Ihminen? 03.10.2010 00:08:32 | |
---|
Mites huulikorujan kans, tekeekös yleensä kipeetä? Aattelin pian koittavien synttärien kunniaks ottaa sellasen renkaan tohon keskelle. Paljon yleensä tulee hintaa tälläselle operaatiolle? |
päänahka 03.10.2010 13:11:56 | |
---|
Ihminen?: Mites huulikorujan kans, tekeekös yleensä kipeetä? Aattelin pian koittavien synttärien kunniaks ottaa sellasen renkaan tohon keskelle. Paljon yleensä tulee hintaa tälläselle operaatiolle? Sattuu se ainakin enemmän kuin korvalehti tai kulma, mutta ei mitenkään sietämättömästi. Pet Skullissa maksaa 35 €, siellä itseni rei'itytin. Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa. |
Nirhis 03.10.2010 23:55:11 | |
---|
Ei se mitää satu. Mut omani otin pois kun meni hampaat huonoon kuntoon... Cosmic |
päänahka 04.10.2010 01:26:24 (muokattu 04.10.2010 01:27:09) | |
---|
Deadstoned: Ei se mitää satu. Mut omani otin pois kun meni hampaat huonoon kuntoon... Itse pidin alusta asti selvänä, että paranemisen jälkeen vaihdetaan muoviseen tappiin, joka ei kuluta hampaita tai ikeniä. Kävin tossa kesällä suuhygienistillä, eikä se ainakaan mitään huomauttanut. E: Niin joo, renkaastahan tossa puhuttiin... Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa. |
Musiikkimasiina 27.10.2010 21:20:42 | |
---|
Sanokaapa joku että minkä kokoinen korvalehden venytys voi vielä palautua umpeen? http://www.myspace.com/conquerband
http://www.myspace.com/xlfitswell |
kalamies#52 >-)))>
Nälkänen kissa on kiukkunen.
Vittu moon tässä puoli tuntia jäystänyt, enkä oo vieläkään päässy munaan kiinni. -Pussokisu |
Musiikkimasiina 30.10.2010 20:24:09 | |
---|
http://www.myspace.com/conquerband
http://www.myspace.com/xlfitswell |
L.C.F 30.10.2010 22:32:59 | |
---|
Jöö! Mulla on 7 korvakorua jos ne lasketaan, vasemmassa silmäkulmassa yks, ja nänneissä lävärit. :) Ratiritiralla kutsuu valhalla! Pastilli? |
Ihminen? 28.11.2010 20:11:19 | |
---|
Tulipa mieleen, että jos pelaa lätkää (junnu, häkki kypärässä jne.) niin onko toi leukakupi siinä vähän tiellä huulirenkaale, eli voiko se revetä irti kovassa taklauksessa tai vastaavassa? Harkinnu pitkään tota rengasta mut lätkää en sen takia lopeta. |
Vainaja 28.11.2010 22:59:26 | |
---|
Mun muistaakseni säännöissä sanotaan että lävistykset tulis poistaa matsin ajaksi, just sen reppeemisriskin takia. Ite sain tuomaroidessa muilta tuomareilta noottia korviksesta. Tosta on jokunen vuosi mut en usko et se on mikskään muuttunu. Että kannattaa ottaa pois matsin ajaksi. ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
Ihminen? 29.11.2010 18:50:16 | |
---|
Vainaja: Mun muistaakseni säännöissä sanotaan että lävistykset tulis poistaa matsin ajaksi, just sen reppeemisriskin takia. Ite sain tuomaroidessa muilta tuomareilta noottia korviksesta. Tosta on jokunen vuosi mut en usko et se on mikskään muuttunu. Että kannattaa ottaa pois matsin ajaksi. Huulilävistys pois matsin ajaks? Mulle tulleen tiedon mukaan huulilävistys voi mennä umpeen tosi nopeesti viel parantumisen jälkeenki? |
Vainaja 01.12.2010 16:58:08 | |
---|
No sitten mä sanoisin että jätä ottamatta..tai huijaa kaikkia ja laita häivekoru matsin ajaksi. Sitähän ei pelin aikana kukaan huomaa. Sehän ei olis niin paljoa tielläkään. Toki repeemisriski on siinäkin. Mut jos korun ehdottomasti haluu niin toi kyllä toimis parhaiten siinä tilanteessa. ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
Ihminen? 02.12.2010 18:13:01 | |
---|
Vainaja: No sitten mä sanoisin että jätä ottamatta..tai huijaa kaikkia ja laita häivekoru matsin ajaksi. Sitähän ei pelin aikana kukaan huomaa. Sehän ei olis niin paljoa tielläkään. Toki repeemisriski on siinäkin. Mut jos korun ehdottomasti haluu niin toi kyllä toimis parhaiten siinä tilanteessa. No joo, kyl toi aika iso asia olis. Oon miettiny tota jo puolisen vuotta ja vasta nyt tuli mieleen toi toimivuus lätkän kanssa. Pitää varmaan kysellä ammattilaisilta lisää. |
alanko 02.12.2010 23:05:26 | |
---|
Ihminen?: No joo, kyl toi aika iso asia olis. Oon miettiny tota jo puolisen vuotta ja vasta nyt tuli mieleen toi toimivuus lätkän kanssa. Pitää varmaan kysellä ammattilaisilta lisää. Kyllähän se yleensä laji kuin laji niin "ylimääräiset ulokkeet" pitää poistaa tai tehdä vaarattomiksi pelin/treenien ajaksi. Itsensä ja muiden parhaaksi. Sillähän ne jalkapalloilijat teippaa korviaan korviksien kohdalta yms. Koripallossa pitää sormukset ottaa pois (ei pelkästään pääkallosormukset vaan ihan tasaiset kihlasormuksetkin) kun ovat siinä näkösälle, lätkässä ei varmaan tätä ongelmaa niin oo. Tosin joku ku sopivasti taklaa, että käsi jää jotenkin puristuksiin tai väliin, niin sormus on niin mutkilla, että sitä ei saa sormesta pois... Otat lävistyksen kun ei oo treenejä tai pelejä, tai sitten jotenkin teippaat sen suojaan niin kauaksi aikaa, että voi ottaa pois kun harrastaa. Ja tämä ohjeistus tyypiltä jolla ei oo yhtäkään lävistystä, eli voi tehdä toisinkin :) Mutta näin kokemuksesta niin koripallossa tuomari on kesken pelin käskenyt mut vaihtoon ku unohtu sormus sormeen. |
Ihminen? 04.12.2010 22:22:56 | |
---|
alanko: Kyllähän se yleensä laji kuin laji niin "ylimääräiset ulokkeet" pitää poistaa tai tehdä vaarattomiksi pelin/treenien ajaksi. Itsensä ja muiden parhaaksi. Sillähän ne jalkapalloilijat teippaa korviaan korviksien kohdalta yms. Koripallossa pitää sormukset ottaa pois (ei pelkästään pääkallosormukset vaan ihan tasaiset kihlasormuksetkin) kun ovat siinä näkösälle, lätkässä ei varmaan tätä ongelmaa niin oo. Tosin joku ku sopivasti taklaa, että käsi jää jotenkin puristuksiin tai väliin, niin sormus on niin mutkilla, että sitä ei saa sormesta pois... Otat lävistyksen kun ei oo treenejä tai pelejä, tai sitten jotenkin teippaat sen suojaan niin kauaksi aikaa, että voi ottaa pois kun harrastaa. Ja tämä ohjeistus tyypiltä jolla ei oo yhtäkään lävistystä, eli voi tehdä toisinkin :) Mutta näin kokemuksesta niin koripallossa tuomari on kesken pelin käskenyt mut vaihtoon ku unohtu sormus sormeen. Mulla jäi toi häivekoru mieleen, sen voinee parantumisen aikana kans vaihtaa treenien ja pelien ajaks siihen koloseen? |
New Genesis 05.12.2010 01:55:02 (muokattu 05.12.2010 01:56:46) | |
---|
Prinssi albert ois jo jotain :D E: niin ja mulla ei ole mitään lävistyksiä, eikä tulekkaan todennäköisesti. Ja mitä lävistetyksiin yleensä tulee niin kuten kaikissa muissakin ulkonäöllisissä seikoissa joillekki sopii toisille taas ei. |
PurpleCandle 14.12.2010 00:57:19 | |
---|
kommari: Oikeessa korvassa kolme ja vasemmassa yks rengas. Kieleen ja toiseen nänniin ois tarkotus korut laittaa. Hehe. Vastaampas omaan kirjotukseen. Tuli tuo toteutettua syksyllä 2003. 2004 tuli sitten pari nenärengasta. Lisää on suunnitteilla. jee jee rok rok |
PurpleCandle 14.12.2010 00:58:24 | |
---|
New Genesis: Prinssi albert ois jo jotain :D E: niin ja mulla ei ole mitään lävistyksiä, eikä tulekkaan todennäköisesti. Ja mitä lävistetyksiin yleensä tulee niin kuten kaikissa muissakin ulkonäöllisissä seikoissa joillekki sopii toisille taas ei. Prinssi albert on rok. Maksaa vaan paljon. jee jee rok rok |
Ihminen? 27.12.2010 16:33:05 | |
---|
Kävin tänää ottaa ton huulikorun, eihän se ees tuntunu missään :D Silmäkulma on seuraava jos otan joskus uuden lävistyksen. |
ltg 31.12.2010 10:41:39 (muokattu 31.12.2010 10:43:46) | |
---|
Korvissa 16 ja 18 millin tunnelit sekä vasemmassa korvan rustossa ylhäällä 1,6mm iso rengas, halkaisija n 30mm. Huulessa väliin rengas, väliin tappi, nyt spiraali. Kävele ja liiku jotain ylös noustuasi, että loka, joka on yöllä kokoontunut suolijin laskeusi alaspäin persauxeen. Konsti elää kauan, kohta 5, Waasa 1786 |