Aihe: interface ja monitorit 5.1 miksaukseen
1
anapena
27.10.2010 22:46:17
Kolme samanlaista Yamahaa lisää ja subbari. Esim joku Yamahan valmiiksi noiden kanssa viritetty malli voisi toimia.
Jokin kuudella analogisella ulostulolla oleva äänikortti ainakin tarvitaan. Esim joku firewire-väyläinen.
tulilintu
30.10.2010 11:19:37
Ok, kiitti. Kattelin noita firewire systeemejä ja M-Audion ProFire 610 näyttää sopivimmalta tässä vaiheessa. Ja Yamahalta löytyy sarjaan sopiva subbari, joten eiköhän se niillä hoidu.
Arranger
07.11.2010 19:04:12
tulilintu: Ok, kiitti. Kattelin noita firewire systeemejä ja M-Audion ProFire 610 näyttää sopivimmalta tässä vaiheessa. Ja Yamahalta löytyy sarjaan sopiva subbari, joten eiköhän se niillä hoidu.

Subbariksi kelpaa oikeastaan mikä tahansa purkki joka toistaa sen yhden oktaavin, 40-80Hz. Turha siitä on itteään kipeäksi maksaa :)
VITTI mie oon Lappeenrannasta! ...ja asun Virroilla.
JPQ
07.11.2010 20:20:03

Arranger: Subbariksi kelpaa oikeastaan mikä tahansa purkki joka toistaa sen yhden oktaavin, 40-80Hz. Turha siitä on itteään kipeäksi maksaa :)

eikös tartte toistaa alemmaksi.:) Ihan asia komenttina vaikka hymiö onkin.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Arranger
07.11.2010 20:41:16
JPQ: eikös tartte toistaa alemmaksi.:) Ihan asia komenttina vaikka hymiö onkin.

Eipä sen oikeastaan tarvitse, 20Hz kuuluu ensimmäisenä alasävelsarjana vaikka subbari ei sitä itse toistakkaan.
VITTI mie oon Lappeenrannasta! ...ja asun Virroilla.
tulilintu
11.11.2010 12:29:21
Arranger: Subbariksi kelpaa oikeastaan mikä tahansa purkki joka toistaa sen yhden oktaavin, 40-80Hz. Turha siitä on itteään kipeäksi maksaa :)

Hyvä pointti. Toi Yamahan subbari maksaa ittellään yli 500...
Danko
11.11.2010 16:06:50

tulilintu: Hyvä pointti. Toi Yamahan subbari maksaa ittellään yli 500...

No, jos et päädy Behringeriin niin kato http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=466479
"Rock-jazz syntyi aikoinaan siitä, ettei osattu soittaa jazzia eikä rockia. Fuusion kehittyminen vaati lisäksi sen, ettei osattu miksata." -Jouni Kesti
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)