa ostamaan vahvistinta.
 
Täällä näkee niin mielettömästi sellaisia yhdyssanavirheitä, joissa sisällön merkitys muuttuu totaalisesti, että pakko välillä muistuttaa kieliopista.

 
Painoin varoitusta.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
sickboy
11.11.2010 10:15:54 (muokattu 11.11.2010 10:17:39)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dream_eater: Painoin varoitusta.
 
Ööö... mitähän mä en nyt tajunnut. Olenko mä nyt syvästi loukannut jotakuta? Laitat varoitusta siitä, että kommentoin yhdyssanavirhettä? Selvä...
 
Edit: Et ole itse osallistunut koko keskusteluun, mutta tulit kuitenkin painamaan varoitusta ;) Oh yeah!
 
Jii-Gee
11.11.2010 10:32:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sickboy: Nyt on vielä pakko "nusauttaa" pilkkua kun....
 
Jes..asiallinen meining !!
 
"Vahvari ostoksille" antaa ymmärtää, että olisit viemässä vahvistinta ostoksille ;)
 
Tosta lauseen perästä puuttuu piste/kysymysmerkki/huutomerkki (?).
 
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns "
Kimmo72
11.11.2010 10:47:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sickboy: Ööö... mitähän mä en nyt tajunnut. Olenko mä nyt syvästi loukannut jotakuta? Laitat varoitusta siitä, että kommentoin yhdyssanavirhettä? Selvä...
 
Äidinkieli ja kielioppi eivät ole topikin aiheena.
 
Edit: Et ole itse osallistunut koko keskusteluun, mutta tulit kuitenkin painamaan varoitusta ;) Oh yeah!
 
Sekö vaaditaan? Voin myös osallistua lukemalla ja ärsyttää lukea tommosia jotka eivät kuulu aiheeseen.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
sickboy
11.11.2010 10:53:17 (muokattu 11.11.2010 10:53:56)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Asia selvä, kieliopista mainitseminen herättää täällä mitä syvintä pahennusta. Käyn makuulleni tähän keittiön lattialle, saa potkia. :)
 
Otsikon asiallinen muotoilu saattaisi kuitenkin tuottaa enemmän tulosta asiallisten vastausten suhteen.
 
Lopetan kielipoliisina esiintymisen tähän, totesihan jo edellinenkin kirjoittaja, että omakin kielioppini takkuaa pahemman kerran.
 
Toisaalta en minä nyt mikään totaalimulkku ole. Annoinhan minäkin mielestäni ihan asiallisen vastauksen kysyjälle ennen itse kysymykseen liittymätöntä kommentointiani.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «