oo-p 17.10.2010 16:13:35 (muokattu 18.10.2010 00:20:59) | |
---|
..huh, tämä on varmaan vaikein kisa rankata.. ja varmaan tasaväkisin kisa myös. Hienoa että saatiin myös uusia kirjoittajia :) Nyt meni näin: Vilu - 3p Sergei - 2p Soihtu ja Morphia - 0,5 ja 0,5 Aivan hyvin olisi voinut mennä toisinkin, eikä tämä ole mikään absoluuttiinen paremmuusjärjestys. Yhtään huonoa laulua ei ollut :) E: Oli pakko pistää Morphiakin pisteille nyt, kun huomasin että päivällä hieno tekstinsä jäi ihan huomioimatta. Kisan aiheesta vielä papukaijamerkki! :D Enkä lakkaa vieläkään siunailemasta sitä, kuinka vaikeaa näitä oli taas pisteyttää. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Morphia 21.10.2010 03:05:46 | |
---|
Toivottavasti kaikki halukkaat äänesti, vuorokausi on vaihtunut ja on aika ottaa askel eteenpäin. :) Yhteispisteet: oo-p 11p Vilu 8p Sirpale 7p morphia 6,5p Sergei - 2p soihtu55: 1,5p Onnea oo-p! Vaikka puolikkaita pisteitä ei hyväksytty, niin olkoot, kunneivät vaikuttaneet voittajan pisteisiin. ;D Jees, uutta kisaa vaan kehiin. Allah akbar la allah ella allah! |
Sergei Fallinen 21.10.2010 11:37:49 | |
---|
joo kärsimättöminä odotetaan uutta kisaa |
oo-p 21.10.2010 13:07:01 | |
---|
Sergei Fallinen: joo kärsimättöminä odotetaan uutta kisaa uh ah. Sergei? Voisitsä? Ku sä viimeksi jätit välistä... Terve, ja kiitos kaloista!
Sergei Fallinen 22.10.2010 18:24:20 | |
---|
oo-p: uh ah. Sergei? Voisitsä? Ku sä viimeksi jätit välistä... no joo kai mä voisin mut eh uh, eksä toisaalta vois...? |
oo-p 23.10.2010 01:48:33 | |
---|
Sergei Fallinen: no joo kai mä voisin mut eh uh, eksä toisaalta vois...? voisitsääää.. ku voisin määki, mutta ku sää voisit paremmin ku mää oon jo ainaki kaks pistäny pystyyn.. Terve, ja kiitos kaloista!
Scars80 23.10.2010 01:50:40 | |
---|
oo-p: voisitsääää.. ku voisin määki, mutta ku sää voisit paremmin ku mää oon jo ainaki kaks pistäny pystyyn.. Koittakaas ny pojat saada pystyyn, ni ehkä mäkin sitten voisin koittaa osallistua... |
Morphia 23.10.2010 02:02:59 | |
---|
Nii just! Toimitaan nyt sääntöjen mukaisesti. oo-p, sinä voitit ja järjestät kisan, piste. :D Sääntöihin pitäisi kai laittaa, että vuoroaan ei saa luovuttaa muille. Ei se ole niin vaikeaa keksiä aihetta lyriikkakisalle. ;) Olisi myös kiva jos tulevaisuudessa kisat vaihtelis vapaa aiheisina ja perinteisellä tyylillä, ja jotain siltä väliltä, mitä nyt ikinä sitten keksittekään. Allah akbar la allah ella allah! |
Morphia: Nii just! Toimitaan nyt sääntöjen mukaisesti. oo-p, sinä voitit ja järjestät kisan, piste. :D Sääntöihin pitäisi kai laittaa, että vuoroaan ei saa luovuttaa muille. Ei se ole niin vaikeaa keksiä aihetta lyriikkakisalle. ;) Olisi myös kiva jos tulevaisuudessa kisat vaihtelis vapaa aiheisina ja perinteisellä tyylillä, ja jotain siltä väliltä, mitä nyt ikinä sitten keksittekään. uuuh :D Saatiin emäntä pirttiin :D ...minä pistän kisan pystyyn. Koitan huomenna ennen keilaamaan menoa laittaa käyntiin, mutta äläkää hättäilkö jos ei vielä näy. I'll be as fast as I can -kuten Jackie Chan ei tietääkseni sanonut. Aihioita pääkalloni uumenissa varmaan on sen verran että jotakin kekkasen. :) Terve, ja kiitos kaloista!
Sergei Fallinen 23.10.2010 04:38:46 | |
---|
oo-p: uuuh :D Saatiin emäntä pirttiin :D ...minä pistän kisan pystyyn. Koitan huomenna ennen keilaamaan menoa laittaa käyntiin, mutta äläkää hättäilkö jos ei vielä näy. I'll be as fast as I can -kuten Jackie Chan ei tietääkseni sanonut. Aihioita pääkalloni uumenissa varmaan on sen verran että jotakin kekkasen. :) eksä vois vähän nopeemmin yrittää.................xD |
oo-p 24.10.2010 19:32:47 | |
---|
äläkää hättäilkö. Pääni ei toimi. ..ihan vielä. Terve, ja kiitos kaloista!
Morphia 24.10.2010 21:25:17 | |
---|
oo-p: äläkää hättäilkö. Pääni ei toimi. ..ihan vielä. ..joko nyt? ;) Allah akbar la allah ella allah! |