OlliTeirikko 28.08.2010 13:36:13 | |
---|
Tilasin vinyylinä Bill Evansin ja Jim Hallin Undercurrent-levyn. Siinä on aika kiva tunnelmapläjäys erikoisella piano/kitara-kokoonpanolla. Suosittelen! Näin se on. |
seppo i 28.08.2010 15:19:24 | |
---|
Cd Universestä sapui viime viikolla Brian Bladen Fellowshipin kaksi levyä: Perceptual ja Season Of Changes. Bändin yhteensoitto on mahtavan ilmavaa ja telepaattista, ja maestro Blade rumpujen takana tekee melkoisen eläytyvää työtä. Liveklippiä: http://www.youtube.com/watch?v=pNaQub7Gru0 |
MadMatt 28.08.2010 15:52:20 | |
---|
Elokuun vinyyli hankintoja. Benson George - The George Benson Cookbook Burrell Kenny - Up The Street, 'round The Corner, Down The Block Burrell Kenny - Night Song Byrd Charlie - Brazilian Byrd Montgomery wes - Movin' Along Montgomery wes - The Incredible Jazz Guitar Of Pass Joe - The Best Of Peterson Oscar - Another Day Peterson Oscar - Night Train Various - Jazz Club Guitar Various - Jazz Guitar Anthology Vol 2 Various - Jazz Guitar Anthology Vol 4 Various - Jazz Guitar Anthology Vol 6 |
kylereese 05.09.2010 22:10:54 | |
---|
Duke Ellington & John Coltrane LP |
JC 13.09.2010 22:10:49 | |
---|
Bill Evans "Petite Blonde" w/Victor Bailey, Dennis Chambers, Mitch Forman & Chuck Loeb Löytyipä vihdoinkin sopuhintainen kappale tätä oop-levyä. Loistavasti äänitetty live, ja soittopuoli juuri niin hyvää, kuin nimistä voi päätellä. |
Epämuusikko 14.09.2010 09:56:33 | |
---|
JC: Bill Evans "Petite Blonde" w/Victor Bailey, Dennis Chambers, Mitch Forman & Chuck Loeb Löytyipä vihdoinkin sopuhintainen kappale tätä oop-levyä. Loistavasti äänitetty live, ja soittopuoli juuri niin hyvää, kuin nimistä voi päätellä. "Se toinen" Bill Evans :) Ja noista nimistä voi samalla päätellä genrenkin. Itse hassasin ison läjän rahaa yhteen mini-albumiin. Se onneksi oli Allan Holdsworthin Road Games, jonka nyt siis omistan sekä CD:nä että LP:nä. Fuck yeah! I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
_teemu_ 15.09.2010 12:07:23 | |
---|
Mä oon nyt kuunnellut tosi paljon Joonatan Rautio Trion Commitment-levyä, suosittelen ! Eli Rautio, Herrala & Riippa on kyseisen trion kokoonpano. |
Santukka 15.09.2010 23:10:38 | |
---|
Tarkastelun alla Jan Johanssonin Jazz på Svenska och Ryska. Tyylikästä kammaa, ns. |
nottamus 03.10.2010 09:36:19 (muokattu 03.10.2010 09:37:04) | |
---|
Mose Allison - Introducing hieno kokoelma "kultakurkun" levytyksiä lähinnä 60-luvulta. Vaikka äijä on aina toistanut itseään, jaksan kuunnella näin viileätä rappia ja svengaavaa pianismia loputtomiiin. Ja Mosehan on edelleen voimissaan, vaikka ikää on jo päälle 80, ja häneltä on ilmestynyt männävuonna oikein pirtsakalta kuulostava platta. Keikkaakin ilmeisesti edelleen pukkaa. Vanha kaarti rulaa! every dog has its day |
Epämuusikko 04.10.2010 11:37:56 | |
---|
höhhöhöö: Tarkastelun alla Jan Johanssonin Jazz på Svenska och Ryska. Tyylikästä kammaa, ns. Ostin itsekin männäviikolla Jazz på Svenska - duolevyn LP:nä, kun puoleentoista euroon löytyi :) I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
thoubi 10.10.2010 17:19:50 | |
---|
Kyllä taisin roponi sijoittaa tuohon Victor Wooten Palmysteryyn. |
Santukka 10.10.2010 19:34:39 | |
---|
Epämuusikko: Ostin itsekin männäviikolla Jazz på Svenska - duolevyn LP:nä, kun puoleentoista euroon löytyi :) Ei ollenkaan huono sijoitus. Täällä näytti olevan 15 e samaisen lätyn hinta levymessuilla pyörähtäessäni. |
Santukka 11.10.2010 23:22:19 | |
---|
Ja nyt kyllä täytyy mainita vielä Jazzkamikazen Mission I. Todella tiukkaa vääntöä. |
Levylista päivitetty. On siellä jazziakin seassa. Ei ollenkaan huono sijoitus. Täällä näytti olevan 15 e samaisen lätyn hinta levymessuilla pyörähtäessäni. Karman laki puri. Levy haisi perseeltä ja tartutti hajun mun Jazz Piano Bookiin! Pistin levyn roskiin ja desinfioin lokeroni. Kolmannella pyyhintäkerralla haju alkoi hävitä. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
baron 27.10.2010 21:23:59 | |
---|
Sofia Finnilä: "Everything I Love" Mun makuun tyylikästä "kalkkisjatsia" You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
jhurtti 30.10.2010 01:39:32 | |
---|
Epämuusikko: Levylista päivitetty. On siellä jazziakin seassa. Karman laki puri. Levy haisi perseeltä ja tartutti hajun mun Jazz Piano Bookiin! Pistin levyn roskiin ja desinfioin lokeroni. Kolmannella pyyhintäkerralla haju alkoi hävitä. Tämän takia en ruotsalaista musiikkia ostakaan. Vinkin sain räsäskältä. |
Epämuusikko 30.10.2010 12:03:41 | |
---|
jhurtti: Tämän takia en ruotsalaista musiikkia ostakaan. Vinkin sain räsäskältä. Eri. Ruotsalainen jazz on lähes poikkeuksetta kovatasoista, hyvin tuotettua ja mielenkiintoista ihan ei-jazz-näkökulmistakin. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
sub zero 05.11.2010 22:21:36 | |
---|
Viimeisin levyni on Reinhardtin "Djangology" (näitä on ainakin 14 tän nimistä levyä, tämä on 2CD setti Snapper 2000), Emu sanoi ainakin, että hyvä kokoelma. Tuli mieleen semmoinen juttu, että kerran Emu sanoi, että sinne kauppaan oli tullut joku mies, joka sanoi, että "mä haluun sen ti-ti-ti-tii!" ja sitten oli sieltä hänelle Beethovenin viides löytynyt. en ole kännissä, en elä huumeessa, kirjoitan vaan viestini kovassa kuumeessa /
rölötysketjut ovat mulle aika vaikeita, aina ei voi aavistaa moderaattorin aikeita |
Fromi 08.11.2010 13:41:27 | |
---|
Miles Davis - Sketches Of Spain Wayne Shorter - Juju, The Soothsayer John Scofield - Grace Under Pressure George Benson - The Essential Sonny Rollins - On impulse Loistavia Levyjä.. Jokaisen muusikon sisällä piilee basisti.. |
Epämuusikko 08.11.2010 17:42:49 | |
---|
Viimeisin levyNI, tai kaverin levy jolla olen. http://www.myspace.com/aleksiranta Tuolta "clips from debut album"- raidalla previkkaa. allekirjoittaneelta saa kysellä pikaviesteitse jos levyn itselleen haluaa. 15 € + pk. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |