elsewhere 24.10.2010 22:38:49 | |
---|
Madrugadan debyyttialbumi on treenin alla. Ja läjä omia biisejä. ~ Love broke out and I forgot it's war. |
Fromi 27.10.2010 00:38:50 | |
---|
omia kappaleita, Pat methenyä, varmaan hauskin kappale soittaa on methenyn Bright Size Life Jokaisen muusikon sisällä piilee basisti.. |
Sakmongkol 27.10.2010 01:26:37 | |
---|
sebaz: omia kappaleita, Pat methenyä, varmaan hauskin kappale soittaa on methenyn Bright Size Life Se on hauskempi bassolla. Kuunnella ainakin, itse en osaa soittaa millään. Mahti passosoundi. |
6järvi 27.10.2010 12:32:04 | |
---|
Nyt ku on taas innostunu Claptonista niin sitä tulee veivattua aika paljon. Ja sitten tietenni nuita omia virityksiä. |
Sergei Fallinen 31.10.2010 16:42:39 | |
---|
bachin c-mollipreludia (WTK1) kun se on ehkä haastavin biisi jonka täl hetkel osaan melkein kokonaan (24/32 tahtii tjsp). Siis oikean käden osuuden |
Thet 31.10.2010 16:45:56 | |
---|
Aika usein E:stä. "A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson |
Fromi 04.11.2010 14:30:52 | |
---|
Sakmongkol: Se on hauskempi bassolla. Kuunnella ainakin, itse en osaa soittaa millään. Mahti passosoundi. en oo aivan varma mut eikös se basisti soita fretless bassolla? jotenki kuullostaa ainaski siltä, ja jostain muistaakseni luin että näin on.. Jokaisen muusikon sisällä piilee basisti.. |
Sakmongkol 04.11.2010 16:14:09 | |
---|
sebaz: en oo aivan varma mut eikös se basisti soita fretless bassolla? jotenki kuullostaa ainaski siltä, ja jostain muistaakseni luin että näin on.. Kyllä, Jaco siellä hakkaa nauhatonta. |
baron 04.11.2010 22:47:18 | |
---|
Sergei Fallinen: bachin c-mollipreludia (WTK1) kun se on ehkä haastavin biisi jonka täl hetkel osaan melkein kokonaan (24/32 tahtii tjsp). Siis oikean käden osuuden Ai, mä oon iloisempi ihminen kuin sinä: Mun suosikki on Bachin C-duuri preludi (BWV 846) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Bluesmies 05.11.2010 01:24:04 | |
---|
Eniten tulee varmaan soiteltua nahkaharppua. |
Stone 08.11.2010 20:01:02 | |
---|
On ollut vähän rauhallisempaa viime aikoina (se motivaatio). Lähinnä jotain vanhoja blues lickeja tullut pyöriteltyä ja välillä yrittänyt keksiä uusia kuvioita mukaan tai vaihtoehtoisesti Rolling Stonesia avoimesta G-vireestä. Viime päivinä olen yrittänyt plokata/analysoida Hurriganesin It Ain't What You Do biisin sooloa. Akustinen musiikki on alkanut innostaa vaan puuttuu akkari vielä toistaiseksi. "Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua. -Keith Richards" |
hevikukko 08.11.2010 20:07:15 | |
---|
Jotenkin junnaa samat kappaleet ja vanhat taas unohtuu... Tulee soitettua tavallaan samoja biisejä sekaisin ja sitten uusi pakka biisejä taas samaan kiertoon. On tullut aloitettua monasti soittopäivä Metallican rannerääkkäys biiseillä tai sitten vaikka DT:n Overture 1928 lämmikkeeksi ja sitten ihan Randomia. Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa |
Borlag 08.11.2010 20:10:05 | |
---|
Kun koko levyhylöyn sisältö on tietokoneella FLAC muodossa ja Winamp pauhaa niitä sellaisessa järjestyksessä että valitsee randomina niiden levyjen joukosta mitä ei ole kuunneltu yli vuoteen, niin ei oikeastaan voi edes miettiä että mitä soitetaan eniten. Sitä mitä sattuu tulemaan. Jos musiikki on sellaista ettei sen mukana tee mieli soittaa, dadailen kitarakamapuolella tai surffaan netissä, jos musa potkii ja saa tarttumaan kitaraan, on aivan se ja sama osataanko sitä soittaa vai ei, kuuntelemalla oppii. Tällä filosofialla menty abouttiarallaa se 25 vuotta, ja kai tossa on jotain oppinut? Paska olen silti. |
Tonski 08.11.2010 22:04:26 | |
---|
Riippuu ihan aikakaudesta, joskus pianolla helppoja klasaribiisejä, kitaralla tsäässipaskaa, tilua, klassista.. Nyt innostuin sovittaa Nintendon vanhojen klassikkopelien tunnusmusiikkeja klassiselle kitaralla soolosovituksina sekä soololinjat vaikeemmista sähkökitaralle, hyvin hurahti pariviikkoinen! http://www.youtube.com/watch?v=hZi0IHX1Wgg |
baron 08.11.2010 22:07:04 (muokattu 08.11.2010 22:07:22) | |
---|
Mä tota pianoa eniten. Kun en mitään muuta osaa pätkääkään mutta sitä sentään joteskin. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
akuankkakomppi 09.11.2010 12:24:44 | |
---|
Mulla on kymmenkunta vakiobiisiä, joita veivaan ellen muuta keksi: - ac/dc: whole lotta rosie - ac/dc: the jack - neil young: like a hurricane - neil young: rockin' in a free world - lynnarit: sha - lynnarit: simple man - rollarit: honky tonk women - rollarit: angie - juice: 3.31 - popeda: matkalla alabamaan - popeda: uskon vielä rolling stonesiin niin, ja ne pakolliset Hurriganesit :P Nyt eniten sormia kuljetuttaa zz top, eikä keljuta yhtään. Tush alkaa jo kuulostaa siltä mitä pitääkin, blue jean blues (h-mollista) työn alla sekin. sum ergo cogito |
Sergei Fallinen 09.11.2010 13:16:26 | |
---|
baron: Ai, mä oon iloisempi ihminen kuin sinä: Mun suosikki on Bachin C-duuri preludi (BWV 846) pianol mä soitan sit tota duuria mut se on kitaral vähän hankalampi kun pitäs jättää soimaan alempia kieliä ja ylemmät sammutella et se kuulostas yhtään fiksulta |
Nyt olenpi alotellu tekemään omaa punk biisiä intro on jo kasassa: /D/H/D/H/D/H/CCCC/AAAA Jos toi kuulostaa tutulta jonkun mielestä niin ilmotelkaa ettei tuu samanlaista kun jostain toisesta biisistä. |
Karipiirto 14.11.2010 02:20:37 | |
---|
Otin pienen huvi/hyöty-haasteen itselleni tekemiseksi. Opettelen soittamaan Stratovariuksen Speed of lightin. Riffin opin vahingossa korvakuulolta fiilistellessäni ja ajattelin että opetellaan nyt sitten loppukin biisi. Tämä vie luultavasti kauan. :D "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
Hillboy 15.11.2010 18:00:02 (muokattu 15.11.2010 18:00:31) | |
---|
Noh... kaipa ne ihan jtn tämmöstä on... Joe Satriani - Always with Me, Always with You Jesus "Chucho" Waldes - Mambo Influenciado Jazz- standardeja II-V-I, asteikkoja, CAGED-settiä: Jtn tiettyä sointua otellen eri asemista ym. järkevää, kehittävää Dream Theater - Overture 1928 ja Forsaken Steve Vai - Crying Machine Foo Fighters - monet biisit sointuja rämpytellen Siinä vaiheessa, kun joku kolmesta viimesestä kohdasta soi, niin alkaa keskittyminen olla aikalailla tiessään jja kohta huomaankin wänkkäileväni jtn aivan turhaa Alkuun (max tunnin) jaksaa keskittyä ja sitten se lähtee siitä lipumaan kohti turhanpäiväistä paskaa, joka ei kehitä mtn (paitsi paskaa soittoa ja samojen ideoiden toistoa) ja alkaa vaan v*tuttaa Muut varmaan huomanneet saman (?) - L "Mun vasen käsi on vitun huono! Sama kun soittasin kullillani..." - Ville |