Dunga 30.10.2010 00:34:23 | |
---|
War... war never changes. |
juikkipuikki 30.10.2010 00:37:07 | |
---|
Ruokangas Hellcat Artist Custom testissa parhaillaan!
I have the simplest tastes. I'm always satisfied with the best. - Oscar Wilde |
Dunga 30.10.2010 00:43:58 | |
---|
No parempi laittaa sitten ahkeraan käyttöön ;) Erittäin hieno ja varmasti hyvä soitin, joten onnittelut siitä. Ja pointsit kotimaisen käsityön tukemisesta, jos kerran on tuollasia rahoja laittaa yhteen kitaraan. War... war never changes. |
Krice 30.10.2010 09:30:52 | |
---|
Hieno kitara, mutta mikkikytkin on sellaisessa paikassa, että minulle aiheuttaisi ongelmia, käsi osuisi takuulla kytkimeen satunnaisesti. |
Mr. Speed 30.10.2010 10:06:40 | |
---|
Krice: Hieno kitara, mutta mikkikytkin on sellaisessa paikassa, että minulle aiheuttaisi ongelmia, käsi osuisi takuulla kytkimeen satunnaisesti. Tollaseen tottuu nopeasti. Tuo kytkimen sijoittelu helpottaa sen nopeasti käyttöä soiton lomassa. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Mr.Rogers 30.10.2010 10:29:55 | |
---|
|
juikkipuikki 30.10.2010 10:50:44 | |
---|
Mr.Rogers: http://i55.tinypic.com/250rn11.jpg Komea kitara ja vielä komeammat formula lakanat! :) Ei oo mun peti :) Mutta joo, itekin kelasin, että saattaa olla tiellä tuo kytkin, mutta eipäs olekaan. Tottu saman tien. Ruokangas Hellcat Artist Custom testissä parhaillaan!
I have the simplest tastes. I'm always satisfied with the best. - Oscar Wilde |
Neponen 30.10.2010 11:33:50 | |
---|
juikkipuikki: Ei oo mun peti :) Mutta joo, itekin kelasin, että saattaa olla tiellä tuo kytkin, mutta eipäs olekaan. Tottu saman tien. Joo, on mun pikkuveljen punkan päällä otettu kuvat. Ihan mieletön skeba kyllä toi onm. |
Joees 30.10.2010 13:02:29 | |
---|
Hehhah, yleensä oon digannut R:n lavoista kovasti mut nyt menee kyl sinne toiseen kategoriaan. Muuten vallan kiva. Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Morri 30.10.2010 17:14:33 | |
---|
Dont mess with Keith Richards!
http://www.youtube.com/watch?v=KyK0y02HvVc&feature=related
" Good evening, it is good to see you all... it is good to see anybody... ;)" |
juikkipuikki 30.10.2010 17:17:01 | |
---|
Morri: Onpa todella komia kitara, onnittelut! Itseäkin poltellut Ruokangas, mutta Duke Classic. Juu niin muakin. Suunnitelin ens vuodeks tota Duke Classicia. Saa hyvän kakkoskitaran siitä >:D Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden! |
Ambitus 30.10.2010 17:40:26 | |
---|
juikkipuikki: Ei oo mun peti :) Mutta joo, itekin kelasin, että saattaa olla tiellä tuo kytkin, mutta eipäs olekaan. Tottu saman tien. ;) näin on näppylät. Se on just hyvässä paikkaa. Itse siirsin switchin paikkaa muutamalla sentillä lähemmäs mikkejä ja keskemmällä bodyä mun tuleviin kitaroihin. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? Ja mikset tulisi tänne soittamaan nopeasti?!?! |
Kontiak 30.10.2010 20:09:41 | |
---|
juikkipuikki: Juu niin muakin. Suunnitelin ens vuodeks tota Duke Classicia. Saa hyvän kakkoskitaran siitä >:D :D Mites uuden Custom Hellcatin laatu eli tuntuuko se siltä, että ei halua päästä ikinä sylistään pois? http://www.truthinshredding.com |
juikkipuikki 30.10.2010 21:33:23 | |
---|
Kontiak: :D Mites uuden Custom Hellcatin laatu eli tuntuuko se siltä, että ei halua päästä ikinä sylistään pois? Kyllähän toi on ihan mahoton. Niinku Matias sanoikin, akustinen soundi ihan omaa laatuaan verrattunaan muihin aikaisempiin kitaroihin, millä olen soittanut. Tässä nyt varsinaiset testit on olleet vähän heikkoja, kun ilmeisesti paskoin just tosta engelistä loopit. Pitää jotain ihme surinaa eikä tolla uskalla soittaa. Jos joku tietää asiasta enempi, niin ottakoon yhteyttä pikaviestillä. Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden! |
blaekie 30.10.2010 22:52:34 (muokattu 30.10.2010 23:11:45) | |
---|
Saatan olla nipo, mutta mulla on ihan vidukseen vaikeuksia hyväksyä toi lavan muoto, -> http://i53.tinypic.com/35a3atl.jpg Varmaan muuten ok, mutta kai sitä on fakkiutunut jo :) EDIT: Eikä siis ole tarkoitus juikkipuikin fiilistä dissata, ilmaisinpa vaan oman mielipiteen. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
JCM 30.10.2010 23:39:26 (muokattu 30.10.2010 23:39:58) | |
---|
blaekie: Saatan olla nipo, mutta mulla on ihan vidukseen vaikeuksia hyväksyä toi lavan muoto, -> http://i53.tinypic.com/35a3atl.jpg Varmaan muuten ok, mutta kai sitä on fakkiutunut jo :) EDIT: Eikä siis ole tarkoitus juikkipuikin fiilistä dissata, ilmaisinpa vaan oman mielipiteen. En tajua tuota lapa -juttua ollenkaan? Mikä perkele siinä on, että jos lapa näyttää eriltä kuin omassa "aidossa Gibsonissa", niin kitaraa ei voisi hyväksyä? Soittaahan jotkut Steinbergereilläkin. Miten se lapa siihen kitaran hyvyyteen vaikuttaa?? |
joukov 30.10.2010 23:40:42 | |
---|
blaekie: Saatan olla nipo, mutta mulla on ihan vidukseen vaikeuksia hyväksyä toi lavan muoto, -> http://i53.tinypic.com/35a3atl.jpg Varmaan muuten ok, mutta kai sitä on fakkiutunut jo :) EDIT: Eikä siis ole tarkoitus juikkipuikin fiilistä dissata, ilmaisinpa vaan oman mielipiteen. Tohon on ratkaisu. Teetät customkitaran omilla spekseillä ja itse suunnittelemallasi lavalla niin ei ota pannuun. Vice President of KISS Army Finland
KISS Army Finland 5th Anniversary Party at Semifinal 19.11. |
blaekie 31.10.2010 00:22:18 (muokattu 31.10.2010 00:36:19) | |
---|
JCM: En tajua tuota lapa -juttua ollenkaan? Mikä perkele siinä on, että jos lapa näyttää eriltä kuin omassa "aidossa Gibsonissa", niin kitaraa ei voisi hyväksyä? Soittaahan jotkut Steinbergereilläkin. Miten se lapa siihen kitaran hyvyyteen vaikuttaa?? Et tajua ? syytön mä siihen olen. Tsori nyt vaan jos loukkasin jotakuta. Se on vaan yksinkertaisesti ruma. Näyttää minusta joukahaisen atraimelta lähinnä, siinä tilanteessa kun hää on lähdössä lohijahtiin. Mutta olet oikeassa, se lavan muoto ei tee siitä kitarasta soittomielessä yhtään huonompaa. Ruokangas tekee varmasti soittajalle sopivia pelejä, ja arvostan hänen taitoja, mutta tuossa kohtaa ei design menny ihan nappiin. IMO, vai miten ne jenkit ilmaisee. joukov: Tohon on ratkaisu. Teetät customkitaran omilla spekseillä ja itse suunnittelemallasi lavalla niin ei ota pannuun. Hehee, heti kun rikastun saatan tuon tehdäkin, ja ehdottomasti parhaalla kitaranikkarilla täällä härmlandiassa, eli Ruokankaalla. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
blaekie: Näyttää minusta joukahaisen atraimelta lähinnä, siinä tilanteessa kun hää on lähdössä lohijahtiin. Nimenomaan.. sillähän voi keihästää vaikka liialti lähentelevän fanin tai väärin soittavan basistin. |
JCM 31.10.2010 00:57:38 (muokattu 31.10.2010 00:57:53) | |
---|
Neponen: Nimenomaan.. sillähän voi keihästää vaikka liialti lähentelevän fanin tai väärin soittavan basistin. Väärin soittava basisti on kyllä ihan kamala. Mutta väärin soittava basisti on myöskin todella paljon harvinaisempi tapaus kuin väärin soittava kitaristi. Jos jotain, niin kitaristeja itseni mukaan lukien, pitäisi lävistää aina toisinaan atraimella. Oppivat saatanat! |