Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sähköpianot: Yamaha Arius / Clavinova
1
Melete
19.10.2010 17:10:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei!
 
Olisiko täällä jollain tietoa, mitä eroa on näillä Yamahan sähköpianoilla: Arius 161 ja Clavinova 320? Hinnoissa on toki eroa pari sataa euroa, tuo CLP-320 näyttäisi olevan edullisin Clavinova verkkokaupassa. Saman verran polyfoniaa, samanvahvuiset kaiuttimet.. Lieköhän soitettavuudessa suurempaa eroa?
 
Ajattelin kysellä, josko täällä jollain olisi aiheesta kokemuksia, kun en ole paikallisista musiikkiliikkeistä löytänyt tuota Arius 161:ta.
 
Kiitos mahdollisista vastauksista! :)
 
Herra Olavi
21.10.2010 13:15:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Melete:
Olisiko täällä jollain tietoa, mitä eroa on näillä Yamahan sähköpianoilla: Arius 161 ja Clavinova 320? Hinnoissa on toki eroa pari sataa euroa, tuo CLP-320 näyttäisi olevan edullisin Clavinova verkkokaupassa. Saman verran polyfoniaa, samanvahvuiset kaiuttimet.. Lieköhän soitettavuudessa suurempaa eroa?

 
Sama koskettimisto niissä pitäisi olla, äänikin kai. Ehkä Clavinovassa on vain hienompi kotelo ja enemmän värivaihtoehtoja. Kyllä mun mielestä Yamahan linjastosta just tuo 161 osuu aika hyvään saumaan, sinne Casion ja Kawain/Rolandin väliin kuitenkin niin että on halvempi kuin useimmat keikkapianot.
 
Melete
29.10.2010 15:36:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitän vastauksestasi.
 
Tännepäin maailmaa ilmestyi kauppaan juuri Arius 181, mitä myyjät väittivät Clavinova CLP-330:a vastaavaksi.
 
Kokeilujeni myötä olen kuitenkin alkanut kallistumaan Rolandin HP-302-mallin ostoon... :)
 
baron
30.10.2010 16:18:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Melete: Kiitän vastauksestasi.
 
Tännepäin maailmaa ilmestyi kauppaan juuri Arius 181, mitä myyjät väittivät Clavinova CLP-330:a vastaavaksi.
 
Kokeilujeni myötä olen kuitenkin alkanut kallistumaan Rolandin HP-302-mallin ostoon... :)

 
Nää on vähän makuasioita: Mun mielestä jammun ja rollen kosketukset ovat erilaisia ja toiset tykkää toisesta.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «