goose 13.03.2004 11:50:51 | |
---|
Löytyykö käyttäjiä? mielipiteitä.. Minä vuosina noita on valmistettu? ...toivotaan parasta varotaan varasta.. |
Onks tää niin antiikkivehje ettei kukaan oo ikinä nähny eikä kuullu. No kai tästä on vähän aistittavissa, että kannattaa pitää näpit erossa kyseisestä laitteesta. Prkl.. pakko se on kuitenkin jossain testata, koska muuten juttu jää hampaankoloon. ...toivotaan parasta varotaan varasta.. |
Jaa 21.03.2004 12:58:31 | |
---|
Löytyykö käyttäjiä? mielipiteitä.. Minä vuosina noita on valmistettu? Valmistuksesta en tiedä, mutta itselläni tuollainen on. Itse olen kyllä pitänyt saundista kovasti, sellainen pehmeä ja lämmin saundi. Lisäksi toimii erinomaisesti boostina. Ainoa ongelma ehkä varsin reilu kohina, joka ilmaantuu jos sustainia kääntää jonnekin klo 3:een |
goose 21.03.2004 18:15:16 | |
---|
Valmistuksesta en tiedä, mutta itselläni tuollainen on. Itse olen kyllä pitänyt saundista kovasti, sellainen pehmeä ja lämmin saundi. Lisäksi toimii erinomaisesti boostina. Ainoa ongelma ehkä varsin reilu kohina, joka ilmaantuu jos sustainia kääntää jonnekin klo 3:een Mites se toimii särön kanssa? Mitä säätöjä siitä löytyy? True Bypass? Muistaakseni kaksi bypass poljinta? Mitä tapahtuu toisesta? Heh. kysymyksiä kysymyksiä. ...toivotaan parasta varotaan varasta.. |
goose 22.03.2004 22:47:54 | |
---|
Jeh. Tässähän on kunnon monologi käynnissä. Sainhan viimein hankittua vehkeen ja toimii kuin unelma. Uus putki pitäis vaan vaihtaa niin soundi todennäköisesti paranisi. Mulla ei kohise alkuunkaan ja boosti on messevä. Sustainkin on ihan omaa luokkaansa. Miten saatoinkaan olla tietämätön tällaisen laitteen olemassaolosta. Muut kompurat ei tuu kyllä enää kysymykseenkään. ...toivotaan parasta varotaan varasta.. |
J-PPP 22.03.2004 23:01:24 | |
---|
Muut kompurat ei tuu kyllä enää kysymykseenkään. Äläpä höpötä. :) Toi on ihan hyvä, Carl Martin on tosi hyvä. Ja Visual Soundissa on kiva kanssa. WANTED: Musta telecaster tai pelkkä body, tarjoa! |
Tompsi 22.03.2004 23:08:38 | |
---|
Juu, tämä Ibarin "ysi, ysi ja vielä hieman ysi" -sarja on kyllä kerrassan oivaa kamaa läpikotaisin. Nimim. "Tk999 Tube kingin nykyinen, AD99 Analog Delayn tuleva ja FL99 Flangerin entinen omistaja." |
bluewille 24.03.2004 09:01:28 | |
---|
Melkosen hyvä peli, eikä löydy jokapojan lattialta. Koninat ovat hallittavissa ja soundi mitä mukavin. |
bluewille 07.05.2004 09:19:33 | |
---|
... näytti olevan yksi oikein siisti Tube King Compressor Kuopion Musiikissa ... vähän oli käytetty, mutta siistin näköinen... hinta ilman muuntajaa 129e ! Jos jotain sattuu kiinnostamaan. Oli siellä myös se toinen Tube King-"Särö".. sekin oli siisti ja meko samaa hintaluokkaa - myös käytetty! |
Kossu 07.05.2004 09:28:14 | |
---|
En ole koskaan nähnyt tai kuulut laitetta, mutta ole teoriassa erittäin kiinostunut siitä. Melko harvinainen peli ilmeisestikin. ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker |
goose 18.05.2004 11:25:57 | |
---|
Nyt se on sitten myytävänä! Otsikonmukainen kompressori meinaan.. Ja huippukunnossa. ...toivotaan parasta varotaan varasta.. |
Olli S. 18.05.2004 17:52:04 | |
---|
Muut kompurat ei tuu kyllä enää kysymykseenkään. Muuttuiko mieli parissa kuukaudessa? :) "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. RG550 myynnissä! |
goose 18.05.2004 19:47:27 | |
---|
Muuttuiko mieli parissa kuukaudessa? :) Kompressorit vie ja mies vikisee... ;) pitää vähän realisoida ja tehdä tilaa pedaalilautaan uusille vempeleille. Kompuran virkaa ajaa nykysin Route 66. ...toivotaan parasta varotaan varasta.. |