velsa 07.11.2010 00:23:33 (muokattu 07.11.2010 02:28:12) | |
---|
Niin,siis paskaa tai ei niin ekassa postauksessani mainitsin "Hyvä Suomalainen rockbändi pitkästä aikaa!!" Mutta mahtavaa......orkka herättää suuria tunteita.......!!!!!8D Kauas on pitkä matka........ |
velsa 07.11.2010 00:28:07 | |
---|
Nick Bone: Enpä kaiketi huudellut "poser, poser!" sen enempää... enemmän vain tolla viittasin siihen suuntaan, että sisällöllisesti ja pinnalta kyseessä on aika teennäinen ja muovipaloista yhteen kyhätty "supermuusikoiden" vetinen yritys tehdä uskottavaa rokkia erittäin köyhällä sisuksella varustetulla eväskorilla. Lässähtänyttä kuin vanhan miehen ryppyinen aisa, vaikka yritys on edelleen kova. Siinä mielessä siis pose, etenkin verraten koviin tekijöihin kuten vaikkapa mainitsemani Monster Magnet, joka uudella levyllään lyö aika lailla luun kurkkuun ja näyttää mitä se rokkenroll oikein on, edelleen tänä päivänä. Listaa voisi jatkaa loputtomiin, Mama Kingin kaltaiset bändit eivät tälle listalle tosin koskaan tule pääsemään. Kyllä teennäisyys paistaa aina levyltäkin läpi, vaikka olisi kuinka teknisesti moitteetonta paskaa ja nykyihmisten kuuroille korville valettua "oikeat" taajuudet tavoittavaa keskialueen äänivallimössöä. Wanha turautti taas, näähnääh :) Heh,heh..... Kauas on pitkä matka........ |
Johnny Buzz 07.11.2010 00:39:10 | |
---|
Mikä täällä oikein jengiä vaiva? Hyvää rokkiahan toi on. Turha sitä on liikaa analysoida. |
Nick Bone 07.11.2010 00:58:15 | |
---|
Raimo: Luettuani tällaista tylytystä oli pakko vilkaista tuolta myspacesta mistä se oikein kumpua... No katkeroitumisesta ja kateudesta tietty! ;) Paljastavat oli kuvat ja musanäytteet, sori vaan. Sen verran, että MK on oikeasti kova livebändi, Mikko helvetin kova laulaja ja Kie erittäin nasta seurattava tällaisessa ympäristössä missä se saa vaan räimiä menemään. Jätkien kilometrit ja taidot näkyvät hyvällä tavalla varmuutena tohon touhuun. On siellä mielestäni muutama aivan ok veisukin mutta makuasioita... Lisäksi, kyllä mäkin olen kade että en saa kaljamahoineni näyttää äijältä tolla Dominoes- videolla, on se halvatun hieno! ;) No, mua nyt ei suoranaisesti kiinnosta linkittää omia tekemisiäni tähän keskusteluun... mä voin suoraan myöntää olevani harrastelija mitä musan tekemiseen tulee, mutta kuuntelukilometrejä on sen verran takana, että voin seistä mielipiteideni takana. Tuskinpa on tarpeen ottaa tässä yhteydessä esille sinunkaan tekemisiäsi vai kuinka? Ilmeisesti ihmisillä ei ole oikeutta mielipiteeseen, jos vain jollain tavalla on itse tekemisissä musan teon sun muun kanssa? Siinä mielessä tökeröä läppää lähteä vertaamaan ammattilaisten ja puhtaasti harrastavien ihmisten tekosia keskenään, sori vaan ;) Myöskin tuollainen pseudofreudilainen (tjms) analyysi "katkeroituneiden" harrastajien purkautumisesta tällä palstalla on silkkaa paskaa. Jos mä kuulen paskaa ja se useamman kuuntelukerran jäkeen on paskaa, niin sitten se mun mielestä on paskaa. Livekokemukseen (josta sä puhut) en edes ole ottanut kantaa, koska en ole MK:ä koskaan todistanut livenä. Voi olla todella kovakin, mistäs sen tietää ennen kuin näkee ja kuulee. Kyllä me ollaan omiin tekemisiimme tyytyväisiä, mutta se kuuluu tälle palstalle ihan yhtä vähän kuin hevonpaska aamupuuroon. Tokihan sun piti saada joku todella nerokas syy päästä a) perustelemaan mun väitteet ja b) nostaa itsesi jollekin jalustalle ja todistella olevasi oikeassa. Mä en ole väittänyt koskaan olevani oikeassa, mulle Mama King on loppujen lopuksi melko yhdentekevä juttu (toki voit taas lyödä sieltä bunkkerista takaisin, että "ei tunnu tekstin määrästä päätellen olevan") ja loppujen lopuksi taisi olla taas todella typerää edes esittää mielipiteensä koko ketjussa, kun Lopulliseksi Totuudeksi paljastui amatöörimuusikon loputon katkeruus. Hahhaa. All work and no play makes Nick a dull boy!
www.myspace.com/blackflyfinland |
kaljataiteilija 07.11.2010 09:36:56 | |
---|
Trendikästä tehorockia. Vähän kuin kopio Danko Jonesista. Muuten voisi olla ihan mukavampaa kuunnella , kunhan nämä liialliset "nykimiset" ja toksähtelevät tauot jätettäisiin piiseistä pois. Ärsyttävän kuuloista. Tuntuu että aika monilla ns. nykyrock-bändeillä on sama vika. had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
hapan 07.11.2010 11:53:11 | |
---|
Johnny Buzz: Mikä täällä oikein jengiä vaiva? Hyvää rokkiahan toi on. Turha sitä on liikaa analysoida. Sinäpä sen sanoit. Paskaa mitä paskaa, turha sitä on liikaa analysoida. |
bedlam 07.11.2010 12:59:59 (muokattu 07.11.2010 13:05:05) | |
---|
Raimo: Luettuani tällaista tylytystä oli pakko vilkaista tuolta myspacesta mistä se oikein kumpua... No katkeroitumisesta ja kateudesta tietty! ;) Paljastavat oli kuvat ja musanäytteet, sori vaan. Suomi on vissiin niin pieni maa, että joku ottaa väkisinkin henkilökohtaisena loukkauksena minkä tahansa bändin arvostelun. Kaikki on vähintään kaverintutunnaapurintätinmummeja. Mutta tuo on jo oikeesti liian paksua. Mutta joo, suositelkaapa joku toinen viisu kuunneltavaksi. Olen sen radiohitin kuullut 150 kertaa, ja se ei sävellyksellisesti mielestäni ole onnistunut. (oliko tarpeeksi hienovaraisesti ilmaistu?) Laulaja ja saundit ja kaikki on muuten kyllä kunnossa. |
velsa 07.11.2010 16:23:38 (muokattu 07.11.2010 16:24:10) | |
---|
Kauas on pitkä matka........ |
bedlam 07.11.2010 18:08:00 | |
---|
|
Johnny Buzz 07.11.2010 20:05:04 (muokattu 07.11.2010 20:15:22) | |
---|
|
damn u 07.11.2010 20:13:35 | |
---|
Nimibiisi on aika Soundgardenia välillä tai Audioslavea tulee mieleen. Ei huonoa mutta aika moneen kertaan kuultua. Tosin hassusti tulee mieleen myös Danzig. |
bedlam 07.11.2010 20:19:43 (muokattu 07.11.2010 20:20:50) | |
---|
|
Borlag 07.11.2010 20:26:02 | |
---|
bedlam: Enpä mää koneelle mittään tommosia asentele. Noo, eiköhää nuo jostain juutuubista löytyne. Tossa kolme biisiä ilman että tarvitsee asennella mitään. http://www.myspace.com/themamaking |
Johnny Buzz 07.11.2010 20:41:11 | |
---|
bedlam: Enpä mää koneelle mittään tommosia asentele. Noo, eiköhää nuo jostain juutuubista löytyne. Eli kiinnosta sovellus, jolla pääset käsiksi miljooniin biiseihin täysin laillisesti ja vielä ilmaiseksi? Aikamoista. |
Johnny Buzz: Eli kiinnosta sovellus, jolla pääset käsiksi miljooniin biiseihin täysin laillisesti ja vielä ilmaiseksi? Aikamoista. Ei kiinnosta juu, en kuuntele koskaan musiikkia koneella. Mut juu, pitää kuitenni tuo maispeissi käydä tsekkaamassa ja sieltä pari lisäviisua. |
Cathi777 10.11.2010 15:31:38 | |
---|
bedlam: Ei kiinnosta juu, en kuuntele koskaan musiikkia koneella. Mut juu, pitää kuitenni tuo maispeissi käydä tsekkaamassa ja sieltä pari lisäviisua. Et koskaan kuuntele musiikkia koneella, mutta nyt kuitenkin tässä sanot, että myspacesta oot menossa biisejä tsekkaamaan? Hieman ristiriitaista mielestäni... Only pop music can break my heart... |
Borlag 10.11.2010 15:35:43 | |
---|
Cathi777: Et koskaan kuuntele musiikkia koneella, mutta nyt kuitenkin tässä sanot, että myspacesta oot menossa biisejä tsekkaamaan? Hieman ristiriitaista mielestäni... Monet käyttävät tietokonetta niin että sillä korkeintaan pikaisesti vilkaistaan jotain bändiä kuuntelemalla joku pikku sample, kuten juuri nämä myspace biisit tuppaa olemaan. Oikea kuuntelu sitten kunnon laitteilla jotka on nimenomaan musiikinkuunteluun tehtyjä. |
bedlam 10.11.2010 15:38:09 (muokattu 10.11.2010 15:41:58) | |
---|
Borlag: Monet käyttävät tietokonetta niin että sillä korkeintaan pikaisesti vilkaistaan jotain bändiä kuuntelemalla joku pikku sample, kuten juuri nämä myspace biisit tuppaa olemaan. Oikea kuuntelu sitten kunnon laitteilla jotka on nimenomaan musiikinkuunteluun tehtyjä. Näin mun tapauksessa. Mulla on tietokone makkarissa, ja siellä en musiikkia kuuntele muuten kuin just tällaisia pieniä pätkiä silloin tällöin tsekkaillen. Musankuunteluvehkeet ovat sitten toisessa huoneessa. Sitäpaitti, Myspacen voi tsekata siinä huoneessa pleikkarillakin, mutta Spotify ei pleikkarille taivu ;) |
Johnny Buzz 10.11.2010 23:42:51 | |
---|
bedlam: Näin mun tapauksessa. Mulla on tietokone makkarissa, ja siellä en musiikkia kuuntele muuten kuin just tällaisia pieniä pätkiä silloin tällöin tsekkaillen. Musankuunteluvehkeet ovat sitten toisessa huoneessa. Sitäpaitti, Myspacen voi tsekata siinä huoneessa pleikkarillakin, mutta Spotify ei pleikkarille taivu ;) Hommaat Spotify Premiumin, niin sulla on kaikki musa kännykässä ihan missä vaan ikinä ootkaan. |
bedlam 11.11.2010 09:21:15 (muokattu 11.11.2010 09:24:43) | |
---|
Johnny Buzz: Hommaat Spotify Premiumin, niin sulla on kaikki musa kännykässä ihan missä vaan ikinä ootkaan. Kännykässä!? :D Tietokoneella kuuntelu on vielä mahdollisuuksien rajoissa, mutta kännykästä musiikin kuunteleminen on jo täyttä utopiaa. E: onko tää nyt pikkasen eksyny aiheesta. |