Aihe: Media ja viihde-palstan jelppikerho
1 2 3 4 513 14 15 16 1742 43 44 45 46
elbowski
05.10.2010 04:09:33
Swan: Mun IMDb:ssä näkyy yhtäkkiä elokuvien nimet suomenkielisinä. Onko kukaan löytänyt mitään täppää, jolla ne saisi takaisin englanninkielisiksi?

Site preferences-sivulta voi vaihtaa elokuvien näyttökielen, sekä sivun ulkoasun vanhanmuotoiseksi, mikäli tuo uusi tyyli ei nappaa. Niin minä tein.
Photography is truth. The cinema is truth twenty-four times per second.
Swan
05.10.2010 04:21:32
noog: Site preferences-sivulta voi vaihtaa elokuvien näyttökielen, sekä sivun ulkoasun vanhanmuotoiseksi, mikäli tuo uusi tyyli ei nappaa. Niin minä tein.

Tämä vissiin on pelkästään rekisteröityneille käyttäjille, koska en löydä tuollaista sivua. Vierailijat ei kai sitten voi muuttaa tuota pois. Damn.
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))> #26
S.M.A.K.
elbowski
05.10.2010 04:34:15
Swan: Tämä vissiin on pelkästään rekisteröityneille käyttäjille, koska en löydä tuollaista sivua. Vierailijat ei kai sitten voi muuttaa tuota pois. Damn.

Voipi olla näin, itse olen rekisteröitynyt. Kannattaa koittaa vaihtaa esim. osoitemuoto finnish.imdb.com ihan normaaliin imdb.comiin, en tiedä miten rekisteröimättömillä tuo sivun "kotimaa"-toiminto nykyään menee. Tuolla hoitui ainakin ennen.
Swan
05.10.2010 12:47:16
noog: Voipi olla näin, itse olen rekisteröitynyt. Kannattaa koittaa vaihtaa esim. osoitemuoto finnish.imdb.com ihan normaaliin imdb.comiin, en tiedä miten rekisteröimättömillä tuo sivun "kotimaa"-toiminto nykyään menee. Tuolla hoitui ainakin ennen.

Ei ole siitäkään kiinni. Englanninkielistä imdb.comia olen aina pikanäppäimen takana käyttänyt.
>-)))> #26
S.M.A.K.
MV
05.10.2010 15:04:15
noog: Voipi olla näin, itse olen rekisteröitynyt. Kannattaa koittaa vaihtaa esim. osoitemuoto finnish.imdb.com ihan normaaliin imdb.comiin, en tiedä miten rekisteröimättömillä tuo sivun "kotimaa"-toiminto nykyään menee. Tuolla hoitui ainakin ennen.

Jatkokysymys. Vieläkö rekkaaminen vaatii sen jonkun tekstarin lähettämisen tai jotain?
elbowski
05.10.2010 20:38:07 (muokattu 05.10.2010 20:40:28)
MV: Jatkokysymys. Vieläkö rekkaaminen vaatii sen jonkun tekstarin lähettämisen tai jotain?

Rekisteröiminen ei, mutta tilin verifointi (eli laajennettujen toimintojen kuten keskusteluun osallistumisen yms. käyttöoikeuden saaminen) vaatii.
Pelkällä rekisteröitymisellä pärjäsin itekin aika pitkälle, elokuvien arvosanoja lukuunottamatta ei hirveesti sivuston anteja tullut käyteltyä. Sitten laitoin tekstaria ja sillon tällön kirjottelen foorumeille. Siellä on tosin usein todella vammainen meininki.
Planetist
05.10.2010 23:06:23
Jos vain selailla haluaa niin bugmenot.com toiminee tähänkin.
aikavaikea
06.10.2010 08:15:35
Tuli ostettua viime viikolla uusi Sonyn 40-tuumainen töllötin. Mulla on Topfieldin 5100-sarjan tallentava poksi, joka on scartilla kiinni töllössä. Antaisko hdmi-kaapeliin vaihtaminen minkäänlaista lisäarvoa millekään, vai pidänkö vaan tuon scartin paikallaan? Antennitaloudessa asustelen.
I know I ain't doing much. Doing nothing means a lot to me.
bedlam
06.10.2010 09:41:04

Hgtete: Tuli ostettua viime viikolla uusi Sonyn 40-tuumainen töllötin. Mulla on Topfieldin 5100-sarjan tallentava poksi, joka on scartilla kiinni töllössä. Antaisko hdmi-kaapeliin vaihtaminen minkäänlaista lisäarvoa millekään, vai pidänkö vaan tuon scartin paikallaan? Antennitaloudessa asustelen.

Digipoksin kuvalle hdmi-liitäntä ei varmaan kauheasti parannusta voi, mutta teräväpiirrolle se on ehdoton.
teejk
06.10.2010 11:26:25
Huonot on lähtötiedot, mutta yritetään kuitenkin.

Kanavasurffaillessa maanantaina tuli Rookie Bluen alussa joku biisi, jossa tyttö/nainen laulaa hennolla äänellä. Kuulosti erittäin hyvältä, sen mitä sitä ehdin kuulla. Ei tule tuota ohjelmaa seurattua, joten en tiedä tuleeko se joka kerta.

Olisiko jollain mahdollisesti tietoa mikä tämä kappale/esittäjä on? Jäi vaivaamaan.
Vähän ehkä tuli Team Sleep mieleen.

Ainut vaihtoehto minkä löysin, oli kyseisen ohjelman tunnari, joka se EI ole.
JC
06.10.2010 11:31:50
lainsuodatin: Kanavasurffaillessa maanantaina tuli Rookie Bluen alussa joku biisi, jossa tyttö/nainen laulaa hennolla äänellä.

Tuolta löytyy jaksokohtaiset Featured Music -tiedot:
http://www.tv.com/rookie-blue/show/ … 9/episode.html?tag=page_nav;episode
teejk
06.10.2010 11:36:56 (muokattu 06.10.2010 21:01:10)
JC: Tuolta löytyy jaksokohtaiset Featured Music -tiedot:
http://www.tv.com/rookie-blue/show/ 9/episode.html?tag=page_nav;episode

Minä kiitän suunnattomasti.

Edit. Pistin vielä plussan, kun kyseinen artisti (MAI) löytyi ja tuli niin hyvä mieli.
myrtonen
23.10.2010 01:05:54
Törkeän väkivaltanen 2000-luvun paskaleffa, jossa pulisonkityyppi silpoo nuoria kauniita naisia?
MV
23.10.2010 11:06:23
myrtonen: Törkeän väkivaltanen 2000-luvun paskaleffa, jossa pulisonkityyppi silpoo nuoria kauniita naisia?

Tämä mies?

http://unrealitymag.com/wp-content/uploads/2009/06/wolf-creek.jpg

Kyseessä on Wolf Creekin pahis.

http://www.imdb.com/title/tt0416315/
myrtonen
23.10.2010 15:15:07
MV: Tämä mies?
http://unrealitymag.com/wp-content/uploads/2009/06/wolf-creek.jpg
Kyseessä on Wolf Creekin pahis.
http://www.imdb.com/title/tt0416315/

Se on melkein ton näkönen äijä mut semmosilla punertavilla pulisongeilla, amerikkalainen.

Oiskohan siinä leffan nimessä ollu "American..." jotain.
juuso a
23.10.2010 15:29:55

myrtonen: Se on melkein ton näkönen äijä mut semmosilla punertavilla pulisongeilla, amerikkalainen.

Oiskohan siinä leffan nimessä ollu "American..." jotain.

No ei varmaan American Psychokaan..
One.
PlaneettaKaravaanari
24.10.2010 13:03:09
En oikeen tiedä kuinka oikea paikka tää on tälle.

Tosta Windowsin Messengeristä tuli joku uus versio ja nyt siinä alkuvalikossa ei voi enää tallentaa pelkkää sähköpostiosoitetta vaan se tallentaa myös salasanan. Kun tätä konetta käyttää muutkin ihmiset kuin minä niin olisi parempi jos sais tallennettua vaan sen s-postiosoitteen. Edellisessä versiossa pysyi tekemään näin. Löytyykö keltään neuvoja?
Swan
24.10.2010 13:19:39
PlaneettaKaravaanari: En oikeen tiedä kuinka oikea paikka tää on tälle.

Tosta Windowsin Messengeristä tuli joku uus versio ja nyt siinä alkuvalikossa ei voi enää tallentaa pelkkää sähköpostiosoitetta vaan se tallentaa myös salasanan. Kun tätä konetta käyttää muutkin ihmiset kuin minä niin olisi parempi jos sais tallennettua vaan sen s-postiosoitteen. Edellisessä versiossa pysyi tekemään näin. Löytyykö keltään neuvoja?

Jos kirjaudut ulos, niin näkyykö siinä ikkunassa joku aiheeseen liittyvä täppä?
>-)))> #26
S.M.A.K.
PlaneettaKaravaanari
24.10.2010 13:27:28
Swan: Jos kirjaudut ulos, niin näkyykö siinä ikkunassa joku aiheeseen liittyvä täppä?

Eipä näy mitään...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)