Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Call Of Duty: Black Ops
1 2 3 4
Closure
08.11.2010 22:02:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muutama tunti niin ko. peli ilmestyy. Onko kukaan muu liekeissä?
Moninpeliin on tullut käsittääkseni melkoinen määrä erilaisia ja aidosti kiinnostavia pelimoodeja. Pelin tuottamiseen ja markkinointiin on käytetty järjetön määrä resursseja ja rahaa, mulle nuo trailerit ovat iskeneet melko kovaa - vaikken yksinpeliltä odota kovin paljona. Pakkohankinta.
 
http://www.callofduty.com/blackops
 
"5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Lego
08.11.2010 22:36:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Closure: Muutama tunti niin ko. peli ilmestyy. Onko kukaan muu liekeissä?
Moninpeliin on tullut käsittääkseni melkoinen määrä erilaisia ja aidosti kiinnostavia pelimoodeja. Pelin tuottamiseen ja markkinointiin on käytetty järjetön määrä resursseja ja rahaa, mulle nuo trailerit ovat iskeneet melko kovaa - vaikken yksinpeliltä odota kovin paljona. Pakkohankinta.
 
http://www.callofduty.com/blackops

 
Hep, huomista odotellessa, ennakkotilattu jo aikaa sitten. Warfare2 on hakattu jo moneen kertaan ja on aikakin että pääsee niittämään porukkaa tässäkin.
 
SWOLLEN EYE VIEW Oma bändi. Jossain Death metallin harmaalla alueella liikutaan.
wardog
08.11.2010 22:46:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän tämä ostoon menee. Moninpelissä mm. räjähtävä nikkoauto ja koiria killstreakkina. Odotan mielenkiinnollam.
 
mulukukka
08.11.2010 22:57:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mites toi ennakkotilaaminen sitten oikeen tapahtuu. Tänään ennakkotilasin tuolta verkkokauppa.comin ahvenanmaan varastosta. Ennen ei oo tullu tilattua nii voisiko viisaammat neuvoa voiko jo tällä viikolla odottaa peliä postilokeroon?
 
"Valmistautumisessa ei ollut mitään ongelmaa" Jalonen USA - Suomi pelin jälkeen. Ekan erän jälkeen tilanne 6-0.
Lego
08.11.2010 23:02:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milläs alustalla muuten pelaatte, täällä PS3.
 
SWOLLEN EYE VIEW Oma bändi. Jossain Death metallin harmaalla alueella liikutaan.
Miikathebest
08.11.2010 23:37:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tää nyt sitten pakko ostaa ?
Vaikuttaa aikamoiselta gonaversiolta.
 
PC:llä pelataan
 
Liikaa säröä!
Closure
09.11.2010 02:43:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miikathebest: Onko tää nyt sitten pakko ostaa ?
Vaikuttaa aikamoiselta gonaversiolta.
 
PC:llä pelataan

 
Kyllähän tää ois pakko ostaa. Nettipeli etenkin vaikuttaa viihdyttävältä.
Typerä yöjulkaisu jenkeissä viivästyttää nettijulkaisua 10 tunnilla steamissa. Pitänee käydä sitten huomenna noutamassa paikallisesta. Saanee vähän halvemmallakin näin.
 
"5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
bedlam
09.11.2010 09:09:33 (muokattu 09.11.2010 09:10:34)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kertokaas yksinpelistäkin fiiliksiä. Ekan Modern Warfaren yksinpeli oli loistava, mutta kakkonen jäi jo parin tunnin jälkeen kesken. Toivois, että näissä yksinpeliinkin kuitenkin panostettaisiin.
 
Jebe-
09.11.2010 09:15:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bedlam: Kertokaas yksinpelistäkin fiiliksiä. Ekan Modern Warfaren yksinpeli oli loistava, mutta kakkonen jäi jo parin tunnin jälkeen kesken. Toivois, että näissä yksinpeliinkin kuitenkin panostettaisiin.
 
Eihän se kakkosen yksinpeli kestänyt paria tuntia pidempään :(
Itselläni meni yhdessä illassa yhdeltä istumalta sekin tarina läpi.
 
Black Ops kyllä himottaisi moninpelin takia vaikka tuo MW2:n moninpeli alkoi jossakin vaiheessa maistumaan puulta.
 
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
Ed_Guy
09.11.2010 13:08:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bedlam: Kertokaas yksinpelistäkin fiiliksiä. Ekan Modern Warfaren yksinpeli oli loistava, mutta kakkonen jäi jo parin tunnin jälkeen kesken. Toivois, että näissä yksinpeliinkin kuitenkin panostettaisiin.
 
Ykköstä kerran kokeilin. Aika pitkälle pelasin, mutta uudelleen syntyvät viholliset pisti hermot niin koetukselle, että hermot alkoi vaan mennä aika vahvasti.
 
Closure
09.11.2010 13:16:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bedlam: Kertokaas yksinpelistäkin fiiliksiä. Ekan Modern Warfaren yksinpeli oli loistava, mutta kakkonen jäi jo parin tunnin jälkeen kesken. Toivois, että näissä yksinpeliinkin kuitenkin panostettaisiin.
 
Kaikissa saman sarjan ja melkeimpä tyyliluokan peleissä tuo yksinpeli jää vähän lyhyeksi. Kakkosessahan oli melkoisen hyviä tunnelmapaloja taas pelissa (SPOILER:ku ryssät jenkkeihin hyökkäsivät) Ei se musta mitenkään jääny ykkösen juonelle tai pituudelle. Mie tässä parhaillaan asentelen niin kohta nähdään mikä on homman nimi!
 
"5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Miikathebest
09.11.2010 13:51:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ed_Guy: Ykköstä kerran kokeilin. Aika pitkälle pelasin, mutta uudelleen syntyvät viholliset pisti hermot niin koetukselle, että hermot alkoi vaan mennä aika vahvasti.
 
Uudestaan spawnaantuvien vihollisten ohi pääsee etenemällä tietylle tasalle. Jos jää paikalleen jumittamaan, niin vihollisia tulee aina vaan lisää takalinjoilta. Pitää hyökätä eteenpäin, että saa vihollisen perääntymään.
 
Closure: Kaikissa saman sarjan ja melkeimpä tyyliluokan peleissä tuo yksinpeli jää vähän lyhyeksi. Kakkosessahan oli melkoisen hyviä tunnelmapaloja taas pelissa (SPOILER:) Ei se musta mitenkään jääny ykkösen juonelle tai pituudelle. Mie tässä parhaillaan asentelen niin kohta nähdään mikä on homman nimi!
 
Mistä ostit? Lepuskissa olis GameStopissa 55€, jos niitä nyt on vielä jäljellä. cdon ja verkkis myis 42 ja risat postimyynnissä.
 
Kakkosessahan yksinpeli oli todella kovaa menoa sen yhden illan :D
 
Liikaa säröä!
Milkop
09.11.2010 13:59:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan nämä aina olleet aika heikkoja esityksiä omasta mielestäni, varsinkin kun ei netissä tule pelailtua. Yksinpelit täyteen skriptattua ja lyhyttä putkijuoksua. Ei kiinnosta tämä(kään).
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Miikathebest
09.11.2010 14:08:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milkop: Onhan nämä aina olleet aika heikkoja esityksiä omasta mielestäni, varsinkin kun ei netissä tule pelailtua. Yksinpelit täyteen skriptattua ja lyhyttä putkijuoksua. Ei kiinnosta tämä(kään).
 
Minkälainen sen yksinpelin sitten pitäisi olla?
Minusta on juuri hienoa, että juoni etenee kuin elokuvissa.
 
Liikaa säröä!
Milkop
09.11.2010 14:23:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miikathebest: Minkälainen sen yksinpelin sitten pitäisi olla?
 
Ehkä itselle maistuu enempi uudempien Battlefieldien tyylinen meininki, eli että rännin reunat eivät ota heti olkapäihin kiinni. Pituuttakin saisi olla enemmän kuin 5 tuntia. Mutta eihän siinä, pelattakoon jotka tykkäävät. Minulta se ei ole pois.
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
masterhat
09.11.2010 14:34:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milkop: Ehkä itselle maistuu enempi uudempien Battlefieldien tyylinen meininki, eli että rännin reunat eivät ota heti olkapäihin kiinni. Pituuttakin saisi olla enemmän kuin 5 tuntia. Mutta eihän siinä, pelattakoon jotka tykkäävät. Minulta se ei ole pois.
 
battlefield ykköst jakso päivä yksinpelinä, kakkosta noin 3tuntii, mut kyl parasta on moninpelit, niit jaksaa edelleen takoo
 
kylhän tän vois ostaa itelle vaik joululahjaks
 
mites uus wolfenstein, onks kellään käryä siit millanen meno?
 
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
ruusteri
09.11.2010 15:53:35 (muokattu 09.11.2010 15:54:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milkop: Ehkä itselle maistuu enempi uudempien Battlefieldien tyylinen meininki, eli että rännin reunat eivät ota heti olkapäihin kiinni. Pituuttakin saisi olla enemmän kuin 5 tuntia. Mutta eihän siinä, pelattakoon jotka tykkäävät. Minulta se ei ole pois.
 
Eipä näitten yksinpeli ole itsellekkään oikein iskenyt. Tuntuu enemmän vaan sellaselta suorittamiselta achien perässä kun nautinnolliselta pelaamiselta. Moninpeli taas on aivan eri maata.
 
masterhat:mites uus wolfenstein, onks kellään käryä siit millanen meno?
 
Kuulema melko keskinkertainen. Metacritic siinä 70:n rajoilla.
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/wolfenstein
 
"Damn good coffee, and hot!"
Epämuusikko
09.11.2010 16:26:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Black Cops.
 
ei mulla muuta.
 
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
taikakameli
09.11.2010 16:53:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaipa tän vois jostain post-joulu alennuksesta ostaa. Mulle tulee tästä nimestä koko ajan mieleen semmonen muutaman vuoden takainen peli kuin Black, jossa siinäkin oli hyvin elokuvamainen tunnelma, salaisia operaatioita ja kampanjan olematon uudelleenpeluuarvo. Onneksi CODissa on multiplayeri...
Closure
09.11.2010 18:05:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Doddiin. Pari kolme tuntia yksinpeliä takana. Leffamainen, mielenkiintoinen juoni. Visuaalisesti upea. Jos pitää valittaa niin kyllä tuo skriptaus ja ahtaus vähän häiritsee. Mihinkään juonelliseen et voi pelaamisella vaikuttaa. Jos sinne on jonkun kuolema kirjoitettu niin ei sitä voi estää vaikka kuinka ampuisi sitä vihollista päähän joka sen kohta puukottaa. Edelleen noita vihollisia tulee hirveinä aaltoina, mutta tällä kertaa ei tullut kuin yksi tehtävä vastaan jossa olisin huomannut sen.
 
Moninpeli vaikuttaa lupaavalta, mutta tuo servupuoli ei oo ikinä ollu mun lempipuuhaa. Nytkin on todella vaikea löytää sopivaa servua. Ennen tarvitsi vaan valita mitä pelimoodia haluaa pelata, se riitti. Nyt tuntuu kuitenkin, että vika on vaan kovassa rasituksessa, eikä noille GameServereille pääse kovinkaan helposti.
 
Tyytyväinen olen.
 
"5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «