Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: arvostelua kaipailen !
1
marttatyyri
31.10.2010 21:11:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=Mg6z0KMaI4s
 
Eli tossa on mun ja naapurin pojan coveri my happy ending biisistä ! Toivoisin rakentavaa palautetta :) Oon alottanu laulamisen vasta ehkä kuukausi sitten, joten tekniikka ei vielä valitettavasti ole hallussa, mutta olisi silti kiva kuulla mielipiteitänne :)
 
Arvoman
01.11.2010 04:20:11 (muokattu 01.11.2010 04:25:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

marttatyyri: http://www.youtube.com/watch?v=Mg6z0KMaI4s
 
Eli tossa on mun ja naapurin pojan coveri my happy ending biisistä ! Toivoisin rakentavaa palautetta :) Oon alottanu laulamisen vasta ehkä kuukausi sitten, joten tekniikka ei vielä valitettavasti ole hallussa, mutta olisi silti kiva kuulla mielipiteitänne :)

 
On tosiaan erikseen tuossa tuo laulunäytteitä osio, ja sitten jos kiinnostaa erikseen niin voi varmaan ehkä muutamalle valikoidulle laittaa privaviestiä ja kysyä.
 
Tai vielä kolmas vaihtoehto tehdä erikseen arvostelutopikki, jolle ei kyllä omalla sarallaan ole tarvetta mutta voi tehdä erikseen ääninäytteiden ohelle.
 
Hattori Hanzo.
marttatyyri
01.11.2010 13:01:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

että mää vihaan näitä foorumeita ku mikää ei käy mihkää.. kun en osaa laittaa tonne demostudioon : /
 
TheMurno
01.11.2010 14:27:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite en ole laulaja, mutta perkele, jos olet noin kuukauden laulanut, niin helvetin hyvin kyllä vedit(te). Bravo.
 
Fake and gay
nauranpaskaa
01.11.2010 16:15:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

panisni
 
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
 
Mimako
01.11.2010 23:04:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niinku tonne laulunäytteisiin jo laitoin, hyvin sä vedät. Vaikkakin väitän että olet "lauleskellut" aina. =) Itse ainakin olen lauleskellut aina, ja nyt viimeisen vuoden oikein panostanut ääneni kehittämiseen. Johon kylläkin äänenmurros laittaa kovasti vastaan. Niin, hyvin sä vedät, mut koska toivoit rakentavaa palautetta, nii laulat nenään jonkin verran. Noihin kertosäkeen "Falsettipomputuksiin" kiinnittäisin huomiota.
 
- Miko
 
PS: Kitaristisi on hyvä laulaja!
 
I do really care for music, do i?
Morus Bassanus
04.11.2010 11:15:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä sulla on todella hyvä soundi, ja tekniikkaongelmat ovat aika vähäisiä. Mitä nyt vähän juuri noissa kertsin heitoissa on vähän hapuilua paikka paikoin. Naisilla tosin ei muuten varsinaisesti ole falsettia, mutta ei nyt ähdetä halkomaan hiuksia... ;)
 
Mua ei myöskään tuo lievä nasaali haittaa oikeastaan ollenkaan, se tuo usein vain persoonallisuutta ääneen. Näytät melko nuorelta, ja etenkin siihen nähden äännät musta englantiakin varsin mallikkaasti. Ja hei - tuossa väliosassa nuo korkeat äänet irtoavat hienosti! Siitä tulikin mieleeni, että ehkä jotain kertosäettä kannattaisi kokeilla ihan "täydellä äänellä", ilman noita vinkaisuja? Voisi tuoda lisää poweria ja vähentää hapuilua. Vaikuttaisi siltä, että sulla olisi myös alaa siihen. Väliosassa taidetaan meinaan mennä samoilla korkeuksilla kuin kertsissä, ehkä jopa sävelaskeleen korkeammalla...
 
Ja vielä - kitaristi/laulajalle myös thumbs up, hyvää ja varmaa työtä sekä laulun että kitaran suhteen! Oli ilo kuunnella tämä coveri. =)
 
"It's better to burn out than fade away." -Kurt Cobain/Neil Young
marttatyyri
04.11.2010 20:26:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

voooi kiitos kauheasti :) Joo, oikeestaan vaikka tiedostan tuon nasaali"ongelman", niin oon kyllä myös ajatellu, että en oo ihan varma haluunko siitä eroon, sillä sinänsä se vaan kuuluu myös mun tyyliin, ja ne tykkää, jotka tykkää.. Oon tosiaan nyt 17 vuotias ! Ja mulla ei kyllä valitettavasti riitä ääniala laulaa noita kohtia sellasella täydellä äänellä :/ mutta toivon että ajankuluessa reenaantuu : )
 
Simo78
06.11.2010 20:58:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä sanoisin, että koska olet jo 17v. niin turhat "ylä/ala-astepisteet" voi jo unohtaa;-). Hyvin sä vedät. Ei muuta kuin hommaatte keikkoja ja sitä kautta lisää kokemusta, netistä ei tuota kokemusta saa sitten millään...
 
marttatyyri
07.11.2010 22:40:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hiihiii joo mulla on kyllä bändi ja on ollu keikkaa kyl riittämiin :-- ) meillä on myös kaikkii hääkeikkoi sun muita niin siinä ainaki tulee kokemusta.. ja massia ;) : D
 
Simo78
04.02.2011 09:36:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja idolsia vielä kaupan päälle:-DD
 
samumaster
04.02.2011 17:27:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvin pärjäsit Idolsissa! +++
 
Olen, siis röydän.
Karipiirto
04.02.2011 17:37:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mäkin kattoin että nyt on kyllä tuttu tyttö heti ensimmäisenä ruudussa. :D
 
"Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «