Aihe: Fallout- pelisarja
1 2 3 4 561 62 63 64 65 66 67 68 69 70
Decadetroll
27.10.2010 16:03:44
Kyllä nuo ekat falloutit vaan jaksa yhä edelleen iskeä hyvin korkkarimaisesti kuin tuhat volttia, vaikka oonki vanhentunu sen kymmenen vuotta. Noh, pidän silti yhä edelleen näistä uusistakin. Oli ikää tullut eli ei, annettakoot ihmisille oikeus mielipiteeseensä, vaikka eivät tykkäiskään uudistuksista.
I'll be back again next week. Bring your friends, we'll have an ice cream treat. Mom don't like it, but he don't give a fuck, Kids come running for satan's ice cream truck.
taikakameli
27.10.2010 16:26:00 (muokattu 27.10.2010 16:28:35)
Ihme nillittämistä täälläkin taas käynnissä. Suosittelen lukemaan Bethesdan NV-sivulta noita developer's diaryja, siellä ne vanhat fallout-patut puhuu tän uuden tekemisestä.

http://fallout.bethsoft.com/eng/vault/diaries_diary13-10.06.10.html

edit. mun mielestä New Vegas tuntuu juurikin siltä oikealta falloutilta. Ja kyllä, olen pelannut f1&2
TeslaCoilForest
27.10.2010 18:33:11
Toimiskohan tuo kakkonen vistassa. Jos hankkis sen ja pistelis menemään new vegasin jälkeen, aah. Se tuntuis tosiaankin tuoreelta kun ei yli kymmenneen vuoteen ole koskenu.
'Niezche is dead' - God (juu siis ei nietzsche)
Teepussi
27.10.2010 18:48:41
TeslaCoilForest: Toimiskohan tuo kakkonen vistassa. Jos hankkis sen ja pistelis menemään new vegasin jälkeen, aah. Se tuntuis tosiaankin tuoreelta kun ei yli kymmenneen vuoteen ole koskenu.

Ainakin seiskassa toimii. Kannattaa ehdottomasti asentaa peliin Restoration Project-modi, joka korjaa kaikki bugit ja lisää juttuja, jotka piti olla pelissä alunperin, mutta jouduttiin leikkaamaan poies..

Linkkiä:
http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=56087
TeslaCoilForest
27.10.2010 18:50:16
Teepussi: Ainakin seiskassa toimii. Kannattaa ehdottomasti asentaa peliin Restoration Project-modi, joka korjaa kaikki bugit ja lisää juttuja, jotka piti olla pelissä alunperin, mutta jouduttiin leikkaamaan poies..

Linkkiä:
http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=56087

cool! -----
'Niezche is dead' - God (juu siis ei nietzsche)
Ed_Guy
30.10.2010 21:45:00
Tämä New Vegas on kyllä hieno peli. Lunastanut ainakin kaikki odotukset tähän asti.
hullu_ukko
30.10.2010 23:04:49
Ed_Guy: Tämä New Vegas on kyllä hieno peli. Lunastanut ainakin kaikki odotukset tähän asti.

On kyllä oikein toimiva. Mutta mitäs tää nyt on, kun mä ensimmäistä kertaa missään Falloutissa saan pataan supermutanttia pienemmältä viholliselta?
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones
Jannipaali
30.10.2010 23:12:55
hullu_ukko: Mutta mitäs tää nyt on, kun mä ensimmäistä kertaa missään Falloutissa saan pataan supermutanttia pienemmältä viholliselta?

Rohkenen epäillä.
Painoin varoitusta.
Ed_Guy
30.10.2010 23:31:53
hullu_ukko: On kyllä oikein toimiva. Mutta mitäs tää nyt on, kun mä ensimmäistä kertaa missään Falloutissa saan pataan supermutanttia pienemmältä viholliselta?

Itse olen miettinyt samaa :D

No apurit heittää veivinsä aika tehokkaasti niihin ampiaisiin.

Boone on kyllä kova jätkä. Parilla kolmella laukauksella tuhoaa vihollisen.
hullu_ukko
30.10.2010 23:39:41
Jannibal: Rohkenen epäillä.

Ykköstä en ole pelannut alkua pidemmälle, kakkosessa ja kolmosessa homma helpottuu ns. vitusti, jos tutkiskelee paikkoja oikeassa järjestyksessä ja saa siten käyttöön Power Armorit suunnilleen pelin alkuvaiheessa, joten epäile toki. Kakkosessa toki tuli pataan pariin otteeseen tuota power armoria etsiessä, kun sattui matkalla Navarroon törmäilemään satunnaiseen Enclaven partioon.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones
Ed_Guy
31.10.2010 03:10:09
Musta FO3:N ongelma oli se etttä tehtäviä sai välillä etsimällä etsiä. New vegasissa ei kyllä tätä ongelmaa ole ilmennyt. Olen nyt baarissa mutta juon silleen semisti ku akkaa tule kuitenkaan niin pääsen kämpille pelaa kekkulissa.
taikakameli
31.10.2010 12:44:44
ruusteri: Ei jumaliste.. :D

http://www.youtube.com/watch?v=8QY8 … snC_g&feature=player_embedded#!

Hohohoo :D ite kyllä pöllin noiden kamat ihan vaan stealth boyta käyttämällä, ei oo ihan noin aikaavievää.
Traditional
03.11.2010 19:11:17
On se vaan hyvä. Vasta 15 tuntia takana tosin.
"pitää kyllä kasvatella viiksiä" -A
Ronttimus
07.11.2010 13:16:38 (muokattu 07.11.2010 13:21:15)
Onko kukaan pelannut läpi? Kannattaako mennä Housen puolelle, vai esim. legioonan? Ihan että milläköhän tulee hienoin lopetus pelille? :P

E: Hauska laittaa mielivaltasesti porukkaa matalaks pärstäkertoimen perusteella. White Glove Societyn ja sen gomorrahin talon porukat laitoin kaikki matalaks :)
Borlag
07.11.2010 13:21:58

Ronttimus: Onko kukaan pelannut läpi? Kannattaako mennä Housen puolelle, vai esim. legioonan? Ihan että milläköhän tulee hienoin lopetus pelille? :P

Kaikilla neljällä vaihtoehdolla vedin läpi, tallensin pelin juuri ennen kuin valinnat pitää tehdä niin pääsi katsastamaan nuo vähän helpommalla tavalla. Itse lopputekstit ovat loppujen lopuksi kaikissa vaihtoehdoissa vähän tylsähköt, eikä mitään kunnon kieroa ratkaisua niistä tule vaan se ratkeaa jo noiden omien valintojesi aikana ja sitä kautta tehtävissä. Caesarin puolen valitessa on oikeastaan ainoa selkeästi erilainen lopetus, vaikka ihan viimeinen taistelu onkin sama kuin muilla, vain toistepäin.
Boozer
07.11.2010 18:24:29
vieläkö peliä voi jatkaa kun pelaa pääjuonen läpi?
Borlag
07.11.2010 18:25:48

Boozer: vieläkö peliä voi jatkaa kun pelaa pääjuonen läpi?

Ei, peli ilmoittaa kyllä siinä vaiheessa kun ollaan ylittämässä pistettä mistä ei pääse enää seikkailemaan ympäriinsä. Ainoa vaihtoehto on siis ladata vanhempi tallennus jos haluaa kokeilla noita eri vaihtoehtoja. Ne vaihtoehdot tosin tulee jo paria tehtävää aiemmin.
Herrah
07.11.2010 19:04:04
Tilasin Fallout kakkosen cdonista 4,95!
8 vuotta sitten viime tapaaminen, ihan tulee jännäpissi housuun!
Boozer
08.11.2010 08:48:19
hmm. kummankohan falloutin ostais. new vegasin vai game of the year editionin?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)