Aihe: B.C Richin halpuuden salaisuus
1 2 3 4
Decadetroll
01.11.2010 20:11:03 (muokattu 01.11.2010 20:12:44)
Vähän vaikuttas siltä että on avattu paketti, katottu että aijai, on viisteet tallapaloissa, ei ole saksalainen -> automaattisesti paskaa. En todellakaan vertais mihinkään ltd:n mmv04 kepin tallaan, joka on tehty purukumista.. Itse olen suht raisu kammenkäyttäjä, enkä kyllä ole pahemmin vikoja löytänyt näistä korealaisista, mitä nyt se kammenvaihto kannattaa suorittaa, jotta saa löysät pois, eikä klonksu enää.

edittiä.. Plus nakataanpa tuohon vielä lisäksi, ettei nämä ole lisenssifloikkia, vaan ihan virallisia floyd rosen kamppeita.
I'll be back again next week. Bring your friends, we'll have an ice cream treat. Mom don't like it, but he don't give a fuck, Kids come running for satan's ice cream truck.
Juicy
02.11.2010 01:23:27 (muokattu 02.11.2010 01:25:29)

Ja vielä Juicylle joka oli ainoa joka edes osas jotenki järkevästi vastata niin kitarassa 9-42 setti kiinni. Eipä siitä taida paljoa ohuempia enään saada :D Tiiä sitten tulisiko siitä että yhden jousen poistaa niin eroa. Miten ne jouset tulisi sitten sinne sijoitella? Onko mitään seksuaalista merkitystä?

Yks tapa millä saa hieman enemmän jouseen "vetopituutta" on laittaa ne blockin reunimmaiset jouset 2. ja 4. koukkuun siinä pellinpalassa. Keskimmäinen jää suoraan. Eri asia sitten, huomaako moni niillä mitään käytännön eroa. =)

Oliko se floikka siis juurikin noita FRT-malleja? Ei kai niitä kuitenkaan Kiinassa tietääkseni tehdä, olisko ne korealaisia sitten... Kai niissäkin on sitten niitä maanantaikappaleita, olihan tässä vastikaan jonkun oikeasta OFR:stäkin haljennut tallan lukkopala tjsp. http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=15&t=195028&co=60

Mulla on nykyisissä floikkakepeissä kaikissa FRT, eikä mulla ole mitään moitittavaa. Mulla on ollut myöskin Saksassa Schallerin tekemä OFR, enkä huomannut niillä juuri mitään käytännön eroa. No oli se ehkä hieman painavampi mötikkä, kun joskus purettuna vertailin.
Ostakaa Mesa. | Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
Elhonas
02.11.2010 01:33:36 (muokattu 02.11.2010 01:38:23)
Kiitos!

Siis ilmeisesti tuo sitte on nyt sellainen "FRT"? en tiedä mutta FLoyd rose siinä lukee päällä. Aika hassua vaan että se ilmoitetaan tuolla bc rikaan ihan omillasivuilla olevan orgina series floyd rose ja sitten on vielä se trademarkki R kirjain siellä. Itte oon ollusiinä käsityksessä ettei tuota ilmasua saa edes käyttää muutakuin siitä saksalaisesta orikilaanista?!

No mene ja tiedä, kokeillaanpa nyt hiukan sitten säätää, josko tuo tuosta mukavamman oleiseksi muuttuisi :)

EDIT!

Niin ja vielä, voiko siletä ottaa yhden jousen pois? Jos voi niin miten jouset sitten laitetaan?
No mikä vittu siinä vielä ahistaa
Juicy
02.11.2010 01:44:57 (muokattu 02.11.2010 01:45:58)

Elhonas: Kiitos!

Siis ilmeisesti tuo sitte on nyt sellainen "FRT"? en tiedä mutta FLoyd rose siinä lukee päällä. Aika hassua vaan että se ilmoitetaan tuolla bc rikaan ihan omillasivuilla olevan orgina series floyd rose ja sitten on vielä se trademarkki R kirjain siellä. Itte oon ollusiinä käsityksessä ettei tuota ilmasua saa edes käyttää muutakuin siitä saksalaisesta orikilaanista?!

No mene ja tiedä, kokeillaanpa nyt hiukan sitten säätää, josko tuo tuosta mukavamman oleiseksi muuttuisi :)

EDIT!

Niin ja vielä, voiko siletä ottaa yhden jousen pois? Jos voi niin miten jouset sitten laitetaan?

Mä en ainakaan saanut ruuvattua sitä kouraa enää syvemmälle tossa RR:ssä, jotta olis kahdella jousella toiminut C-vire Elixirin 10-49-naruilla. Onkohan tuo kolme jousta sitten sellainen käytännön minimi? Saattaahan se jäykemmillä jousilla toimia. Kokeile? =)

Ja ei kai siinä ole muuta kuin ottaa jousen pois, ja laittaa takaisin. Ihte otan mieluummin sieltä rungon päästä irti, takaisin oon laittanut pihdeillä jos en oo jaksanut löysätä niitä ruuveja.

E: Jos meinasit ihan fyysistä sijoittelua, niin kunhan nyt jotenkin symmetrisesti ovat niin hyvä.
Elhonas
02.11.2010 02:33:54 (muokattu 02.11.2010 02:34:06)
Joo no nyt on tuo kapistus standardi D vireessä 2 jousella. Onhan se hieman kevyempi nyt. Muttei mitenkään ratkasevasti : / No tuossa kammessa on kyllä vielä tuo järkyttävä klappi että ennen kun sen pois saa niin ei pysty vielä vikaa sanaa sanomaan. Mistähän sellaisen ihka aidon kammen nyt sitten sais. F musa, musamaailma? Täytyy nyt sellenen vielä hankkia nii voi kokeilla miltä tuntuu ilman sitä klappia :)
the-Antero
02.11.2010 07:54:27

Mitä meinaat tuolla klapilla? Siis siinä kammen kiinnityksessä tallaanko on klappia? vai missä?

Sanoisin että älä nyt tuomitse floikkaria heti. Jos oot kahleria käyttäny aikaisemmin niin floikka tuntuu aivan käsittämättömän jäykältä. Itselläni on 10/52 kielillä floikassa 4 jousta ja samassa D vireessä on ;) eli anna sille aikaa ja totuttele siihen. Flutterit toimii paremmin kuin kahlerissa.

Mulla on siis molemmat, floikka ja kahler.Ja kummastakin tykkään, enkä lähtis sanomaan kumpi on parempi koska molemmat on erilailla hyviä.
Decadetroll
02.11.2010 11:55:24
Se klappi tulee noissa aikapitkälle siitä, että kammen ja kammen kiinnitysosan väliin jää sellanen snadi rako kun sen kammen kiinnittää. Tätä ei yleensäottaen ole tullut vastaan sakemannien kammissa, joten sellanen hankkimaan vaan. Eiköhän noita saa melkeen mistä vaan. Itse olen muistaakseni milbrookilta tilannut kerralla useampia aina.

Tokihan kyseessä voi olla maanantaikappale, eihän siinä mitään ja kyllähän ne floikat tuntuu erilaiselta kuin kahler, sehän on selvä, mutta ei tosiaan kannata heti haukkua kaikkia paskaksi jos se yksi ainoa talla ei toimi tai ole sopiva sinulle :)

Noita jousiahan saa ekstrajäykkinä ja normaaleina, asentoja on monia. Kannattaa kokeilla mikä tuntuu sopivimmalta sinulle. Itse yleensä käytän tuollaista "tasapaksua" ratkaisua, eli ylhäällä yksi, keskellä yksi ja alhaalla yksi. Toimii minulle. Jotkut taas käyttää että toiseksi ylimmäisestä menee floikan ylimpään reikään, keskimmäinen keskimmäiseen ja toiseksi alin menee alimmaiseen floikan rööriin. Onpa noita näkynyt myös että kaksi ylimmäistä on jousitettu ja sitten se alimmainen.. :)
I'll be back again next week. Bring your friends, we'll have an ice cream treat. Mom don't like it, but he don't give a fuck, Kids come running for satan's ice cream truck.
Elhonas
02.11.2010 12:31:56 (muokattu 02.11.2010 12:35:58)
Joo siis klappi on justiinsa tuossa kammen kiinityksessä!

Ja kyllä juu tuntuu jäykältä kahleriin verrattuna :P no tänää tuo kampi hakemaan nii ei jää sitten siitäkään kiinni :) Vireen tää tuntuu kyllä hyvin pitävän, vaikka tässä jo aikamoista väärinkäyttöä harrastettu :P

Edit
Niin ja onkohan näissä yleensä kiinni ne jäykät vai normaalit kun tehtaalta tuleveat?
Decadetroll
02.11.2010 13:03:24
Normaalit jouset yleensä taitaa olla. Jos tuntuu siltä niin nappaa se yks jousi poisa sieltä, senhän saa takasi helposti vaikka pihtejä käyttäen jos ei oo hyvä.
Mandarax
02.11.2010 14:46:26
Decadetroll: Se klappi tulee noissa aikapitkälle siitä, että kammen ja kammen kiinnitysosan väliin jää sellanen snadi rako kun sen kammen kiinnittää. Tätä ei yleensäottaen ole tullut vastaan sakemannien kammissa, joten sellanen hankkimaan vaan.

Itelläni on yhdessä sakemannin OFR:ssä juuri tuollainen pieni klappi kammessa - vieläpä melkoisen uudessa sellaisessa. Ei ole vielä niin paljoa häirinnyt, että uutta kampea olisin lähtenyt ostamaan - toisaalta eipä tule noita fluttereita tai vastaavia sirkustemppuja muutenkaan harrastettua.
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
SammyH
02.11.2010 16:08:43
Asiaan asiaan.

B.C Richin peli ei siis ole vielä menetetty, kun nuo uudemmat tulevat siis Korean tehtaalta jälleen. Viimeistely oli jo noissa about 5v vanhoissa aivan toista luokkaa, kuin viime vuoden kiinalaisissa. Nähtävästi siis uusissa Korealaisissa jatketaan samaa vanhaa hyvää linjaa.

Taidanpa ottaa ja täräyttää 7-kielisen Jr. V:n seuraavaksi, jahka euroopasta niitä tulee saamaan. Toivotaan, ettei tule uudestaan samaa pettymystä, minkä Nt Beast teki. Toivossa on hyvä elää, sano lapamato...
Decadetroll
02.11.2010 16:53:07
Mandarax: Itelläni on yhdessä sakemannin OFR:ssä juuri tuollainen pieni klappi kammessa - vieläpä melkoisen uudessa sellaisessa. Ei ole vielä niin paljoa häirinnyt, että uutta kampea olisin lähtenyt ostamaan - toisaalta eipä tule noita fluttereita tai vastaavia sirkustemppuja muutenkaan harrastettua.

Jep.. Eiköhän noita sunnuntaikappaleita tule saksastakin.. Tuntuu vaan että korealaisissa on järkiään tuo klappi uutena. Itselläni ei vielä ole tullut klapillista sakemannikampea vastaan, vaikka oon vaihtanu tässä lähiaikoin varmaan kymmenen kampea schalleriin..
Juicy
02.11.2010 16:56:00

Taidanpa ottaa ja täräyttää 7-kielisen Jr. V:n seuraavaksi, jahka euroopasta niitä tulee saamaan. Toivotaan, ettei tule uudestaan samaa pettymystä, minkä Nt Beast teki. Toivossa on hyvä elää, sano lapamato...

Ah, se violetilla burstilla ja OFR:llä? Olis kieltämättä härski laitos. Saahan niitä jo Thomanniltakin?
Decadetroll
02.11.2010 18:20:59
Ainakaan minä puusilimä en löytäny tuota mallia thomannilta vielä.. Ehkä se siellä on, mutta sokeus on iskeny. Oon kyllä muualla nähny kuvaa tuosta, erittäin eroottinen ja vänkä vehjas. Kelpais mulle.
Juicy
02.11.2010 18:24:48 (muokattu 02.11.2010 18:25:03)

Decadetroll: Ainakaan minä puusilimä en löytäny tuota mallia thomannilta vielä.. Ehkä se siellä on, mutta sokeus on iskeny. Oon kyllä muualla nähny kuvaa tuosta, erittäin eroottinen ja vänkä vehjas. Kelpais mulle.

Eipä muuten näy enää. Niitä oli vielä ainakin pari viikkoa sitten, 598€ oli hinta muistaakseni. Ja ihan varastossakin, ellen väärin muista.
Decadetroll
02.11.2010 18:29:20
Jahas. Noh, ehkä niitä vielä joskus tulee. Oikeastaan ainoa todellinen turn off noissa on nuo mikit, mutta tuolla hintaahan ne kyllä vaihtaa ilomielin. Ei meikällä oo ikinä säväyttäny nuo bdsm-rutkuttimet.
Juicy
02.11.2010 18:31:59 (muokattu 02.11.2010 18:32:24)

Decadetroll: Jahas. Noh, ehkä niitä vielä joskus tulee. Oikeastaan ainoa todellinen turn off noissa on nuo mikit, mutta tuolla hintaahan ne kyllä vaihtaa ilomielin.

Varsinkaan kun ne ei ole mitkään EMG:n "saippuapalat", joten valikoimaa on paremmin.
Decadetroll
02.11.2010 20:48:56
Aivan totta. Käsittämätöntä on että emg:t on pitäny tunkea niihin jumalattomiin bassomikkikuoriin..
Elhonas
03.11.2010 00:53:38
KoRaX: Asiaan asiaan.

B.C Richin peli ei siis ole vielä menetetty, kun nuo uudemmat tulevat siis Korean tehtaalta jälleen. Viimeistely oli jo noissa about 5v vanhoissa aivan toista luokkaa, kuin viime vuoden kiinalaisissa. Nähtävästi siis uusissa Korealaisissa jatketaan samaa vanhaa hyvää linjaa.

Joo ei tosiaan oo menetetty, mitä enemmän tätä nyt soittelee niin kokoajan soitoltaan alkaa paremmalta tuntua. Laatu on kyllä tosissaan aika käsittämättömän hyvää kun tosian tuota hintaa miettii :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)