Old Guitar 25.10.2010 20:00:37 | |
---|
Olen myynyt myös MuusikoidenNetin Torin kautta n. 50 akustista kitaraa 3-4 vuoden aikana, joten kyllä siellä nyt jotain saa kaupaksi. HuutoNetissäkin on mennyt muutamia kitaroita. Viimeksi myisin musiikkiliikkeeseen kitarani, koska sieltä ei kunnon hintaa akustisesta saa, edes vaihdossa. Ne maksaa ehkä puolet siitä, eikä ehkä sitäkään, minkä laittavat sitten ostetun/vaihdetun kitaran hinnaksi. Ota iisisti - loppu lähestyy... |
kiriminni 28.10.2010 11:18:54 | |
---|
Old Guitar: Olen myynyt myös MuusikoidenNetin Torin kautta n. 50 akustista kitaraa 3-4 vuoden aikana, joten kyllä siellä nyt jotain saa kaupaksi. Niitä käy sääliksi sun (jatkuva?)rahapula. Nyt on aikalailla samat kitarat ollut n.1v myynnissä. Ottavat niitä vaan välillä pois. Laitoin taas Blade Daytonia myyntiin ja mitään kyselyitä /tai edes tarjouksia ei tullut. Ei mene edes viiden tähden kitarat kaupaksi (Guitarist-lehden testissä oli kitara). |
varakeef 28.10.2010 11:33:35 | |
---|
kiriminni: Laitoin taas Blade Daytonia myyntiin ja mitään kyselyitä /tai edes tarjouksia ei tullut. Ei mene edes viiden tähden kitarat kaupaksi (Guitarist-lehden testissä oli kitara). Onko se tuo kuvauksessasi oleva: "Blade Dayton johon itse tehty "custom-kaula "loimuvaahtera otelaudalla leveys 46mm asymmetrinen kaula oman maun mukaan" ? Ehkä tuollainen asymmetrinen kaula poistaa normikitaraa etsivät tarjoajat tehokkaasti. Kyllä liian korkean hintapyynnön lisäksi erikoiset viritykset voivat olla kaupan esteitä. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
kiriminni 28.10.2010 16:15:28 (muokattu 28.10.2010 16:22:46) | |
---|
varakeef: Onko se tuo kuvauksessasi oleva: "Blade Dayton johon itse tehty "custom-kaula "loimuvaahtera otelaudalla leveys 46mm asymmetrinen kaula oman maun mukaan" ? Ehkä tuollainen asymmetrinen kaula poistaa normikitaraa etsivät tarjoajat tehokkaasti. Kyllä liian korkean hintapyynnön lisäksi erikoiset viritykset voivat olla kaupan esteitä. Juu se se oli. Ei se ole mikään viritys,vähän erilaisilla normeilla vaan tehty. Tottunut itse soittamaan klassisella kitaralla,jossa on 52mm otelaudan leveys. Olihan siihen nyt oma kaulakin mukaan. Otin sen pois muutenkin myynnistä vittuakos sitä hyvää alkaa ilmaiseksi myymään. Eikä se 500€ mun mielestä mikään ylihinta ole uuden h.700€. Joku pyytää hometalosta 250 000€(janne katajan talo riksussa). Uuden kitaran takuutakin reilu 2v jäljellä. |
Luthier 28.10.2010 17:44:33 | |
---|
Liikkeiden ei kannata maksaa käytetyistä tehdaskitaroista juuri mitään koska ne saavat vastaavia uusia n. 1/ 3 - 1/2 hinnalla tehtaalta. Käytetyt soittimet on parempi myydä kavereille. |
Nyt torilla myydään jo niin halvalla,että vituttaa jo kattella. Vuosi sitten olisin jo ostanut,kun olin vielä töissä. |