Aihe: Thomann
1 2 3 4 567 68 69 70 7197 98 99 100 101
varakeef
01.09.2010 12:38:22
CeeCeeÄr: "Tuote on saatavilla yleensä noin viikossa" tarkoittaa Thomannilla kokemukseni mukaan juuri sitä,ettei ole eikä tule...

Näytti juuri tarkoittavan sitä, että tuote lähetettiin kaksi päivää ensimmäisen paketin jälkeen. Eli kevyesti viikossa.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Andy Six
03.09.2010 12:51:31
varakeef: Näytti juuri tarkoittavan sitä, että tuote lähetettiin kaksi päivää ensimmäisen paketin jälkeen. Eli kevyesti viikossa.

Mulla tuo tarkoitti,että tilattuani kitaran saatavuudeksi vaihtui"ei varastossa,saatavuus selvitetään pyydettäessä"...Että tapauskohtaista näemmä....
kojones
03.09.2010 13:45:15
Mites te näitä tuotepalautuksia olette tehneet? Koitin t-kaupasta kysellä että miten hoidetaan, vastauksena tuli vain pdf-tiedosto liimattavaksi laatikon kylkeen. Pitää ilmeisesti itse tilata UPS:ltä nouto?
Andy Six
03.09.2010 13:50:34
kojones: Mites te näitä tuotepalautuksia olette tehneet? Koitin t-kaupasta kysellä että miten hoidetaan, vastauksena tuli vain pdf-tiedosto liimattavaksi laatikon kylkeen. Pitää ilmeisesti itse tilata UPS:ltä nouto?

Joo....Kun oot pakannut kamat ja liimannut sen lapun laatikon kylkeen,soitat vaan UPSiin ja tilaat noudon lähetykselle...Rahat tulee tilille tai luottokortille pari viikkoa sen jälkeen,kun paketti on palannut t-kauppaan....
Mika Kangas
03.09.2010 20:19:45
kojones: Mites te näitä tuotepalautuksia olette tehneet? Koitin t-kaupasta kysellä että miten hoidetaan, vastauksena tuli vain pdf-tiedosto liimattavaksi laatikon kylkeen. Pitää ilmeisesti itse tilata UPS:ltä nouto?

Itse ole joutunut tekemään yhden palautuksen. Vanha Line6 styrkkari tuli rikkinäisenä. Muistaakseni silloin Suomen Thomannin asiakaspalvelu hoiti kaiken, tilasi UPSin kuljetuksen ja kysely milloin palautuksen voi noutaa. Tuossa tapauksessani kyse oli tosin viallisesta tuotteesta joka oli toimitettu ja se vaihdettiin toimivaan. Eli kyse ei ollut mistään tyytymättömyyspalautuksesta. Voi olla että noissa kahdessa on iso ero Thomannin suhtautumisessa palautuksiin.
Lonesome
03.09.2010 21:34:14
CeeCeeÄr: "Tuote on saatavilla yleensä noin viikossa" tarkoittaa Thomannilla kokemukseni mukaan juuri sitä,ettei ole eikä tule...En ikinä tilaa mitään tavaraa jolla on tuo varasto-status....

Voi olla näinkin. Vaan jos esim. luvataan että tuotetta on saatavana arvioidusti 15.9.2010, niin muutamaa päivää ennen ko. päivämäärää tulee saatavuudeksi juurikin tuo "Tuote on saatavilla yleensä noin viikossa", kunnes muuttuu varastotavaraksi. Pääsääntöisesti, ellei toimituksissa ole kämmejä...
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
Jamzku
13.09.2010 10:36:50 (muokattu 13.09.2010 10:37:24)
Mielenkiintoista. Tilausin kitaran uudet mikit ja tilausta tehdessä mikkejä oli varastossa. Nyt saamassani ahvistussähköpostissa saatavuutena lukeekin "ei varastossa". Montahan kuukautta tässä menee...
"Music is a safe kind of high" - Jimi Hendrix
Teijo K.
28.10.2010 11:38:00

Pistimpä tiedustelua yhdestä bassonupista, Gallien Krueger MB2 200, jota ei siis listalla näy, että onko tulossa tohomannille myyntiin. Jännä nähdä vastaavatko etenkin mikäli ei ole ikinä tulossakaan niille. Laitoin heti että mikään korvaava tuote ei nyt kiinnosta, ainoastaan tieto siitä onko juuri tuo tuote tulossa listoille.
TeslaCoilForest
28.10.2010 12:09:38
Kaikki mitä mie oon tilannu, on toiminut täydellisesti. ei mitään valittamista. ja jos joku ei toimi, niin lupaavat korjata asian, hyvä kauppa.
'Niezche is dead' - God (juu siis ei nietzsche)
Jussiman
28.10.2010 16:02:18
Tilasin yhden kitaraefketin sieltä ja nähtävästi loppui kesken ja uusi erä saapuu joskus kuukauden päästä. Tosi kiva
Teijo K.
28.10.2010 16:42:19

Teijo K.: Pistimpä tiedustelua yhdestä bassonupista, Gallien Krueger MB2 200, jota ei siis listalla näy, että onko tulossa tohomannille myyntiin. Jännä nähdä vastaavatko etenkin mikäli ei ole ikinä tulossakaan niille. Laitoin heti että mikään korvaava tuote ei nyt kiinnosta, ainoastaan tieto siitä onko juuri tuo tuote tulossa listoille.

Onhan se kuulemma tulossa myyntiin, heti kun Kruegeri saa annettua toimitusaikataulun. Ilmeisesti toimitushintakin hakusessa tai jotain. No eipä tuota ole vielä missään Euroopassa kai myynnissä.
McNulty
28.10.2010 19:47:26
Teijo K.: Onhan se kuulemma tulossa myyntiin, heti kun Kruegeri saa annettua toimitusaikataulun. Ilmeisesti toimitushintakin hakusessa tai jotain. No eipä tuota ole vielä missään Euroopassa kai myynnissä.

Itse odotan kanssa tuota GK:n MB-sarjaa. Soundstore antoi eilen miulle "noin kuukausi" vastaukseksi kun kyselin milloin saavat varastoon. Vaikuttaa kaikin puolin hyvältä koneelta ja sille ois käyttöä roudattavuutensa, sekä tietysti soundinsa puolesta.

Luulisi että suht isoilla rahoilla pelaava Hans Thomann saisi GK:t varastoon "etulinjassa".
Ristus notta täälähän on väkiä ku rumihien tanssiis!
Teijo K.
28.10.2010 20:00:52

McNulty: Itse odotan kanssa tuota GK:n MB-sarjaa. Soundstore antoi eilen miulle "noin kuukausi" vastaukseksi kun kyselin milloin saavat varastoon. Vaikuttaa kaikin puolin hyvältä koneelta ja sille ois käyttöä roudattavuutensa, sekä tietysti soundinsa puolesta.

Luulisi että suht isoilla rahoilla pelaava Hans Thomann saisi GK:t varastoon "etulinjassa".

Siellä on ainakin toi isoveli, eli MB2 500 jotain parisataa halvempi kuin Soundstoren nettimyymälässä, eli veikkaampa että toi MB2 200 on myös melkoisesti halvempi.

Roudattavuus on mulla kuitenkin se ykkösjuttu noissa. Soundi mulla tulee kuitenkin tosta pedaalilaudasta. Jos tuo on edes suht neutraali niin se toimii kyllä.
McNulty
28.10.2010 20:59:04
Teijo K.: Roudattavuus on mulla kuitenkin se ykkösjuttu noissa. Soundi mulla tulee kuitenkin tosta pedaalilaudasta. Jos tuo on edes suht neutraali niin se toimii kyllä.
Neutraaliutta en oikein osaa arvioida, mutta GK oli kyllä MarkBassia selkeästi parempi soundiltaan. GK reagoi soittodynamiikkaan paremmin ja MarkBassilla kun soittelee niin tuntuu että ois kompura päällä 24/7, jota ei pois saa. GK:ssa ei ollut tätä "ongelmaa".

Harmi ettei ollut sitä tcElectronicin RebelHeadia verrokkina MB:n tai GK:n kanssa.
Ristus notta täälähän on väkiä ku rumihien tanssiis!
kojones
28.10.2010 23:39:49
McNulty: Neutraaliutta en oikein osaa arvioida, mutta GK oli kyllä MarkBassia selkeästi parempi soundiltaan. GK reagoi soittodynamiikkaan paremmin ja MarkBassilla kun soittelee niin tuntuu että ois kompura päällä 24/7, jota ei pois saa. GK:ssa ei ollut tätä "ongelmaa".

Heh, mulla juurikin päinvastaiset kokemukset.

Aiheeseen liittyen, palautus t-kauppaan sujui hienosti ja ongelmitta.
Stain
26.11.2010 12:46:35
Fak. Minkähän takia thomannilla on tuo tilisiirto -hässäkkä yleensäkään tuolla maksutavoissa kun näköjään visa electronillakin pystyisi maksamaan. Tajusin vasta tilisiirron tehtyäni että olishan se tilaus vähän nopeemmin lähtenyt tuolla luottokorttimaksulla.
"No se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei Mandy viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
Krice
28.11.2010 16:36:17

Stain: Fak. Minkähän takia thomannilla on tuo tilisiirto -hässäkkä yleensäkään tuolla maksutavoissa

Miksi ei olisi.
Stain
29.11.2010 19:17:48
Krice: Miksi ei olisi.

Miksi olisi?
"No se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei Mandy viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
Juicy
29.11.2010 19:25:40

Stain: Miksi olisi?

Koska kaikilla joilla on pankissa käyttötili, ei välttämättä ole Visa Electronia.
Ostakaa Mesa. | Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)