![]() 06.11.2010 18:55:54 | |
---|---|
kozmik: Jahas, Hargreaves palasi Manun kokoonpanoon. Yhdeksäksi minuutiksi. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/9163714.stm Kyllä voi v*tuttaa miehen puolesta! Pari vuotta loukkaantuneena ja sit käy noin. Toivottavasti ei ole vakavaa... Oli kyllä valitettava homma :( . Sai pallon laitaan ja laitto keskityksen oikealla jalalla. Sitten homma olikin siinä. "Kinnerjänne" ilmeisesti meni. En tiiä onko tuo termi oikein ( hamstring englanniksi) ManU:lta oli taas sellanen peli, että sai loppuun asti jännittää. Park teki kaks ManU:lle ja sillä irtos melko nihkeä 2-1 voitto. Hyvin kyllä Wolves pelasi ja pakko nostaa Jarvis esiin. Vakuuttanut meikät kyllä kahdessa ManU:a vastaan pelatussa ottelussa. Mutta mitä ihmettä on taas tapahtunut Parkille? Alkukauden peleissä kaveri vaelteli menemään ja menetteli palloja. Nyt sitten kunnon iskussa ja kaksi tärkeää maalia. | |
![]() 06.11.2010 18:56:49 | |
Näin se Spurs jälleen loistaa europeleissä ja konttaa liigassa. Varmaan painoi viikolla pelattu chämppäripeli kun Boltonilta tuli kuonoon lukemin 4-2. | |
![]() 06.11.2010 20:21:01 | |
Secreterial: ManU:lta oli taas sellanen peli, että sai loppuun asti jännittää. Park teki kaks ManU:lle ja sillä irtos melko nihkeä 2-1 voitto. Mutta positiivista on se, että joukkue voittaa nyt jatkuvasti ja on saanut käännettyä muutamat nihkeät pelit voitoiksi loppuhetkillä. Hyvin kyllä Wolves pelasi ja pakko nostaa Jarvis esiin. Vakuuttanut meikät kyllä kahdessa ManU:a vastaan pelatussa ottelussa. Joo ei tosiaan tuosta pelistä mitään läpihuutojuttua kannattanut ajatella, kun näki sen Carling cupin pelin sillon pari viikkoa sitten. Wolves osaa olla hankala vastustaja. Minä olen minä. | |
![]() 06.11.2010 20:39:48 | |
djKaaos: Mutta positiivista on se, että joukkue voittaa nyt jatkuvasti ja on saanut käännettyä muutamat nihkeät pelit voitoiksi loppuhetkillä. Joo ei tosiaan tuosta pelistä mitään läpihuutojuttua kannattanut ajatella, kun näki sen Carling cupin pelin sillon pari viikkoa sitten. Wolves osaa olla hankala vastustaja. Kyllä. Ehdottomasti oikeaan suuntaan ollaan menossa. Kyllähän viimisen 10 minuutin aikana ManU:n maali "roikkui ilmassa". Itse kaipaisin kuitenkin vielä lisää sitä tulta ja sydäntä siihen peliin. Että ei annettais vastustajalle edes sitä mahdollisuutta päästä tasoihin. Silti edistystä tapahtuu koko ajan ja toivottavasti sama meno jatkuu. Wolves oli kyllä tosi kova Carling cupissa, ManU toki pelas hieman kakkosmiehistöllä sillon, mutta hyvin Wolves pelas. Ja tuo Jarvis on kyllä ollut hyvä. Haastaa koko ajan ja on nopea, taitava ja pystyy laittaaman boksiin hyviä palloja. Kenties jopa kannattis koittaa kaveria maajoukkueessa. | |
![]() 06.11.2010 20:49:58 | |
Stradlin: Perpa ei tykkää Bäxistä http://www.hs.fi/urheilu/jalkapallo … k%C3%A4+ihmisen%C3%A4/1135261434915 Enpä ihmettele yhtään miksi... | |
![]() 07.11.2010 19:53:58 | |
Noniin! Liverpool nappasi 2-0 voiton Chelseasta Fernando Torresin kahdella osumalla. Alkaa näyttävästi Liverpoolilla ja ennenkaikkea Torresilla peli vähitellen kulkemaan. En ensimmäistä osumaa nähnyt, mutta toinen kyllä osoitti jälleen sen seikan, että Torres on kyllä yksi parhaimpia viimeistelijöitä. | |
![]() 07.11.2010 20:09:29 | |
Katsoikos moni eilen tuota FA-cupin ottelua Rochdale - FC United of Manchester? Kunnon brittifudismeinikiä. Sydäntä lämmitti se juhlinta Manchesterin faneilla. Ei ollut miljonäärejä kentällä eikä katsomossa. | |
![]() 07.11.2010 20:51:35 | |
Secreterial: Noniin! Liverpool nappasi 2-0 voiton Chelseasta Fernando Torresin kahdella osumalla. Alkaa näyttävästi Liverpoolilla ja ennenkaikkea Torresilla peli vähitellen kulkemaan. En ensimmäistä osumaa nähnyt, mutta toinen kyllä osoitti jälleen sen seikan, että Torres on kyllä yksi parhaimpia viimeistelijöitä. Kyllä, Torres oli liekeissä. Ennen peliä en kyllä paljoa odottanut, mutta tosi hyvällä asenteella pelasi Pool tänään, kaksinkamppailuihin mentiin tosi hanakasti. Keskikentällä Lucas, Gerrard ja kumppanit raatoi hyvällä asenteella. Kuytin paluu kokoonpanoon on kyllä selkeä vahvistus molemmissa päissä. Dirk laittoi erittäin hienon syötön ekaan maaliin. Alkaa vähitellen luotto Hodarin systeemeihin löytymään iteltäkin. Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed | |
![]() 07.11.2010 21:46:30 | |
Mika Kangas: Katsoikos moni eilen tuota FA-cupin ottelua Rochdale - FC United of Manchester? Kunnon brittifudismeinikiä. Sydäntä lämmitti se juhlinta Manchesterin faneilla. Ei ollut miljonäärejä kentällä eikä katsomossa. Katsoin. Yksi mieleenpainuvimmista otteluista ikinä, jonka kruunasi lopputulos. Todellista brittifudista ja cup-romantiikkaa. Täydellinen setti. Fiilis, fanit, kenttä, pelaajat, peli, kaikki. Kommentaattori-Rantala tiivisti helvetin hyvin, kun puhui siitä pelin rahvaanläheisyydestä ja siitä, että jokainen voi melkein kuvitella itsensä sinne kentälle. Minä olen minä. | |
![]() 09.11.2010 14:14:08 | |
Baxterille monoa: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2274857 "The Alcohol ...The Cause of and Solution to all of lifes problems!" -Homer | |
![]() 09.11.2010 15:03:58 | |
Silkki: Baxterille monoa: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2274857 Mitäs se oli se puhe, että Baxter jatkaa loppuun asti? It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 | |
![]() 09.11.2010 15:39:18 | |
danny: Mitäs se oli se puhe, että Baxter jatkaa loppuun asti? Taisi olla vaan sitä puhetta, onneksi. Tosin jatkaahan se vielä jonkunlaisena konsulttina ja taisipa sanoa jossain ettei omasta mielestään ole saanut potkuja tai eronnut, rooli vain muuttuu. This guy could fuck up a cup of coffee | |
![]() 09.11.2010 15:50:46 | |
Stradlin: Tosin jatkaahan se vielä jonkunlaisena konsulttina Joo ei jumalauta. Mikähän tämä konsulttirooli mahtaa olla. Konsultoi Olli Huttusta? Konsultoi liittoa? Taitaa kyse olla enemmänkin asioiden ja sotkun siistimisestä. Baxterin erottaminen on tunnetusti kallis paukku, joten ehkä tällä suojatyöpaikalla saadaan juttu näyttämään hieman siivommalta. Minä olen minä. | |
![]() 09.11.2010 17:16:50 (muokattu 09.11.2010 17:18:58) | |
Mitähän toi konsulttihomma tosiaan on. Auttaa seuraavan päävalmentajan etsimisessä? Urheilulehtihän uutisoi jokin aika sitten että Job Dragtsma olisi jo otettu päävalmentajaksi ensi karsinnoista alkaen mutta huhuhan tuo vain on. Veikkaan kuitenkin että seuraava valkku on joku Suomessa valmentava tyyppi. Aika puun takaa Baxterin potkut kyllä tuli, itse olin varma että vetää nämä karsinnat loppuun. Toivottavasti nyt kuitenkin maajoukkue piristyy tuloksellisesti samalla tavalla kuin Lindholmin ja Muurisen potkujen jälkeen. Tai no, ensin mainittu teki itse johtopäätökset eikä vissiin Muurinenkaan virallisesti potkuja saanut. | |
![]() 11.11.2010 10:31:28 (muokattu 11.11.2010 10:34:21) | |
Eilen tuli jälleen Manchesterin derby. Tällä kertaa tuloksena 0-0 tasapeli. Alku oli Cityltä ihan hyvää pyöritystä, mutta yhtä Tevezin tilannetta lukuunottamatta ei mitään vaarallista tapahtunut. ManU pääsi vähitellen peliin mukaan ja toinen puoliaika oli aika selkeää ManU:n dominointia. Silti maali jäi puuttumaan. Berba oli lähimpänä nätillä laukauksella, mutta ei onnistunut. Berbatov oli kyllä aika hyvässä iskussa, pelasi taas sillä alkukauden innolla ja palolla, eikä vain käppäillyt siellä. Lopulta joutui vaihton ja Chicharito tuli kentälle. Näytti kyllä siltä, että Ferguson melkeen pyyteli Berbalta anteeksi vaihtoon ottamista. Toivottavasti Berba jatkaa samalla innolla ja tekis vielä parit maalit :) Cityn miljoonat näytti taas osaamistaan. Tevez näytti pari kertaa vaaralliselta, mutta siihen jäi. Tais Cityn pirtein pelaaja olla vaihdosta tullut Johnson. Myös Touren veljekset pelasivat todella hyvin. Varsinkin Kolou Toure oli Cityn parhaimpia pelaajia ja esti muutaman vaarallisen paikan. Mutta olin pettynyt esim. Silvaan, joka ei paljoakaan saanut aikaiseksi. ManU:lta täytyy nostaa esiin Vidic, joka dominoi omaa puolustusaluettaan. Pääpelissä oli aivan omissa korkeuksissaan ja muutenkin aivan loistavaa puolustuspeliä. Nani oli pettymys, ei haastanut paljon ollenkaan, eikä muutenkaan ollut ihan täydessä iskussa. Park pelas taas ihan hyvin, haki hyvin paikkoja ja teki itseään vapaaksi. Berba, kuten jo mainitsinkin, pelasi mielestäni todella hyvin. ManU:n loukkaantumistilanne alkaa olemaan jo huolestuttava; seka Rafael, että Evra jättivät kentän loukkaantumisen vuoksi. Toivottavasti kyseessä oli vain joku pieni vamma ja toivottavasti ovat kunnossa seuraavassa pelissä. EDIT.// Rafael on ainakin poissa seuraavasta pelistä. "Dead leg" | |
![]() 11.11.2010 16:47:14 | |
Secreterial: Eilen tuli jälleen Manchesterin derby. Olipa muuten varmaan veltoin Manchesterin derby, mitä olen koskaan nähnyt. Puolin ja toisin. Sellainen viimeinen puristus ja tekemisen meininki puuttui kummaltakin. Tasuri vaikutti tyydyttävän molempia. Minä olen minä. | |
![]() 12.11.2010 12:19:18 | |
djKaaos: Olipa muuten varmaan veltoin Manchesterin derby, mitä olen koskaan nähnyt. Puolin ja toisin. Sellainen viimeinen puristus ja tekemisen meininki puuttui kummaltakin. Tasuri vaikutti tyydyttävän molempia. Katsoin Chelsean matsin, joukkue oli tosi aneeminen, väänsivät kylläkin voiton. Taitaa olla taas käsillä viikot, jolloin mestaruus ratkaistaan. Alkuinnostus on ohi, väsyttää jo, muttei loppupelit vielä häämötä... Entä maajoukkue? Baxterin eroaminen oli oikeastaan ainoa vaihtoehto, mutta mitä nyt? Kuka, mitä, hä, miksi ja kenen kanssa? Jotenkin tyhjä olo ja liikaa kysymyksiä. Jos rikkoo välillä itse hieman lakia, ei vituta yhtään vaikka muutkin niin tekevät. | |
![]() 12.11.2010 12:27:21 | |
FastEddie: Entä maajoukkue? Baxterin eroaminen oli oikeastaan ainoa vaihtoehto, mutta mitä nyt? Kuka, mitä, hä, miksi ja kenen kanssa? Litti. Samantien tehdään siitä elinikäinen diktaattori. This guy could fuck up a cup of coffee | |
![]() 12.11.2010 15:40:12 | |
Medolle anotaan poikkeuslupaa edustaa Suomen maajoukkuetta: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2276365 Ihan hyvä, että anovat. Kannattaa tuokin kortti katsastaa. Minä olen minä. | |
![]() 12.11.2010 16:52:53 (muokattu 12.11.2010 16:53:29) | |
Secreterial: Noniin! Liverpool nappasi 2-0 voiton Chelseasta Fernando Torresin kahdella osumalla. Alkaa näyttävästi Liverpoolilla ja ennenkaikkea Torresilla peli vähitellen kulkemaan. En ensimmäistä osumaa nähnyt, mutta toinen kyllä osoitti jälleen sen seikan, että Torres on kyllä yksi parhaimpia viimeistelijöitä. Hyvin muistan kahden futishullun kahdenkeskisen keskustelu tän matsin jälkeen. Joka meni suurin piirtein näin Elielinaukion Pub Chelseassa... "Ei helvetti et oli kunnon paskaa Chelsealta, ihan kuin ne ois päättäny et tänään sit hävitään. Ei saatana oikeesti, siis mulle tuli aivan tällaiasta mieleen, et ei ne kyl tänään pelannu tosissaan ollenkaan". "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)