stratomaster 24.10.2010 19:44:49 (muokattu 24.10.2010 19:45:07) | |
---|
Illu: Jos itteään täynnä olevia känttyröitä huvittaa kuunnella ja antaa palautetta tosta vaihtoehtovedostakin mulle, niin antaa palaaaaa. Mä olen sen verran itseäni täynnä, että ajattelin tämän koskevan myös minua. Siksi lisäsin kommentin myös tuosta kakkosvedostasi äänestykseen. |
Illu 24.10.2010 19:46:12 | |
---|
stratomaster:Illu: Aika mietityn oloinen veto, varsinaiset improvisaatiokohdat taisi olla harvassa. Tavallaan ihan toimivaa. Kiinnitä huomiota tohon fraseerauksen timeen, välillä tuppaa pikkuisen tulemaan kiireen tuntua. Mut ei paha veto kokonaisuutena. Totta töriset, ei oikein riitä taidot vetää ihan impro-pohjalta. Tulee usein soiteltua taustan päälle ja mavusteltua mikä siihen sopisi ja sitten vetästyä nauhalle kokoelma toimivimmilta tuntuvista. Mutta tossa vaihtoehtovedossa vedettiin ihan lonkalta... |
Illu 24.10.2010 19:46:46 | |
---|
stratomaster: Mä olen sen verran itseäni täynnä, että ajattelin tämän koskevan myös minua. Siksi lisäsin kommentin myös tuosta kakkosvedostasi äänestykseen. Ok, tänks. ;) |
TJuhana 24.10.2010 20:08:17 | |
---|
Heh, melkoisen hyvät tunnelmat täällä taas... |
BigPapa 24.10.2010 20:13:36 (muokattu 24.10.2010 20:15:13) | |
---|
Illu: Jos itteään täynnä olevia känttyröitä huvittaa kuunnella ja antaa palautetta tosta vaihtoehtovedostakin mulle, niin antaa palaaaaa. Mjoo niinkuin Stratmeister tuossa sanoikin niin Wilko Johnsonin ja John Lee Hookerin energinen lehtolapsi siinä veteli rivakkaa ja rokkaavaa energyblyyssiä, kolmas käsi tais olla Hound Dog Taylorin. Muutama huti mut meininkiä riitti kyllä. Hyvä fiivis. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
stratomaster 24.10.2010 20:58:00 | |
---|
TJuhana: Heh, melkoisen hyvät tunnelmat täällä taas... Olis ehkä pitänyt laittaa hymiö edelliseen viestiini. Tunnelmassa ei ole mielestäni mitään vikaa. |
Illu 24.10.2010 21:00:14 | |
---|
stratomaster: Olis ehkä pitänyt laittaa hymiö edelliseen viestiini. Tunnelmassa ei ole mielestäni mitään vikaa. Samoin, onneksi itseään täynnä olevat känttyrät olivat jutussa mukana ilmankin ;) |
BigPapa 24.10.2010 21:14:40 (muokattu 24.10.2010 21:21:28) | |
---|
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
BigPapa 24.10.2010 21:25:16 | |
---|
Tänkjuu Stratmeister hienosta hyvätunnelmaisesta skabasta ja onnittelut Kuhalle, kyl mie tiiän, että et sie vasiten. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Kuha 24.10.2010 21:49:56 | |
---|
BigPapa: Kuhalle, kyl mie tiiän, että et sie vasiten. Taustan laitoin aivan vasiten, jos kelepoo. |
BigPapa 24.10.2010 21:50:44 | |
---|
Kuha: Taustan laitoin aivan vasiten, jos kelepoo. Kyl kelppa....molliseiska peippi ja kaek....voe mahoton. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Kuha 24.10.2010 21:52:45 | |
---|
BigPapa: Kyl kelppa....molliseiska peippi ja kaek....voe mahoton. Vähän on tuollane T-luu tsääs eli mahoton. |
Zeeboo 24.10.2010 23:17:53 (muokattu 24.10.2010 23:19:36) | |
---|
Hyvätasoinen kisa, josta kiitokset kaikille skabaajille & onnee Kuhalle. Western-swing hapuilu meni munilleen jo lo-fi äänityksenkin takia. Vähän koominen soundi kieltämättä, niinkuin apenaattori tuolla arvioissa mainitsi. Mutta tulipahan kokeiltua. Kuha: Vähän on tuollane T-luu tsääs eli mahoton. Kyllähän tuon luun ympärille passaa yrittää vähän lihoja laittaa... Tai ees läskiä. White men can't Monk |
Illu 25.10.2010 00:01:18 | |
---|
BigPapa: Tänkjuu Stratmeister hienosta hyvätunnelmaisesta skabasta ja onnittelut Kuhalle, kyl mie tiiän, että et sie vasiten. Hyvä skaba ja kiitos palautteesta. |
TJuhana 25.10.2010 00:31:51 | |
---|
stratomaster: Olis ehkä pitänyt laittaa hymiö edelliseen viestiini. Tunnelmassa ei ole mielestäni mitään vikaa. äh, my mistake..sorry. Hyvät tunnelmat ja uudessa skabassa tausta hieno. Kaikki megeen! |
TJuhana 27.10.2010 16:31:31 | |
---|
Miul jää taas väliin kun ei ole mahdollisuuksia nauhoittaa omaa soittoa. Paska juttu... Pitäisköhän hankkia toi Line6 vai Behringerin usb-portti?? |
padaa@dadaa! 27.10.2010 17:35:12 | |
---|
TJuhana: Miul jää taas väliin kun ei ole mahdollisuuksia nauhoittaa omaa soittoa. Paska juttu... Pitäisköhän hankkia toi Line6 vai Behringerin usb-portti?? Suosittelen Line6:sta. |
padaa@dadaa!: Suosittelen Line6:sta. Line6 on aika okkei. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
BigPapa 28.10.2010 00:18:20 | |
---|
-Mis sie oikein kovaa tiluttajaa tarvitset täs siul on sellanen -Aloitukset ovat pahimmat. Ota pari kaveria ja vedä semmoinen vartin instrumentaalisetti, että me saamme ohjelmiston kasaan -Otan straton, särkijän, nauhakaiun ja wah wah pedaalin Parivaljakko asetti pedaalit asemiin ja multisoittaja viritteli kitaraa rumpalia evästäen. - Painelet pedaaleita ohjeiden mukaan ja tarvittaessa annat kieliä ja plektroja sitä mukkaa kun mie niitä sären. -Sieltä hyö tulloo, kun neonvalo osuu tuon ensimmäisen turakaisen kaljuun, niin silloin lähtee For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
BigPapa 28.10.2010 00:26:47 | |
---|
Juupas joo, se siitä divaripuolen keskustelusta. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |