Aihe: Sanoitus: Lehdenjakajan blues
1
Mr.Crest
06.11.2010 16:39:06
Kommentteja, kiitos?
DooMaster
08.11.2010 02:41:49

No itse lehdenjakajana voin sanoa, että vangitsit sen jokaöisen tunteen, joka meikäläisen päässä pyörii, kun niitä lehtiä on lähdettävä jakamaan...pahimmassa tapauksessa johonkin syysmyrskyn uumeniin...Eli ytimekkäästi sanottuna: Tykkään.
MetalHealth
Mr.Crest
08.11.2010 20:40:25
DooMaster: No itse lehdenjakajana voin sanoa, että vangitsit sen jokaöisen tunteen, joka meikäläisen päässä pyörii, kun niitä lehtiä on lähdettävä jakamaan...pahimmassa tapauksessa johonkin syysmyrskyn uumeniin...Eli ytimekkäästi sanottuna: Tykkään.

Kiitoksia vain. Hyvä, että joku tykkäsi :)
soihtu55
08.11.2010 21:03:18
tärkeää, että välillä joku tekee sanat jostain ammattialasta. Aina ei voi kurkottaa kuuhun, sehän nähtiin, mutta aina voi nostaa rehellisen työn tähtiin. Siitä plussaa sanoissasi.
Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja- näin oletin kun se ei laulanut. -MR-
itsy
09.11.2010 13:52:19
Jokunen viikko takaperin olin tulossa takaisin keikalta kahden aikaan yöllä, ja näin järkyttävän isoa lehtikassia kantavan lehdenjakajan. Yöllä, järkyttävän kylmällä ilmalla sumussa kulkeminen ei taida olla mukavinta puuhaa. Hienosti avasit lehdenjakajan sielunelämää!
oivoi
Mr.Crest
09.11.2010 18:34:10
Itchy: Jokunen viikko takaperin olin tulossa takaisin keikalta kahden aikaan yöllä, ja näin järkyttävän isoa lehtikassia kantavan lehdenjakajan. Yöllä, järkyttävän kylmällä ilmalla sumussa kulkeminen ei taida olla mukavinta puuhaa. Hienosti avasit lehdenjakajan sielunelämää!

Kiitosta vaan. Mutta kyllä kaikessa kai edes jonkinlainen oma viehätyksensä on..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)