Aihe: Keskustelua divaritason roots-skabasta
1 2 3 4 5 6 7 8 998 99 100 101 102
yaou
09.11.2010 08:53:32
Mie näköjään edustan sitten ihan juniori kaartia ikää mittarissa sellaiset seitsemäntoista vuotta!
Pianoa olen reilut kymmenen vuotta soittanut välillä tunneilla käyden ja välillä omaksi iloksi soitellen. Saksofonia olen sellaiset viitisen vuotta puhallellut pääosin altoa ja nyt vuoden verran tenoria.

Saksofoni tunneilla olen käynyt säännöllisesti ja tämän taustan vuoksi nuotista soittaminen on ihan arkipäivää ja luen prima vistanakin tyydyttävästi. Tästä on pieni haittakin, että ei osaa oikein lapuista olla erossa ja sooloista voi tulla vähän "akateemisia". Soittelen päivittäin sellaiset 1-2h välillä tietenkin menee enemmänkin : )

Itse en ole vielä uskaltanut aikaisempiin skaboihin osallistua vaikka taustojen päälle on tullut kotona soiteltua, josko vaikka tähän 3. ilkeäisi oman soolon laittaa, lähtee pikkuhiljaa opettelemaan!
Simeonii
09.11.2010 11:08:37
Aika samoilla mennään kuin jäsen yaou. Ikää mittarissa vasta 17 ja kitaraa soitettu n. 7 vuotta, mutta ei todellakaan kuulu soitossa. Vois kyl jonku vedon heittää tohon divariskabaan. Siitähän se sitten lähtee!
"Ei ole väliä millä paskaa lapioi kunhan paska lentää" -Albert Järvinen
JaSo
09.11.2010 17:43:18
Jees kaikki mukaan vaan. Ei kannata miettiä että ilkeäisikö vai ei, sitähän varten tämä divari kaiketi on että ei ole osallistumiskynnystä...
Loistavaa että nuoremmatkin ovat mukana, olisipa tällaisia mahdollisuuksia ollut silloin kun itse oli nuorempi.
Bless is more...
mopar
09.11.2010 18:09:43

JaSo: Jees kaikki mukaan vaan. Ei kannata miettiä että ilkeäisikö vai ei, sitähän varten tämä divari kaiketi on että ei ole osallistumiskynnystä...
Loistavaa että nuoremmatkin ovat mukana, olisipa tällaisia mahdollisuuksia ollut silloin kun itse oli nuorempi.

Nyt on JaSo asian ytimessä. Kaikki vaan mukaan, myös te jotka taustalla mietitte että en mä taida...
Karvamammutti
12.11.2010 00:08:41
Mammuttikin uskalsi hypätä remmiin kun kerran divarikin on perustettu. Pikkusta auki kolmekymmentä on ikää ja kitarointia harrastanut kymmenkunta vuotta, tosin noin kolme viimeistä vuotta olen ollut aktiivinen kitaristi, aikasemmin rämpyttelin lähinnä silloin ja ehkä myös tällöin.
Entinen basisti ja runpalisti myös.
Pikkuappumauntosukuryu varaosia ja pähkinät. Alkuperäinen Gibson mikrofonit ovat. Myös jäljellä nauhat, tarpeeksi valmis
Borlag
12.11.2010 10:39:17

Soolot soiteltu niin tähän kuin tuohon pallinaamojenkin skabaan, mutta maihinnousu ei näytä ottavan mitään vastaan. Palomuurissani ei ole vikaa ja selaimiakin kokeiltu tämän Firefoxin lisäksi ihan sitä perinteistä Internet Exploreria. Onkos muilla ongelmia Maihinnousun kanssa tällä hetkellä?
tono
12.11.2010 20:06:17

Eikös jossain täällä Roots puolella ollu jossain jotain puhetta että olisi osallistuminen lauantaihin asti? Musta ois aika jees ainakin tähän skabaan kun ei meinaa viikolla keretä, nyt oon mökillä homehtumassa ja huomenna vasta saa kitaran kouraan. Kyynel :(
Käsi kädessä nuotin vieressä...
MoreK
12.11.2010 20:25:40

tono: Eikös jossain täällä Roots puolella ollu jossain jotain puhetta että olisi osallistuminen lauantaihin asti? Musta ois aika jees ainakin tähän skabaan kun ei meinaa viikolla keretä, nyt oon mökillä homehtumassa ja huomenna vasta saa kitaran kouraan. Kyynel :(

Joo tää on vähän comme ci, comme ca. Yritetään pitää viikon sykli kisoissa, mikä on mielestäni just jees. Tietysti voi spekuloida, riittäiskö la-su tuohon äänestystouhuun. Mulle se on jees. Vaikuttaa, että suurin osa äänestyksestä tapahtuu siinä sunnuntai-illan loppumeterillä. Mitäs muut tuumaa?
JaSo
12.11.2010 20:59:44
tono: Eikös jossain täällä Roots puolella ollu jossain jotain puhetta että olisi osallistuminen lauantaihin asti? Musta ois aika jees ainakin tähän skabaan kun ei meinaa viikolla keretä, nyt oon mökillä homehtumassa ja huomenna vasta saa kitaran kouraan. Kyynel :(

Sopii myös mulle. Jatketaanko osallistumisaikaa jo tässä skabassa huomiseen vai onko joku jo tänään äänestämässä?
Bless is more...
rheinone
12.11.2010 21:22:34
JaSo: Sopii myös mulle. Jatketaanko osallistumisaikaa jo tässä skabassa huomiseen vai onko joku jo tänään äänestämässä?

Varsin jees mulle. Mutta JaSo sanoo viimesen sanan ku on kierroksen veturi, eiks ni?
"A Marshall is like a Ferrari. When you turn it down it loses its power." - R. Blackmore
JaSo
12.11.2010 21:39:14
Jeps, osallistumisaikaa on siis jatkettu huomisiltaan noin klo 21 saakka. Noin ysiin siksi koska olen päivän reissussa ja aivan satavarmaksi en uskalla luvata olevani koneen ääressä kello 21. Toki joku muukin voi halutessaan laittaa äänestyksen käyntiin.
Bless is more...
mopar
12.11.2010 21:48:17 (muokattu 12.11.2010 21:51:19)

Joo, minähän tota yritin tuolla pallinaamojen skaboissa ehdotella mut ei paljoa noteerattu mun juttuja. Jospa näissä skaboissa onnistuis. Eli ehdottomasti olen sitä mieltä että otetaan lauantait mukaan skabapäiviksi vaikka ihan pysyvästi.
MoreK
12.11.2010 22:02:58

MoreK: Joo tää on vähän comme ci, comme ca. Yritetään pitää viikon sykli kisoissa, mikä on mielestäni just jees. Tietysti voi spekuloida, riittäiskö la-su tuohon äänestystouhuun. Mulle se on jees. Vaikuttaa, että suurin osa äänestyksestä tapahtuu siinä sunnuntai-illan loppumeterillä. Mitäs muut tuumaa?

Oooo, kommenteerasin kun luulin, että olin roots ketjussa. (Se perjantailonkero!) Mutta no problem, maassa rauha jne. :D
mopar
12.11.2010 22:09:53

MoreK: Oooo, kommenteerasin kun luulin, että olin roots ketjussa. (Se perjantailonkero!) Mutta no problem, maassa rauha jne. :D

Roots ketjussahan tässä kaikki ollaan. Sulassa sovussa...
blaekie
12.11.2010 22:13:48

MoreK: Oooo, kommenteerasin kun luulin, että olin roots ketjussa. (Se perjantailonkero!) Mutta no problem, maassa rauha jne. :D

Ai niinkun pallinaamamestiksen vakiovieras tuli niinku vinoilemaan tänne divarin puolelle :)
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
MoreK
12.11.2010 22:15:31

blaekie: Ai niinkun pallinaamamestiksen vakiovieras tuli niinku vinoilemaan tänne divarin puolelle :)

Eiku öö öö. Okei. Teillä on niin mainio meininki täällä, että täytyy änkee kaikilla tekosyillä :DDD
Illu
13.11.2010 09:06:43 (muokattu 13.11.2010 09:08:20)
Ja väärään ketjuun kuinkas muuten.
mopar
14.11.2010 00:10:30

Mukavasti porukkaa mukana skabassa. Hienoa!!
Borlag
14.11.2010 00:37:22

Jerry_Jones: Borlag: Monipuolista, helpon ja varman oloista soittoa.

Helpon ja varman oloista hyvässä vai huonossa mielessä? Näin jälkikäteen kuunneltuna, aika seesteiseltä tuo veto kyllä kuulosti. Kun soitin tuon alunperin jäi vähän sellainen fiilis että yksi kierto tuollaista taustaa menee melkeinpä lämmittelynä ja että tokassa vasta kehtaisi irrotella enempi.

Monipuoliseksi mun soittoa ei kyllä ole ennen luonnehdittu :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)