Aihe: Wah-Pedaaleja
1
BasistDude
21.03.2004 00:02:34
Omistaako kukaan Wah-pedaaleja bassolle.
Itse olenostamssa ja mielessä kävi Dunlopin - Bass Q CRYBABY.

Omistaako kukaan tälläistä tai onko koittanu?
Jos on muitakin Wah-Pedaaleja tiedossa iltmoittakaa.
mr.bungle
21.03.2004 11:25:05

Omistaako kukaan Wah-pedaaleja bassolle.
Itse olenostamssa ja mielessä kävi Dunlopin - Bass Q CRYBABY.

Omistaako kukaan tälläistä tai onko koittanu?
Jos on muitakin Wah-Pedaaleja tiedossa iltmoittakaa.

Kaveri omistaa ja haukkui Dunlopin Crybabyn pystyyn. TOSIN ko. mallissa ei ole tuota Q -potikkaa, jolla voi vaikuttaa saundiin erittäin paljon.
N_Bates
21.03.2004 14:32:13

Mulla on toi tavallinen bassocrybaby. Just tossa pari päivää sitten modailin sitä hieman, ja siitä tuli oikein mainio kitarawahi. Toimii se bassollekkin ihan kohtalaisesti, mutta hintaansa nähden aivan turha kapistus. Itse ostin tuon onneksi halvalla käytettynä. Se q-malli on varmasti parempi, mutta tuskin se sen käytännöllisempi on kun tuokaan. Alapäät katoaa myös aika totaalisesti kun ton polkee päälle.

Karu totuus on se, että basisti tarvii wahia yhtä paljon kun punkkari nuotinlukutaitoa.
http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/
Jeespox
21.03.2004 17:19:57
ihme totuus on sulla. eiköhän se riipu ihan musiikista mitä soittaa et käyttääkö joskus vahia vai ei........ mä olen myös miettinyt vahin ostamista, sen verran fank se vehje on. ja turha kenenkään sanoa, tiedän että myös perussaundi tai ihan mikä tahansa muukin saundi on fank jos soittaja osaa oikeasti kruuvata.
Ihan rauhassa vaan
hemmo
21.03.2004 17:33:49

Osta ihmeessa woh-woh, jos olet sen tarpeessa.
Itse en ole vaikka mulla Ibanezin b-wah onkin.

Oletko kokeillu sbassolle tarkoitettuja auto-waheja tai envelope-filttereitä? Saattaisi ehkä toimia paremmin.
Terve.
nro5
22.03.2004 13:08:18
valkoinen 105q basso cry baby on kyllä kelpo laite. aivan eri maata normaalin basso cry babyyn verrattuna. itse pidän wahista enemmän kuin auto filtereistä. jalalla kun voi säätää sukelluksen nopeutta sekä syvyyttä ja filtteri toimiii kumpaankin suuntaan eli aukeaa ja sulkeutuu, eikä välissä tarvitse säätää asetuksia.

Karu totuus on se, että basisti tarvii wahia yhtä paljon kun punkkari nuotinlukutaitoa. onneksi tämäkin totuus tuli julki...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)