Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hiljaisin ulkoinen kovalevy
1
juhajuha
03.11.2010 20:31:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäisi löytää mahdollisimman hiljainen ulkoinen kovalevy iMacin kaveriksi miksaustyöhön. Ehdotuksia?
 
WD:n My Book Studio Edition II:a on kehuttu hiljaiseksi, mielipiteitä?
 
RED NUMBER TWO "Niin delay vastaa kuin sinne huutaa."
Grugi
03.11.2010 20:41:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juhajuha: Pitäisi löytää mahdollisimman hiljainen ulkoinen kovalevy iMacin kaveriksi miksaustyöhön. Ehdotuksia?
 
WD:n My Book Studio Edition II:a on kehuttu hiljaiseksi, mielipiteitä?

 
Kaikki ilman tuuletinta olevat on sen verran hiljasia että sama minkä niistä valitset.
 
SDMF
anapena
03.11.2010 20:46:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WDt on mulla ollu aika hiljaisia, Jossain book-mallissa oli aika kivat kumijutskaripustukset levyn kiinnityksessä. Bookin kehystä kiertää jonkinlainen kumirinki, joka vähän vaimentanee resonansseja. Kotelo kannattanee pitää pystyssä kovalla alustalla. Itse pitelin kyljellään pehmusteen päällä, ja levy korkkas takuuajan jälkeen. Epäilen ylikuumentumista, koska ilmanvaihto ei ehkä ollut asennosta ja fyllistä johtuen optimaalinen. Se taitaa näissä ilman tuuletinta olevissa olla ns. painovoimainen. Nyttemmin pystyssä olevan kotelon sisällä on muistaakseni Samsungin levy, edelleen on hiljainen. Yhden Lacien pirun ahtaan kotelon sisälle on tungettu myös WDn levy. Saa nähdä kauanko kestää...siirtyiskö lämpö siinä koteloon? Se taitaa olla sellanen porsche-mallinen, vaimikäseoli?
 
JPQ
03.11.2010 21:58:46 (muokattu 04.11.2010 03:11:02)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle WD sanoi että pystyssä pitää pitää nämä pystymallit kun kyselin harmittaa vietävästi vie kyllä vähemmän tilaa mutta kaatuu helpommin.(olen hieman kömpelö). ja oma WD ei ole minusta kovin hiljainen mac minissä käytän selvästi nostaa melutasoa niin paljon että epäilen onko mikrofoni nauhoitukset tehtävä sisäiselle.:(
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «