Topah 16.03.2004 23:12:51 | |
---|
Air.mp3 on file. Joskus on laiska ja väsynyt olo ja on kiva tuskailla tälläsellä suurella "raiskauksella". Ei tosin oma sovitus, mutta tollanen nauhotus siitä sitten tuli. Jätin soittamatta kummiskin a-osan kertauksen alusta, ku eihän sitä ole alkuperäisessäkään. Löytyy nuotti/tabuna jostain, jos joku muukin haluaa tuota soittaa, ni voin pistää nuotit tonne ääninäytesivulle kunhan ne löydän. Niin ja Capo kakkosnauhalla, ni ollaan alkuperäisessä sävelajissa, eli D:ssä. Ei mikään helppo pala äänenkuljetuksellisesti ja varsinkaan yhellä kitaralla. ...sellasta |
meekz 16.03.2004 23:37:43 | |
---|
hienoo! hitto ku ois ittekin oppinut klassisen tyylin... otinhan mä vähän tuntejakin ja ihan innoissani heitin jotain Bach:in Bourree juttuu mut oon tajunnu et mun oikeenkäden tekniikka on ihan perseestä enkä jaksa opetella... |
lxi 16.03.2004 23:38:56 | |
---|
Topah ei petä! "Everyone is entitled to his own opinion but not his own facts." -- Daniel Patrick Moynihan |
anguished 16.03.2004 23:59:56 | |
---|
Todella hienosti soitettu Topah! Pistä ihmeessä nuotteja/tabuja sivuille jos vaan jaksat jossain välissä. Itekkin tuota joskus olen soitellut, tosin en tällaisella Tunteella ja Tatsilla kuten Sinä. :) ba-Rokki |
depe 17.03.2004 15:41:47 | |
---|
Kaunista. Saat plussan. "To survive a war, you gotta become war" - John Rambo |
Velli 17.03.2004 16:15:47 | |
---|
Kerrankin mukavan kuuloisia soundiclippejä. Hyvä! |
Arwe 17.03.2004 20:30:41 | |
---|
Tosi kauniisti soitettu... hyvin tulkittu. Pitäs välillä itekkin harjotella klassista enemmän ja jättää sähkökitaratiluttelut vähemmälle... =/ It truly makes the most fastest onions...?? ~Arwe~ |
Topah 18.03.2004 12:54:07 | |
---|
Pitäs välillä itekkin harjotella klassista enemmän ja jättää sähkökitaratiluttelut vähemmälle... =/ Se hyvä puoli akustisen soitossa on, että voit olla itse orkesterina. Ei tarvitse rumpukonetta, tai bändiä taustalle. Sähkökitaran soitossa on omat hyvät puolensa ja klassisen vääntämisessä omansa. Tykkään ite molemmista, mutta kyllä akustinen soitto on mukavampaa, varsinkin kun ei soita enää bändissä. :) ! ...sellasta |
Todella hienon kuuloista.Suhteellisen helppo kipale,mutta loistavaa tulkintaa. Musiikki on elämä. |