apenaattori 20.10.2010 20:10:24 | |
---|
http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Funkånaut 20.10.2010 21:51:34 | |
---|
apenaattori: Jos näin oikeasti on niin kai se on mentävä katsomaan. Voi sitten joskus kehuskella nähneensä slowhandin livenä. Oon nähnyt. Toiste en kyl itse mene. Mutta toivotaan silti että tulee Suomeen, sillä varmasti tääl on ihmisiä jotka Slowhandin haluaisi nähdä. "Vain hullu haluaa seurustella kanssani. Ja minä en seurustele hullujen kanssa." |
oulukyllosa 20.10.2010 23:55:28 | |
---|
Minä kävin sen viime keikan kattomassa ja Derek Truckshan sen shøwn varasti ainakin noin minun korvissa.Tympäsi se Erkin tiluliisoitto puurosoundilla,laulusta taas diggailin kovasti ja bändin soitosta.Perhana,eihän siinä ollu muuta vikaa ku ite Staran soolot."Layla" levyltä tuli matskua ihan kivasti.Eli en mee kattoo.Miksi tätäkin nyt piti sitten kommentoida ja dissailla.Kova ukko se on. Gov`t Mulea ja Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins |
Flash 21.10.2010 08:40:52 | |
---|
Enemmän kiinnostais Royal Albert Hallin keikkaputki. Siellä on perinteisesti ollut niitä teemailtoja ja on soitettu enemmän ja mielenkiintoisempia biisejä huippuvierailla höystettynä. Lienevät ne liput vaan aika kalliita... Viime keikalla tosiaan miellytti se Cläbän bändi. Äijä oli uskaltanut ottaa rinnalleen pari nuorta kitaraheerosta potkimaan itseänsä persiille. Hatun nosto siitä. Live Music Is Better! |
kotoilija 25.10.2010 16:11:32 | |
---|
|
Bald Anus 25.10.2010 21:08:47 | |
---|
Cool-guitarist: Nyt taitaa olla varmaa tietoa: http://www.livenation.fi/event/21332/eric-clapton-tickets Tämä on kyllä aivan pakko nähdä, en kadu mitään niin paljon, kun sitä, että jätin tämän välistä 2006. Etusivulla väitettiin, että Gadd olisi vielä riveissä mukana, itse olen saanut semmoisen käsityksen, että rumpalin tonttia hoitaa joku muu nykyään? Nathan Eastkin siirtyi Totoon. Ei mahda Doyle Bramhall II myöskään enää soitella Kläbän kanssa? |
kotoilija 25.10.2010 21:57:40 | |
---|
Englannin kielisessä wikipediassa lueteltiin, ketä kuuluvat tänä vuonna Claptonin bändiin. Eric Clapton: kitara, laulu Chris Stainton: koskettimet Willie Weeks: basso Walt Richmond: koskettimet Steve Gadd: rummut Sharon White: taustalaulu Michelle John: taustalaulu Kiertueella, jonka Clapton teki Steve Winwoodin kanssa, oli hieman eri kokoonpano, mutta ei kuitenkaan merkittävästi. Ensi vuonna tietenkin voi olla ja varmaan onkin eri kiertuebändi. |
TJuhana 25.10.2010 23:53:51 | |
---|
Tuonne pitänee eksyä. Clapton on aina jotenkin jäänyt multa väliin ja nyt iskee kovaa varsinkin tuo Cream-kausi. Tällä kertaa en jätä slowhandua näkemättä. |
Nytph 26.10.2010 21:35:58 (muokattu 26.10.2010 22:19:31) | |
---|
Jeaaah, vaivuin jo epätoivoon keikkalipun suhteen rahatilanteen ollessa täysin paska, mutta tänään veikkauksella tuli vähän reilu huntti ja fiilis kohos kertaheitolla. Eli siis jos vain lipun saan, niin paikalla ollaan ensikertalaisena Slowhandia tsekkaamassa. EDIT: Niin noista hinnoista piti sanoo, että aika suolaset on kyllä. Nykyään ei viiskymppiäkään oo enää mitään, Watersinkin keikkalippuun uppos lähemmäs satku.. "The sun is the same in a relative way, but you're older
- shorter of breath and one day closer to death." |
kotoilija 26.10.2010 22:06:40 | |
---|
Lippujen hinnaksi ilmoitetaan 85/79€. Siis lippuja on luultavasti kahdenlaisia, mitä eroa niillä on? |
Flash 27.10.2010 08:55:02 | |
---|
Cool-guitarist: Lippujen hinnaksi ilmoitetaan 85/79€. Siis lippuja on luultavasti kahdenlaisia, mitä eroa niillä on? En tiedä, mutta tiukka veikkaus on, että kalliimmat liput on kentälle ja alakatsomoon ja halvemmat yläkatsomoon. Tai sit lähimmät katsomosektorit on noita kalliimpia ja kauempana olevat halvempia. Live Music Is Better! |
Morri 29.10.2010 23:29:38 | |
---|
Kyllähän tuonne keikalle pitää lähteä jos vain maanantaina onnistun lipun samaan, EC on kuitenkin EC. Dont mess with Keith Richards!
http://www.youtube.com/watch?v=KyK0y02HvVc&feature=related
" Good evening, it is good to see you all... it is good to see anybody... ;)" |
Kuinkahan nopeasti liput menevät? Luultavasti myydään kuitenkin tuokin keikka loppuun. |
Morri 30.10.2010 17:32:25 | |
---|
Cool-guitarist: Kuinkahan nopeasti liput menevät? Luultavasti myydään kuitenkin tuokin keikka loppuun. Mä veikkaan, että loppuun myyty puolessa tunnissa. Pirun firmojen kermaperseille varattu jo puolet lipuista ennakkoon...eikä niitä edes kiinnosta itse musiikki. Dont mess with Keith Richards!
http://www.youtube.com/watch?v=KyK0y02HvVc&feature=related
" Good evening, it is good to see you all... it is good to see anybody... ;)" |
Pasi 95 30.10.2010 18:37:36 (muokattu 01.11.2010 09:18:03) | |
---|
Katsomaan mennään, jos vaan saa lippuja. Kyllä Cläpä on kuitenkin aina niin kova, vaikka joku Bonamassa onkin parempi lähes joka osa-alueella. Olis saanut bändissä olla Gaddin lisäksi vielä se Nathan East ja Greg Phillinganes. Edit Yiihaa! Permanto it is!! #757 |
ahvenonkala 31.10.2010 11:11:36 | |
---|
Onko muilla kokemuksia tällaisista mahdollisesti nopeasti loppuunmyytävistä tapahtumista, että saako lippuja helpommin puhelimitse vai kävelemällä suoraan lippupisteen toimipaikkaan? Vai kävelenkö puhelimen kanssa lippupisteelle? :}D Pomolle piti jo ilmoittaa, että en kykynene maanantain klo 9:00 aamupalaveriin osallistumaan. |
poppamies 31.10.2010 11:26:46 | |
---|
ahvenonkala: Onko muilla kokemuksia tällaisista mahdollisesti nopeasti loppuunmyytävistä tapahtumista, että saako lippuja helpommin puhelimitse vai kävelemällä suoraan lippupisteen toimipaikkaan? Vai kävelenkö puhelimen kanssa lippupisteelle? :}D Pomolle piti jo ilmoittaa, että en kykynene maanantain klo 9:00 aamupalaveriin osallistumaan. Muistan tuosta Madonnan lippumyynnistä sen verran että suurin piirtein kaikki lippupisteet meni jumiin ja jonoa oli kaduille asti. Lipunmyynti niissä ei toiminut kuin hetkittäin. Sen sijaan ihmiset soitteli samaan aikaan siitä lippujonosta suoraan ja saivat kuin saivat tilattua puhelimitse. G strings are for strippers |
Mika Kangas 31.10.2010 15:06:30 | |
---|
ahvenonkala: Onko muilla kokemuksia tällaisista mahdollisesti nopeasti loppuunmyytävistä tapahtumista, että saako lippuja helpommin puhelimitse vai kävelemällä suoraan lippupisteen toimipaikkaan? Vai kävelenkö puhelimen kanssa lippupisteelle? :}D Viimeisimpään AC/DC stadikankeikkaan sain kenttäliput seuraavana aamuna kun tulivat myyntiin noin kello 5.00 ostamalla Lippupalvelusta netin kautta, vaikka keikka oli myyty loppuun edellisenä päivänä vissiin puolessa tunnissa. |
Tsugu Way 01.11.2010 09:51:09 | |
---|
Morri: Mä veikkaan, että loppuun myyty puolessa tunnissa. Pirun firmojen kermaperseille varattu jo puolet lipuista ennakkoon...eikä niitä edes kiinnosta itse musiikki. Juu, varmaan oli nyt taas juuri näin. Pääsin äsken Lippupalvelun tiskille klo 9:05. Siinä vaiheessa katsomoista oli myyty jo kaikki hyvät paikat. Lähimmät jäljellä olevat (4 vierekkäistä) katsomopaikat olivat vastakkaisessa kulmassa. Siis helvetin kaukana. Onneksi kentälle myytiin tällä kertaa vain seisomalippuja. Ostin sitten sellaiset. Pääseepä ainakin itse vaikuttamaan, että kuinka lähelle haluaa keretä tai ängetä. Mutta anyway - liput siis hallussa! Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington) |
moses malone 01.11.2010 10:00:30 | |
---|
Marssin aamulla klo 9.00 paikalliselle R:lle ja ostin liput suoraan siitä tapahtumanumerolla. R:n tyttö pääsi järjestelmään heti sisään ja liput oli minulle kourassa 9.01. Hyvin meni, nyt vain odotellaan kesäkuun kuudetta. No onhan sitä kuussakin käyty! |