Aihe: Tilaako joku / Onko joku ostanu Suen tänä vuonna?
1
Reddie
21.03.2004 22:07:31
Kun meikäläisellä on ongelma että en tilaa ja ei oikeen löydä paikkoja missä sitä myytäis niin että jos jollain nyt sattuis olemaan tän vuoden Helmikuun ja Maaliskuun numerot niin jos vois katsoo että onko niissä arvosteltu FORMED nimisen bändin demoa? Pystyykö joku venymään tän vertaa?
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Bonham
21.03.2004 22:08:54
Kun meikäläisellä on ongelma että en tilaa ja ei oikeen löydä paikkoja missä sitä myytäis niin että jos jollain nyt sattuis olemaan tän vuoden Helmikuun ja Maaliskuun numerot niin jos vois katsoo että onko niissä arvosteltu FORMED nimisen bändin demoa? Pystyykö joku venymään tän vertaa?

Mulla pitäs olla ne duunissa, jonne menen tosin vasta tiistaina... eikö niiden nettisivuilla ole?
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
disarm
21.03.2004 22:09:27 (muokattu 21.03.2004 22:11:58)
Sue on ilmaisjakelulehti. Kirjastosta pitäis löytyä.

Jos tässä nyt haetaan sitä indierockpunkmetalzineä..
i like you. you are a wonderful person. i'm full of enthusiasm. i'm going places. i'll be happy to help you. i am important person. would you like to come home with me?
Reddie
21.03.2004 22:13:39
Mulla pitäs olla ne duunissa, jonne menen tosin vasta tiistaina... eikö niiden nettisivuilla ole?

Ei, nettisivuilla on vaan se niitten demokilpailu, mut mua kiinnostas kun siinä (kuulemma) on ihan demoarviointipalstakin..

Kirjastosta pitäis löytyä

Kiitti vinkistä, pitää käydä kattomassa.
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Bonham
21.03.2004 22:15:04
Ei, nettisivuilla on vaan se niitten demokilpailu, mut mua kiinnostas kun siinä (kuulemma) on ihan demoarviointipalstakin..

Kiitti vinkistä, pitää käydä kattomassa.

Ei taida muita demoja olla kuin tuo kisa...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
69
22.03.2004 21:03:15

Pikaisesti kun lehdet selasin läpi, niin ei ainakaan silmään osunut. Ja se demokisa näytti olevan ainut missä arvostellaan demoja... Sitä vastoin maaliskuun numerossa oli jäsen Kiven yhtyeestä pieni "maininta".
Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä
kivi
22.03.2004 22:40:22
Sitä vastoin maaliskuun numerossa oli jäsen Kiven yhtyeestä pieni "maininta".

Sellaista kutsutaan haastatteluksi. Pieneksi tosin:-)

Levyarvio oli myös...
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)