Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fernandes Vortex X ja Ravelle X
1
Jape69
06.11.2010 22:41:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietoja, kokemuksia, saatavuutta suomessa? mistä? yleistä mielepidettä. Keskustelua kyseisistä kepeistä. Kiitän jo etukäteen.
 
Varjot kasvaa askel lyhenee päättää voit itse vain kuolla on pakko - Turmion Kätilöt Varjot
gunner
07.11.2010 00:38:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite hain ravellea myös tossa alkuvuodesta, ihan jäätävän vaikeeta löytää, kukaan ei toimita maahan eikä jälleenmyyjiä ole. Jostain muualta euroopasta saattaa löytyä kaupoista, mutta niitäkin saa hakemalla hakea.
 
Löysin kuitenkin torilla Ravelle Eliten, ja on kyllä ihan jepa kitara. Hienoin ainakin.
Jape69
07.11.2010 22:02:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nii-i itteäni kinostas tuo Vortex jäätävän vaikeeta on kyllä löytee.
 
Varjot kasvaa askel lyhenee päättää voit itse vain kuolla on pakko - Turmion Kätilöt Varjot
Decadetroll
08.11.2010 09:54:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa katella ebaysta ainakin, siellä välistä pyörii noita fernandeseja..
 
I'll be back again next week. Bring your friends, we'll have an ice cream treat. Mom don't like it, but he don't give a fuck, Kids come running for satan's ice cream truck.
MTM
08.11.2010 10:08:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Silloin kun Tampereella vielä oli Vertikaalin myymälä, niin siellä noita oli. Netin perusteella Turun Vertikaalissakin Fernandeseja pitäisi olla-
 
Jape69
09.11.2010 17:17:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pittääpä sieltä vertikaalista kysyä
 
Varjot kasvaa askel lyhenee päättää voit itse vain kuolla on pakko - Turmion Kätilöt Varjot
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «