Aihe: Hei, ostin taas kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 589 90 91 92 93122 123 124 125 126
tarzan
25.10.2010 08:37:50
Kotimultipaavokokeilut jatkuu, Line6 Pod x3 meni ja tilalle on tulossa Tonelab st. Jokohan sitä nyt osais käyttää jotain missä on enemmän kuin neljä nappia.

Olen tässä myös harkinnut pientä putkicomboa kotiin, niitäkin on jo ollu ja rehellisesti sanottuna harmittaa kun tuli Voxin AC4 laitettua kiertoon, se vois vaikka Tonelabin kanssa toimiakin. Mutta pitää harkita, joko joku naurettavan halpa Valve Junior tai stten Trademarkkia tuon tonelabin kaveriksi.

Oikeastaan koko kerrostalossa soittamisen konsepti vituttaa, mikään ei ole hyvä. Kuulokkeilla ei voi soittaa erkkikään, mutta vähänkin mukavampi soundi oikeasta vahvistimesta tuo naapurin oven taakse kiroilemaan..
Ja sieltä se taas tuli.
Swan
25.10.2010 22:03:32
Jotain pientä sälää, mutta vähän kertomisen arvoistakin: EHX 44 Magnum. Backupiksi lähinnä, mutta saa nähdä, irtoaako tuosta järkisaundia ihan normikäyttöönkin. Ajatus taskukokoisesta 44-wattisesta vahvarista on melko hauska kyllä.

http://www.ehx.com/products/44-magnum
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))> #26
S.M.A.K.
Tami
25.10.2010 22:30:17

Swan: mutta vähän kertomisen arvoistakin: EHX 44 Magnum. Backupiksi lähinnä, mutta saa nähdä, irtoaako tuosta järkisaundia ihan normikäyttöönkin. Ajatus taskukokoisesta 44-wattisesta vahvarista on melko hauska kyllä.
http://www.ehx.com/products/44-magnum

Mulla pikkuveli eli caliber22. Varalaitteena mutta kyllä tuolla on keikkojakin soiteltu... Huippulaite kokoisekseen..

Ostettu: Boss gt-8... saas nähdä. Kauheesti ruuvattavaa => tekis mieli tonelab st:tä jos se olisi hiukan simppelimpi... Ostakaa pois.. Hp.200e
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
tracyjacks
25.10.2010 22:39:53 (muokattu 26.10.2010 10:44:23)
Gibson Burstbucker #2 Tokain tallamikiksi. Kaulamikki pitäis vielä uusia.

Edit. No löytyhän se kaulamikkikin. Ihan perus 49R lähti niin halvalla, että pakko oli ostaa. Nyt ei ole Tokaissa oikein mitään alkuperäistä muuta kuin puut ja ruuvit.
"Just listen to the song, bitch!" - John Mayer
Swan
25.10.2010 22:40:28
Tami: Mulla pikkuveli eli caliber22. Varalaitteena mutta kyllä tuolla on keikkojakin soiteltu... Huippulaite kokoisekseen..

En ole vielä päässyt kokeilemaan tuota itse, kun vasta illan aikana omani sain, mutta kysäisenpä tässä: onko tuo bright-kytkin sellainen perus treble bleed, joka vähentää vehkeen pedaalinsyönti-intoa?
>-)))> #26
S.M.A.K.
KooAa
26.10.2010 18:00:14
Fifties Road Worn strato, uutena jos niin voi sanoa. Vasta yhdeksäs kitara niin kai niitä kotisoittajalle vielä pitää lisää hommata.
KooAa:lla on väliä, less is more. En Kumarra.
Tami
26.10.2010 18:05:28

Swan: En ole vielä päässyt kokeilemaan tuota itse, kun vasta illan aikana omani sain, mutta kysäisenpä tässä: onko tuo bright-kytkin sellainen perus treble bleed, joka vähentää vehkeen pedaalinsyönti-intoa?

En mä osaa sitä noin ajatella. Mulla on laudassa crunchbox, boss re-20 ja volyymipoljin. Kaappina greenback ja sen kanssa tuo bright pitää olla kytkettynä... Pedaaleiden "syöntiä" vahvarista riippumatta minulla tasoittaa tuo viimeisenä ennen vahvaria oleva volyymipoljin....

Hitto tuo caliber lisättynä eq:lla olisi melkoisen kohillaan oleva laitos...

Asiaan: Ostettu pod xt ja lauta..
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
Swan
26.10.2010 18:27:38
Tami: En mä osaa sitä noin ajatella. Mulla on laudassa crunchbox, boss re-20 ja volyymipoljin. Kaappina greenback ja sen kanssa tuo bright pitää olla kytkettynä... Pedaaleiden "syöntiä" vahvarista riippumatta minulla tasoittaa tuo viimeisenä ennen vahvaria oleva volyymipoljin....

Hitto tuo caliber lisättynä eq:lla olisi melkoisen kohillaan oleva laitos...

Asiaan: Ostettu pod xt ja lauta..

Meinasin vaan siis, että tuleeko kamalaa treblesirinää kuten monella muulla vahvistimella bright-kytkin päällä. Kokeilin, ei tule.
>-)))> #26
S.M.A.K.
MikaHekkanen
26.10.2010 20:46:06
Ha!

Stewmacille läks juuri tilaus, jossa ompi mukana rautatavaraa, puutavaraa ja pikkaisen myös työkaluja. Kuukauden käyttövarat tuohon meni.

Eilen kiersin paikalliset puutavarakaupat ja pari lankkua tuossa odottelee paloittelua ja kuivattelua. Lisäksi eilen mukaan tarttuneet työkalut etsivät paikkaansa.

Noista syntyy jotain kivaa. Toivottavasti.
jiggy
27.10.2010 01:09:02
intist pääsin, töihin pääsin, viikonloputkin meni töis ja massiihan sielt tuli. kahen kuukauden kaasut:

marshall jcm800 -85 (torilta)
seymour duncan hot-rodded hb-set (torilta)
orange ppc 412 (dv247)
tokai lc-85s bb (kuopion musiikista)
kultaiset schallerin strap lockit
ruskea nahkahihna
dr 13-65 kielet (joihin hifistelin vielä punotun g:n)

ai kelpaako nyt skulata? no voin kertoa - kelpaa.
Space_Ace
27.10.2010 08:32:56
Vaihoin pedahlit TC Electronicin G Sharppiin. Pitäs jostain viä midilankku ja MS-4.. OSTAKAA ENGL Z5!!!
"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." -Matti Nykänen
Exhausted
27.10.2010 12:15:17

Tokai Breezysound -tele ja Digitech Bad Monkey -overdrive. Seuraavaksi kiikarissa kunnon akustinen, ehkä joku Taylor tai L'Arrivee
Wespa
27.10.2010 13:08:08
Exhausted: Seuraavaksi kiikarissa kunnon akustinen, ehkä joku Taylor tai L'Arrivee

Jos Jyväskylässä päin satut liikahtamaan niin käy testaamassa Musikantissa Furchit, saatat yllättyä. ;)
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
Jeszse
28.10.2010 13:20:17
Torilta pois Dunlopin wahwah. Nyt musta tulee samanlainen ku Kirkistäm.
-Kyl tohon pitäs jotain progee vähän saada.. -SE ON HYVÄ NYT!
LesPaul70
28.10.2010 16:01:45
Annoin periksi kiusaukselle ja nappasin torilta Dual Rectifierin (Rev G).

Nyt alkais olla nuo keskeisimmät Mesa-säröt aika hyvin katettu:
http://muusikoiden.net/dyn/users/79421.jpg
Laudoista takki päälle vaan, sitten sä kelpaat manalaan
LesPaul70
28.10.2010 19:25:57
sikki-six: Eikun molemmat tööttäämään stereona :)

Jees, jotain sellaista tässä on suunnitelmissa. Pitää vaan malttaa odottaa lauantaihin asti, ennenkuin pääsee kunnon isoilla skobeilla & volilla kokeilemaan.
Laudoista takki päälle vaan, sitten sä kelpaat manalaan
Morri
28.10.2010 19:38:01
KooAa: Fifties Road Worn strato, uutena jos niin voi sanoa. Vasta yhdeksäs kitara niin kai niitä kotisoittajalle vielä pitää lisää hommata.

Onnittelut, hieno kitara. Minulla on samanlainen ja kerrassaan oiva peli on.
Dont mess with Keith Richards! http://www.youtube.com/watch?v=KyK0y02HvVc&feature=related " Good evening, it is good to see you all... it is good to see anybody... ;)"
Muuki
30.10.2010 12:19:45
Tällanen tuli hamstrattua http://kuvablogi.com/nayta/iso/img2844125.jpg

Ostin heti kun näin, eikä ole tietoakaan miksi. Hieman rähjäinen mutta helevetin hyvä. Otelauta ebeniä.
Eio
redneck
30.10.2010 13:01:51
Joku on tainnut askarrella ja paskarrella. Hieno!
Vie vuorille tää viesti...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)